lukaszlsw
Pasjonat-
Postów
384 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O lukaszlsw
Informacje
-
Imię
Łukasz
-
Miasto
lubelskie
Auto
-
Model
S4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
brak
-
Kod silnika
AGB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Generalnie jest ok, seria Ci spokojnie wypluje. Gdybyś chciał w tym robić program to musisz pompę zmienić w baku bo na serii górą to już jej max wydajność. Co do zapłonu to cofanie do 3stopni jest do zaakceptowania, tak czy siak ten silnik wymaga 98oktanów żeby miał pełną moc. Możesz pomyśleć o czyszczeniu dolotu kiedyś z mojego doświadczenia mogę powiedzieć że sporo to daje pewnie i zapłonu więcej by przyjął. Na cofanie nie tylko wpływają świece i paliwo ale ogólny stan silnika, głowicy, wtryskiwaczy, jak i czystości dolotu :)
-
Mechaniory którzy Ci robili rozrząd źle założyli łańcuch i masz przewalone o jeden ząb. Aby to poprawnie zrobić trzeba mieć blokadę wkręcaną miedzy wałki rozrządu, po zablokowaniu w pozycji GMP oby wałków jeden z nich ma wypsutke z boku naciąga się go w jedna stronę i nakłada łańcuch z wariatorem i skręca. W Elsie jest instrukcja jak to poprawnie zrobić. Kolejna kwestia robiąc pasek też można sie "machnąć" bo nie ma blokad na zero jedynie kreski na obudowach. Przyprowadz to Ci zrobię
-
Przegląd 3,5 letniego Audi a4, czy warto w ASO ?
lukaszlsw odpowiedział(a) na msinvestor temat w 2.0TFSI
ja pracuje w ASO i jak najbardziej polecam. po przeglądzie masz tzw gwarancje mobilności jak Ci fura się zepsuje to masz free holowanie do serwisu najbliższego. Nie mówię już o wpisie do historii zawsze łatwiej potem auto sprzedać. Kup sobie dobry markowy olej spełniający normy dla twojego wozu i jedz na przegląd. (tak można ze swoim olejem jak spełnia normy) Nie mowie już o ewentualnym zepsuciu czegoś lub uszkodzeniu które czasami się zdarzają w rożnych nieautoryzowanych serwisach i jest spychologia i nie ma komu zapłacić za szkodę naprawę bo nie ma np ubezpieczenia warsztacik -
odkręcam takich korków kilka tygodniowo, wkładasz srubokręt przekręcasz o 90stopni w lewo i po problemie. Ja zawsze montuję nowy koreczek jak spuszczę olej.
-
Ja mam a3 z jednym centralnym intercoolerem
-
mape masz seryjną, ta turbina przy 2tys powinna mieć ok 0.5bar a z dwieście obrotów wyżej pełne doładowanie. Skoro masz pękniętą muszle to tak może być że turbo nie może się napompować. Sprawdź jeszcze zaworki w PVC jeśli się zamykają i masz nową dvke to turbo do naprawy
-
zrozumiałem po prostu zszokowała mnie ta cena a miałem kilka różnych aut po "hamowni"
-
Oil presure...klasyka w tym silniku. Czym prędzej moduł wałków na złom wyeksmituj. Sa tematy na każdym forum o tym jak zrobić swapa na bezawaryjną pompę
-
Gdzie kasują 1600 za hamownie?
-
nie ma szans na 290KM chyba że mowa o silniku na łańcuszku nie na pasku.
-
200KM TurboFSI droga na 300 to turbina z wirnikami od k04 DP oraz FMIC, nie wiem jak w a4 ale np a3 intercooler pasuje P&P z modelu S3 który ma alu boczki i jest wydajniejszy. Troszeczkę dowiadywałem się u ludzi robiących takie auta to seryjne wtryskiwacze obrabiają własnie okolice 300KM. Przy dobrej hybrydzie z FMIC DP oraz wtryskiwaczami z modelu S3 BHZ/CDLA do ugrania jest ok 320-330KM.
-
Ja za jakieś 800zł zrobiłem 255KM w 2.0TFI z 2005r i po poł roku jeżdżenia nim do 1.8T raczej bym nie wrócił, kiedyś modziłem również 1.8T ale trzeba liczyć się z dużo większymi nakładami kasy i większym spalanie względem nowszych konstrukcji.
-
Zrzucasz miske sprawdzasz smok, jak nie zabity rozbierasz pompę czy nie ma mocnych rys, jak nie ma to inspekcja panewek... Dla ciebie najtansza opcja czyszczenie smoka + uszczelniacz miski. W razie wymiany pompy polecam Pierburga z 300zł w IC.
-
Dwa posty niżej masz temat o tym. Ja u siebie też czyściłem i nie pomogło, w tych silnikach wadą jest moduł wałków wyrównoważających z pompą. Sprawdzałeś czy wałki nie mają luzu u mnie był? Mi na rozgrzanym ciśnienie spadało poniżej bara na zimno było ok. Wjechała pompa od 1.8T a wałki poszły na złom. Auto śmiga doskonale,zero dodatkowych wibracji. Mnie swap wyszedł jakies 600zł Pompa Pierburg napinacz łańcuszek INA reszta gratów z ASO kilka śrubek, uspokajacz fali olejowej, smok do pompy, oraz kółko na wał korbowy,+ olej filtr i dirko do miski Ale robiłem wszystko sam a w aso brałem na zniżkach po bandzie.
-
Temat przerabiałem u siebie. Najpierw zrzuciłem miske smok był mocno zabity+nowy olej...pomogło hmm na miesiąc. Problem był w module wałków, jeden wałek miał luz przez co ciśnienie oleju na rozgrzanym oleju uciekało. Dodam że niskie ciśnienie oleju było już jakiś czas bo szlak trafił napinacz i wariator, (wymieniłem po kupnie auta) Pompa oleju nie była tragiczna ale miała już trochę rys. Przebieg 185tys w CH serwis Longlife, gdzie nie rozebrałem pokrywa miska podstawa filtra oleju nagar.. W obecnej chwili siedzi pompa 1.8T zrobiłem swap samemu, nie ma filozofii, po odpowienich zniżkach w ASO w miare tania zabawa. Cały silnik wyczyszczony że teraz olej po tysiącu km wygląda jak nowy. Ostatnio zamykałem szafę na obwodnicy ciśnienie książkowe silnik cichy. Po wywaleniu wałków wyrównoważających zero dodatkowych wibracji. Jak Ci raz wywaliło OIL PResure zrzucaj miske jak najszybciej bo szkoda silnika. Błąd z wałka też z tym się wiąże bo przestawianie wałka jest poprzez cisnieni oleju. Pozdrawiam