Skocz do zawartości

Daron7

Pasjonat
  • Postów

    53
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

2 obserwujących

O Daron7

Informacje

  • Imię
    Dariusz
  • Miasto
    Poniatowa

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jak na T15 to wynik bardzo dobry ! Dymienie akceptowalne ? Pozdrawiam
  2. Daron7

    Porównanie hamowni?

    10/s, a wykresy są gładkie bo ustawia się większe odstępy między odczytami (oczywiście pofalowany wykres na dynomecie to nie problem). Dynomet pokazuje tak jak chce stroiciel. Ustawi dobrze to i pokaże dobrze. Zawyży/zaniży wynik to kwestia zmiany wagi, przełożeń bądź ciśnienia/temp.
  3. 20tyś km przejechane na tych nastawach i jak dotychczas bez żadnych niespodzianek. Pompki nadal mają korekcje <0.2mg, BIP 0-10. W między czasie wleciał metanol który skutecznie podniósł NM czego efektem było poddanie się sprzęgła. Następnie był spiek, ale po 9tyś km został zdemontowany z racji braku komfortu i zastąpiony drugim sprzęgłem na kevlarze. Oprócz przebojów ze sprzęgłem to tylko lanie ON i okresowe wymiany oleju + filtrów:)
  4. Wygląda to tak że nie został ruszony limiter momentu dla skrzyni (bez niego też da się wystroić, ale nie jest to w pełni skalibrowane tak jak być powinno - oszukuje się sterownik żeby brał wartości z kolumny 380NM, zamiast np. 410NM bo ktoś nie potrafi tego odblokować i odpowiednio zrobić). Druga sprawa to jeżeli by ciął limiter EGT to w grupie 8, okienko 3cie malało by przy wyższych obrotach, a tutaj jak widać do 4000obr jest w porządku cały czas tak samo, a więc nie tnie. Po grupie 4 widać natomiast że czas wtrysku maleje powyżej 3400obr = powyżej tych obrotów moc utrzyma się na tym samym poziomie bądź spadnie i nie jest to wina "cięcia dawki" lecz no takiego wystrojenia i tyle. Dodatkowo seryjny początek wtrysku... nie wygląda to zbyt profesjonalnie. Krótko mówiąc do poprawki albo do wystrojenia przez kogoś bardziej obeznanego w temacie //edit// Również doładowanie jest za duże dla tej małej turbinki.
  5. Co prawda nie TDI ale myślę że różnice będą podobne, czyli żadne : http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=1&t=246051&start=15#p1856907
  6. Podejrzanie niska dawka na biegu jałowym - aż nierealna, bo powinno być ~5mg a nie 3. Nie masz objawów dziwnego odpalania na gorącym silniku ? Jak ten silnik pracuje w porównaniu do normalnych PD ? Twardziej ?
  7. Korekcje korekcjami ale jak ciśnienia spadły to nic na to nie poradzisz. Wrzuć logi z synchro na 0 albo +1. BIP na 128 nie wróży niczego dobrego, doginaj konektory + popsikaj je czymś do elektroniki. 128 to górna granica regulacji, powinien też wywalić błąd Misfire w tym momencie i odłączyć jeden gar. Albo konektory albo cewka w pompce pada.
  8. No to jest zdrowo podlane. Problemem moze być synchro (skoro wcześniej dobrze jechało a teraz już nie) i opcjonalnie początek wtrysku do zmienienia w sofcie bo paliwo się marnuje... Dodatkowo udaj się do stroiciela niech zniweluje przeładowanie w dolnym zakresie obrotów. Grupa 23 to jeszcze przed zmianą synchro czy po ? Jak po zmianie to pompki do regulacji.
  9. Wrzuć grupę 004 dynamicznie.
  10. W AQA trzeba deczko obniżyć listwę żeby wrzucić Sabowskie 380cc
  11. Do sprawdzenia szczelność wężyków do N75 i do gruszki oraz to czy są dobrze podłączone: - dolny metalowy króciec powinien iść do muszli zimnej - boczny plastikowy powinien iść do gruszki - górny plastikowy do węża łączącego filtr powierza i turbo Jeżeli są szczelne i dobrze podłączone wtedy masz padnięty N75. Aby używać normalnie auto zmostkuj połącz bezpośrednio wyjście z muszli zimnej z gruszką - turbo będzie dmuchało ~0.6bara, spadku mocy nie odczujesz a będziesz mógł bezproblemowo jeździć autem. Pozdrawiam
  12. Pompki masz BA, wrzucaj soft 038906019KD z Passata AVF. Pozdrawiam
  13. To jak będziesz dawał z dołu zrobi kickdown, dlatego takie logi są a nie inne. Rób logi od 2400-2500obr na tipie 3bieg wtedy nie powinien go już zredukować.
  14. No to raczej sprzęgło się skończyło, tuner nic nie mówił w tym temacie ?
  15. Wciśnij gaz do końca natychmiast (bo tutaj od 25 do 100% zajmuje Ci to 3.5sekundy...) i wtedy zaloguj grupę 10+11. N75 trzeba obniżyć po całości, bądź deczko skrócić sztangę - niektóre egzemplarze tak właśnie mają, pomimo dobrego podciśnienia wypełnienie na poziomie 60% i lag z dołu, słaba reakcja na gaz etc. Kąt, paliwo, boost (jak się wkręci) bardzo ładnie, Pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...