-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O TDIrek

Informacje
-
Imię
Ireneusz
-
Miasto
gdzieś w Europie
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAHA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
2.0 TDI-CAHA Vcds nie łączy z abs, awaria modułu?
TDIrek odpowiedział(a) na TDIrek temat w Audi A4 B8
Kabel wygląda na ori ross-tech, po zainstalowaniu vcds 18.9.0 i podpięciu kabla licencja się aktywowała. Abs to jedyny moduł, z którym brak komunikacji. -
2.0 TDI-CAHA Vcds nie łączy z abs, awaria modułu?
TDIrek odpowiedział(a) na TDIrek temat w Audi A4 B8
Kabel niedawno kupiony w celu diagnostyki abs, błędów dużo abs,esp, ręczny, parktronic, wskaźnik paliwa, prędkościomierz i jeszcze kilka i generalnie nie wiem od czego zacząć. Jak podpiąłem inny moduł abs, to samo, brak komunikacji. -
Witam, Jak w tytule, czy ktoś ma wiedzę jak zmusić kabel do współpracy z modułem abs? Kabel to HEX-V2 + vcds 19.6.2 Nie ma problemów podczas komunikacji z innymi modułami.
-
Dycha to norma w korkach
-
Już wiem skąd te dziury w asfalcie na trakcie św.Wojciecha Jeśli Olo codziennie tak wyrywa swoim 3.0 to nie wróże tej ulicy długiej przyszłości :gwizdanie: Spocik +klimaty warsztatowe super Dzięki i szacunek
-
A co macie na myśli mówiąc prowiant? Jakieś wkupne? A i jaka godzina tego spota?
-
Panowie czy jutro odbywa się jakiś spot w 3city bo...nie mam żadnego problemu a chciałbym poznać swojską brać olimpijczyków Proszę o jakieś namiary i szacunek
-
A4 B6 1.9 tdi AVF Avant Multitronic 10/2004 Rok 240 tysi na blacie i zero problemów [czasem adaptacja ale ten typ chyba już tak ma] :>
-
Turbinka do regeneracji. Dżwięk jest typowy dla tego uszkodzenia jak i lekkie pobieranie oleum. W poprzednim aucie kupiłem regenerowaną turbinę w turbo expert + oddanie starej + przesyłka = 950 złotych. Potem śmigałem tym autem jeszcze 50 tyś km i nie było żadnych problemów. Polecam ten warsztat. A co do twojego mechanika to chyba lepiej będzie dla wszystkich jak się przekwalifikuje na coś co wymaga mniej...wszystkiego a najbardziej to myślenia. Pozdrawiam
-
Wymień filtr paliwa i wróci do normy. Przerobione na własnej skórze a raczej niuni
-
W tym artykule jest wyrażnie napisane najpierw kontrola stanu więc preparat odpuść sobie na póżniej. W tym wypadku lepszym rozwiązaniem jest mechanik lub odrobina samozaparcia+garaż+zapas piwka. ale najpierw logi. Więc do dzieła
-
[ALL B6] Spadek mocy - turbina czy coś drobnego...?
TDIrek odpowiedział(a) na s_tuden_t temat w Audi A4 B6/B7
Kolego kuropatkin turbo do czyszczenia. Troche zaufania do szanownego grona tu zebranego. Ale najpierw -
Klasyczny notlauf turbo do czyszczenia ale najpierw logi
-
B6 AVF 2004/5 225 000 tysi (małe problemy z adaptacją) śmiga jak malina :> Kto wymienia(olej)ten jeżdzi (update 19.01.2012-260 000 tysi nadal bez problemów)
-
Niestety książka milczy na ten temat. Muszę jeszcze tydzień wycierpieć i lecę po auto Może wtedy wrócimy do tematu,aczkolwiek mam nadzieję że jednak niemiaszki zrobili co trzeba. Dzięki Bart.