Skocz do zawartości

beblo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O beblo

Osiągnięcia beblo

0

Reputacja

  1. wentylator chodzi czy silnik jest cieply czy zimny i bez znaczenia czy klima jest wlaczona czy nie. wyłacza sie po kilku min. padł sterownik wentylatorów. naprawa w kr 200 pln obudowa zostaje flaki nowe. w mojej v6 jest wentylator dwubiegowy. pozdro
  2. witam misie, zamknęliście temat, jakiejś biduli, który mnie zainteresował, bo myślałem że to moja patologiczna podejrzliwość i szukanie usterek w moim b6, ale nie... :-) ktoś ma podobne spostrzeżenie... można was prosić o komentarz? objaw: wspomaganie jakby ciężej chodzi w prawo, nie można powiedzieć że całkiem nie działa, a na głębokich zakrętach nagle jakby sie zmacnia przy dojściu do skrętu 90 st. na szybkim zakręcie niemiłe uczucie :-) a może ja tylko zdziwiam i wcześniej tego nie zauważałem...? ps gdzie filtry knechta tanio w krakowie? Pozdrawiam.
  3. brałem to. ale nie zgadzam się że trzeba czekać do wymiany paska! zależy jak jest rozregulowany jak o kilka stopni to na obudowie są trzy zaczaski plus trzy sróbki na kole i o parę stopni można przestawić, a jak nie to ustawić od początku max 8 h. kraków niepołomska 55
  4. no właśnie brałem to juz i wyłaczenie auta chwiliowo rozwiązuje problem... jestem z majstrem na jutro umówiony... może pomoże... :?: [ Dodano: 10-11-2006, 17:07 ] nie zgadniecie... wymiana czujnika temperatury cieczy chłodzącej rozwiązuje sprawę.... :shock:
  5. Nie mam :mrgreen: wiem... to taka moja mała złosliwostka. przepraszam... :razz:
  6. vag podpięty. komunikat z abs\esp niestabilny moment obrotowy silnika, w silniku zero błedów... gdzieś kabelek albo cuś nawala...
  7. temat mowi wszystko, zakladam radio z navi i chciałbym rozstrzygnąć czy zwykła czy dvd i co z płytami których nie ma po polsku a po angielsku są? ma ktoś? help again
  8. witam, może ktoś to już miał: esp jak jadę-działa, ale za jakiś czas /nieregularnie/ zapala się ciągle i świeci aż zgaśnie / raz świeci dłużej raz krócej / guzikeim jak sie zapali to nie da się wyłączyć / bo zapewne jest odłączone/ mechanik sugeruje dobrać się do jakiejś kości przy stacyjce co podobno lubi sie spitolić i nie podawać prądu tu i ówdzie, zgaszenie i zapalenie auta powoduje zgaszenie kontrolki... :???: help [ Dodano: 02-11-2006, 17:44 ] jak sie nie wstrzeliłem w temat czy miejsce to sorki ale patrzyłem na szukaczke i nic ciekawego nie znalazłem a nie zawsze mam czas na długie studiowanie forum osaczony. :shock:
  9. witajcie, górka duża nie jest ale długa :mrgreen: , to raz, a wklepywania kodu... trochę nie łapię... ale jak wyjaśnicie to chętnie sprawdzę :razz: . co do spalania to tyle i kropka. nowy rozrząd, końcówki wtryskiwaczy. turbina głowica pompy plus regulacja- jak pisze tak ma. ja też nie mam automata, a no i jeszcze program mam od 180 konnej wersji a6 rozpisany na 195km 402 Nm by V-tech. [ Dodano: 02-11-2006, 17:30 ] i jeszce jedno, podobno V6 ma większe mozliwości ekonomicznego spalania niż 1,9.
  10. Fakty: na obwodnicy przy dojeździe do wieliczki /lekko z górki/ mogę pokazać jak wygląda 250-260 km/h. Auto w normalnej jeździe miasto/wieś nie pali więcej jak 8.5l/100km. Jak jadę rano do kr do pracy to za 15 km dojazdu do miasta potrafi spalić 4,5l/100km, następne 15 po mieście i urośnie tylko do 6,5l. Przy większym spalaniu sugeruję podpiąć do kompa tam wszystko widać gdzie boli. można sprawdzić turbinę wtryskiwacze, pompę... ja bardzo lubię to auto i szybko nie zmienię. pozdrawiam.
  11. polecam gorąco Disel Serwis na ul. Niepołomskiej 55, 505 269 716 pytaj o Pana Roberta.
  12. witam, dzięki za uwagi. kabelki w kostce zasilajacej są 3 jak dla mnie to plus minus i podtrzymanie pamięci, ale raczej się nie znam, skłaniam się do fabrycznego radia używanego ale mam pytanie czy go wsadzam i gra czy są dodatkowe jazdy z montażem?
  13. Witam mam problem z nieorginalnym radiem/ jakiś no name/ dla mnie zaletą jest port usb i sd mmc, absolutnie nie jestem audiofilem i radio spełnia dla mnie funkcję czysto informacyjno -użytkową, jestem w stanie pogodzić się z zakłoceniami na falach długich, ale fm to by mogło już nie reagować na każdy słup z kablem telefonicznym, czy wysokiego napięcia/ zakłócenia są zauważalnie męczące/. Problemu upatruję albo w kiepskiej jakości tunerze, albo w braku anteny dachowej w moim aucie a4 2003, podobno antena jest w tylnej szybie tak jak ogrzewanie /namalowana- he he/ tak czy inaczej rozwiązanie jest praktyczne: nie ma co demontować przed wjazdem na myjnię, ale odbiór kicha. moje pytania: czy z radiem fabrycznym są też takie jaja? podejrzewam że nie... czy ma ktoś na zbyciu takie cd radio? czy radio fabryczne coś wyświetla na kompie przy wskaźnikach i czy można to uruchomić jeżeli w aucie od nowości nie było radia? czy można dołożyć jakiś wzmacniacz antenowy i czy ma to sens? jak to poprawić bez zakładania anteny na dachu? sie rozpisałem... przepraszam odpowiedzcie proszę. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...