Skocz do zawartości

octi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O octi

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Siedlce

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia octi

0

Reputacja

  1. a widzisz następnym razem tak się zrobi bo autentycznie już myślałem, że kupiłem skopaną pompę
  2. wczoraj wpadłem na ten wątek i stwierdziłem, że dotyczy także mnie (cieknąca ropa z pompy tandem, dziwne przeładowania najczęściej krótko po uruchomieniu silnika i na koniec dla pewności test wakuometrem takim samym jak na filmie - wynik? Ewidentnie małe podciśnienie i spadające szybko po zgaszeniu silnika) Udało się wydostać pompę i w drogę ... (siedział oczywiście LUK z literką E na końcu, podkładka metalowa, gumowy wąż pod pompą wyglądał oczywiście jak galareta od zalewania go ropą) Pierwsze kroki skierowałem do ASO VW. Zakupiłem nową podkładkę metalową 038 145 215 (36zł) i nowy wąż gumowy od cieczy chłodzącej 038 121 473 (72zł). Na szrocie wyszarpałem używkę pompę Bosha (190zł) z wkręcanym króćcem podciśnieniowym. Jest trochę masywniejsza od mojego LUKa ale oczywiście wszystko pasowało. Problem był z odpaleniem. Dopiero chyba za trzecim albo czwartym razem po ok 10-15s kręcenia za każdym razem. Sam zapłon w celu uruchomienia pompy w zbiorniku też chyba z 15 razy. Ale odpalił jakoś. Efekty? Pozytywne. Podciśnienie w zielonym polu wakuometru. Po zgaszeniu silnika trzyma podciśnienie bez żadnego spadku na zegarze. Gaszenie silnika bardziej miękkie niż dotychczas. Małe przeładowania jeszcze się trafiają ale znacznie rzadziej i dopiero między 3,5-4 tys obr. Pewnie dlatego, że jeździłem tak ponad pół roku i geometria trochę się przycięła. Liczę, że kilka dłuższych odcinków z przebutowaniem doprowadzi ją całkowicie do porządku. 2003r model 2004, AVF
  3. Uderz to Marcina z forum, nick dzik, on Ci to wyceni. Ja brałem od niego szklanki w zeszłym tygodniu do AHFa 1,9 tdi. Wyszły po 17pln za szt, firmy INA. Myślę, że do pompowtrysków nie będzie jakoś strasznie drożej.
  4. octi

    2.0 TDI 16v 2007r

    dokładnie - Białobrzegi po drodze do Radomia. Autko kupione. Silnik BMN. Z DPFem He, pożyjemy zobaczymy. Ciągnie fajnie. Ale wielkiej różnicy w porównaniu do 130KM AVF chyba nie widzę. Może dlatego, że to autko nie dla mnie, tylko dla brata. Ja jestem wierny A4
  5. octi

    2.0 TDI 16v 2007r

    Białobrzegi
  6. octi

    2.0 TDI 16v 2007r

    aha i tu już jest mały problem, tak? Program - powiedzmy - da radę zdobyć. Gorzej z kablem po can. Tak? Oczywiście mówimy o rozsądnych cenach i domowym użytku.
  7. octi

    2.0 TDI 16v 2007r

    Witam. Pytanko: Czym to zdiagnozować? Chodzi konkretnie o Octavie RS 2.0 TDI 170KM 2007r.. Nie wiem jakie jest oznaczenie silnika. Do tej pory w swojej A4 B6 używałem VAGComa 3.11. Jutro planuję oglądanie takiego auta i nie wiem czy moim sprzętem jestem w stanie się podłączyć do niej. Potrzebuję VCDSa? Bo jeśli tak to mój kabel chyba tego nie obsłuży bo chyba maksymalnie 409-1 obsługuje. Proszę o pomocne wskazówki bo rano wyjazd. Z góry dzięki. Pozdrawiam.
  8. dzięki airbob Tego się obawiałem Niestety chyba zrezygnuję z naprawiania tego spryskiwacza. Jakoś mi się nie widzi rozbieranie podsufitki. Czy tam są takie same metalowe zatrzaski jak w tapicerce klapy bagażnika? Jasny gwint - masa roboty. Może latem jak będzie cieplej i plastiki będą trochę elastyczniejsze niż teraz. Aha, może pamiętasz jak zdjąć ten plastik, który zakrywa zawias (znaczy ten, który porusza się razem z zawiasem). Tą długą listwę zdejmowałem, ten plastik nad zawiasem też (oczywiście coś pękło) a tego osłaniającego zawias - nie ruszałem. Jeszcze raz dzięki za wyczerpujący opis
  9. Panowie wszystko jak piszecie. Rozebrałem klapę, żeby naprawić silniczek otwierania klapy. Zajrzałem też do mechanizmu wycieraczki - masakra - z zewnątrz nówka, wewnątrz pełno szlamu i rdzy. Największy problem mam ze spryskiwaczem, który gdzieś się rozszczelnił na wysokości chyba przejścia z podsufitki w klapę. Jak używam spryskiwacza to robią mi się zacieki wewnątrz na podsufitce z prawej strony a przy zaciągniętej rolecie bagażnika, mam kałużę na niej. Na szybę leci tak powiedzmy do 1/3 wysokości od dołu. Jak uszczelnię mechanizm zakładając oringi to pewnie jeszcze bardziej będzie się lało. Dysze przedmuchane od wewnątrz od strony mechanizmu. Są drożne. Macie jakieś doświadczenia w tej sprawie? Gdzie to może cieknąć? Jak się do tego dobrać? Spryskiwacz potrzebny a jasna tapicerka z zaciekami nieciekawie wygląda
  10. sprawdź czy sztanga chodzi przy turbo, nie wiem jak ona jest umiejscowiona w AFN ale powinieneś przy dobrym dostępie ręcznie ją ruszyć jakieś do 2 cm. Jak ją rozruszasz może być lepiej. Oczywiście VAG również - BS 11 i obserwujesz czy chodzi. Tu masz filmik
  11. tak jak w poprzednim wątku kolega BartoszBB Ci napisał - przepływka mierzy źle (czyszczenie bądź wymiana), turbina przeładowuje (przyczyn może być wiele - szczelność przewodów, N75, nieruchoma sztanga, zapieczone łopatki turbiny)
  12. dynamiczne robisz w Measuring Blocks a Ty pewnie próbujesz w Basic Settings i masz error po dodaniu gazu
  13. Dzięki Marcin Ekspresowa odpowiedź na maila i ekspresowo paczka dotarła do mnie z tym co chciałem. Śmiało polecam wszystkim. Pozdrawiam
  14. Witam Szanowne Grono Mam 1BE. Chciałbym podnieść auto czyli zmienić na standard 1BA. Pytanie: Czy wystarczy zmienić tylko sprężyny? Czy trzeba razem wymienić sprężyny z amortyzatorami? Na 1BE jeździ się doskonale, tylko przeraża mnie zima i żona, która czasami ma okazję jechać Audiczką :confused4:Rozumiecie sami
×
×
  • Dodaj nową pozycję...