Skocz do zawartości

Dwa_Banany

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dwa_Banany

Osiągnięcia Dwa_Banany

0

Reputacja

  1. Dzięki wielkie, tak zrobię! Niestety mechanik umówiony pod koniec tygodnia. Jak samemu mogę to zdianozować najlepiej, po czym poznać? Co mogę wyczytać z VAGa odnośnie tej usterki? Przypominało mi się, że za pierwszym i drugim razem rozłączenie nastąpiło w momencie skrętu w lewo - Czy na podstawie tego można stwierdzić czy z lewej czy z prawej przegub walnął?
  2. Witam, Po weekendowej stromej wyprawie na Słowację i dość obfitym hamowaniu silnikiem padł układ napędowy:(. Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu co jest przyczyną awarii. Jak myślicie co to może być? OPIS Silnik chodzi poprawnie i biegi wchodzą normalnie, jednak moc nie jest przekazywana na koła. Pierwsze co zauważyłem to chwile dłuższe kręcenie przy odpalaniu silnika zaraz po powrocie z gór(tydzień temu). W dzień awarii co też mi się wydaje znaczącą wskazówką chwilowo brakowało mocy na kołach(jakbym jechał na jałowym biegu lub z wciśniętym sprzęgłem) jednak po minucie jak dotaczałem się do pobocza wszystko wróciło do normy. Przejechałem tak jeszcze 20km normalnie i odstawiłem samochód na parkingu. Po ponownym odpaleniu po 2h udało mi się tylko wycofać i tak już zostało. Po wrzuceniu biegu i zwolnieniu sprzęgła samochód stoi w miejscu, i w zależności od wrzuconego biegu na prędkościomierzu pokazuje mi prędkość jazdy(tym wyższa im wyższy bieg). Zwiększenie prędkości obrotowej silnika wpływa nieznacznie na zwiększenie wartości na prędkościomierzu(km/h). Ruch kierownicą od pompy wspomagania powoduje jednoczesne falowanie wskazówek prędkościomierza i obrotomierza. Tym wyższy bieg wrzucony tym głośniejszy dźwięk(jak przy wytartych okładzinach bębna w hamulcach - odgłos nierównomiernego tarcia) Przy wciśniętym sprzęgle lub biegu jałowym brak niepokojących dźwięków. Moje pytania: 1) Jak myślicie, która część bądź element układu zawiódł -sprzęgło, dwu mas, etc.(jakiś mniejszy element jak tłoczek, łożysko oporowe sprzęgła, etc.? 2) Gdzie znajduje się czujnik prędkości - odnośnie zaobserwowanej wskazywanej prędkości jazdy mimo postoju? 3) Jaka jest szansa zweryfikowania dokładnej usterki VAG-iem?
  3. Witajcie Moja niunia została skaleczona ;( Wgięty i zdarty do gołej blachy został jej tylni lewy błotni na styku ze zderzakiem i podrapany tylni zderzak z lewej strony. Sprawca niestety nieznany Ile wg was może kosztować taka naprawa(prostowanie+malowanie) błotnika, a ile zderzaka(malowanie) w W-wie i okolicach Pruszkowa. Może macie jakiś godny polecenia warsztat? http://
  4. Koledzy jaki olej najlepiej do [ALG] 2.8 v6 z gazem sekwencja ? Przez poprzedniego właściciela był zalany Mobil 10w40. Słyszę różne opinie sprzedawców i mechaników. Sprzedawca mówi, że lepiej zostać przy tym co jest bo może wypłukać nieczystości i się rozszczelni jeśli zastosuje pełny syntetyk.. jest w tym trochę prawdy bo środki dyspergująco-myjącę występują w większych ilościach w pełnych syntetykach. Mechanik (moim zdaniem świetny) mówi, że powinno się do v6 i do gazu syntetyk stosować. Także zdania podzielone... pomóżcie
  5. Dwa_Banany

    [ALL B5] Koszt plecionki

    A wie ktoś jaki koszt zakupu dwóch plecionek i ich wymiana do 2.8v6 [b5 ALG] w okolicach Warszawy?
  6. Witam klubowiczów z kuj-pom Wybieram się na oględziny klubowej A4 B5 I lift 2.8 --> http://moto.allegro.pl/audi-a4-2-8-v6-30v-quattro-1998r-i1276997316.html#gallery http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=36169.0;highlight=czarek Znacie może to autko? Widzieliście jak się prezentuje wizualnie i technicznie? Co sądzicie?
  7. Witam wszystkich. Właśnie zaczynam poszukiwania "nowego" samochodu. Bardzo mnie interesuje A4 B5 po lifcie. Mam nadzieję, że przez to forum uda mi się dowiedzieć więcej na temat tego modelu, a także stać się jego szczęśliwym posiadaczem. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...