Kabel wygląda na ori ross-tech, po zainstalowaniu vcds 18.9.0 i podpięciu kabla licencja się aktywowała. Abs to jedyny moduł, z którym brak komunikacji.
Kabel niedawno kupiony w celu diagnostyki abs, błędów dużo abs,esp, ręczny, parktronic, wskaźnik paliwa, prędkościomierz i jeszcze kilka i generalnie nie wiem od czego zacząć. Jak podpiąłem inny moduł abs, to samo, brak komunikacji.
Witam,
Jak w tytule, czy ktoś ma wiedzę jak zmusić kabel do współpracy z modułem abs?
Kabel to HEX-V2 + vcds 19.6.2
Nie ma problemów podczas komunikacji z innymi modułami.
Już wiem skąd te dziury w asfalcie na trakcie św.Wojciecha Jeśli Olo codziennie tak wyrywa swoim 3.0 to nie wróże tej ulicy długiej przyszłości :gwizdanie: Spocik +klimaty warsztatowe super Dzięki i szacunek
Panowie czy jutro odbywa się jakiś spot w 3city bo...nie mam żadnego problemu a chciałbym poznać swojską brać olimpijczyków Proszę o jakieś namiary i szacunek
Turbinka do regeneracji. Dżwięk jest typowy dla tego uszkodzenia jak i lekkie pobieranie oleum. W poprzednim aucie kupiłem regenerowaną turbinę w turbo expert + oddanie starej + przesyłka = 950 złotych. Potem śmigałem tym autem jeszcze 50 tyś km i nie było żadnych problemów. Polecam ten warsztat. A co do twojego mechanika to chyba lepiej będzie dla wszystkich jak się przekwalifikuje na coś co wymaga mniej...wszystkiego a najbardziej to myślenia. Pozdrawiam
W tym artykule jest wyrażnie napisane najpierw kontrola stanu więc preparat odpuść sobie na póżniej. W tym wypadku lepszym rozwiązaniem jest mechanik lub odrobina samozaparcia+garaż+zapas piwka. ale najpierw logi. Więc do dzieła
B6 AVF 2004/5 225 000 tysi (małe problemy z adaptacją) śmiga jak malina :> Kto wymienia(olej)ten jeżdzi (update 19.01.2012-260 000 tysi nadal bez problemów)
Niestety książka milczy na ten temat. Muszę jeszcze tydzień wycierpieć i lecę po auto
Może wtedy wrócimy do tematu,aczkolwiek mam nadzieję że jednak niemiaszki zrobili co trzeba.
Dzięki Bart.