Skocz do zawartości

kkk6969

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kkk6969

Osiągnięcia kkk6969

0

Reputacja

  1. Cześć Kolego Ja już wymiękłem - zobacz temat http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/a4-b-kombi-problem-przednimi-wycieraczkami-chodza-chca-252836/ Wymieniłem silnik wycieraczek, przekaźnik (603), ramiona przesmarowane a wycieraczki żyją własnym życiem. Dzisiaj po lini układów będę dzwonił do serwisu a jak nie pomogą to zostawię furę u elektryka - może coś znajdzie. ---------- Post dopisany at 22:03 ---------- Poprzedni post napisany at 08:01 ---------- Ja u siebie dzisiaj wyjąłem manetkę - po zapłonie przednie wycieraczki ruszają. Odpiąłem tylna wycieraczkę bo podobno mogła dawać jakieś spięcie - nie nie dało. Jeszcze dzisiaj podmieniłem inny sterownik - nic nie dało.
  2. Witam - mam problem z przednimi wycieraczkami ( nie mam czujnika deszczu) - chodzą jak chcą. Po odpaleniu silnika same się włączają, potem raz na jakiś czas uruchomia się, zatrzymują się w rożnych miejscach szyby , nie reagują na przełącznik. Od czasu do czasu działają poprawnie. Do tej pory wyczyściłem styki silniczka (nic nie dało) wymieniłem silniczek, przesmarowałem czepienie ( nie były zapieczone), wymieniłem przekaźnik ( 603) - dalej to samo. Pozostał przełącznik przy kierownicy - czy to on może to robić ? czy są jeszcze jakieś elementy w samochodzie mające wpływ na pracę wycieraczek. Poradźcie coś bo mnie już trafia . Po odłączeniu wtyczki z przełącznika przy kierownicy wycieraczki ruszają przy włączeniu zapłonu. Dzisiaj wyjąłem manetkę - po zapłonie przednie wycieraczki ruszają. Odpiąłem tylna wycieraczkę bo podobno mogła dawać jakieś spięcie - nie nie dało. Jeszcze dzisiaj podmieniłem inny sterownik zamiast 603 na 377 (podobno to samo) - nic nie dało. Jutro fura jedzie do elektryka.
  3. A jak to jest że zawiecha na stronie producenta http://www.master-sport.de/PL/ jest ponad dwa razy droższa (1.414zł) niż na allegro (około 500-600 zł) - może to na allegro to już podróby? Pozdrawiam Krzysztof
  4. A podał by ktoś zdjęcie gdzie ta zaślepka bo ja u mnie patrzę i coś nie widzę.
  5. Witam Czy zakładał ktoś czujniki w listwie plastikowej pod zderzakiem? Jest to na wys 37 co a instrukcja mówi o min 45 cm. Tak myślę żeby pod nie dać podkładki kierujące je do góry żeby patrzyły bardziej w górę i nie łapały ziemi. Mam czujniki firmy V...o czyli nie jakaś chińszczyzna. Szukam osób które mają w tej dziedzinie doświadczenie. Pozdro Krzysztof
  6. Ja tam wolę mieć w środku ciepełko :> niż dogrzewać najpierw silnik - to on jest dla mnie a nie ja dla niego Termostat wymieniłem za getz miesiąc temu i działa dobrze trzyma 90 C równo.
  7. U mnie Kolego to samo zastanawiałem się nad tym i tak na logikę to mi wychodzi, żę rozwiązaniem zagadki może być takie rozwiązanie w audi że obieg wody jest inny niż się tego spodziewamy a mianowicie że termostat dopuszcza zimy płyn do silnika a nie wypuszcza gorącego ( później jak silnik się dobrze rozgrzeje do płyn rozgrzewa ten przewód który ichie do termostatu - ale czy mam rację to nie wiem?
  8. kkk6969

    [B6 AWX] ..Drżenie kierownicy

    U mnie też tak jest ale tylko jak wiozę teściową na tylnym siedzeniu
  9. Właśnie wymieniłem termostat - wszystko od góry - rurką opróżniłem zbiorniczek wyrównawczy, następnie zdjąłem go - w wąż od zbiorniczka (ok 0,5m) włożyłem cienką rurkę taką do powietrza do akwarium zaciągnąłem i zleciało ogólnie ok 3,5 litra płynu - po wyjęciu termostatu (zasłoniłem folią taką wtyczkę z kablem u dołu silnika) z pod niego wyleciało ok 0,5 l spłynęło do miski pod samochodem - włozyłem nowy termostat gats za 35 zł i temperatura 90 stopni równiutko - wszystko powolutku 1,5 godz. Robiłem tak jak przedmówca w vectrze b - tylko że tu z pod termostatu traci się ok 0,5 l płynu. [br]Dopisany: 06 Listopad 2010, 21:15_________________________________________________ Panowie i jak , będzie OK ?[br]Dopisany: 05 Listopad 2010, 21:34_________________________________________________Nie zgubcie tych śrubek , bo tragedia nie idzie ich nigdzie kupić a są nie typowe :gwizdanie: mi wymiana zajęła 20 min u mnie wyłamane obydwa ząbki - a w czym problem? - w blok silnika wkładamy termostat później uszczelkę w gniazdo - przykładamy obudowę i śrubki i ok W sumie po co to ząbki to nie wiem po co wymyślili?
  10. a Koego jak spuszczałeś płyn czy zwalałeć osłonę dolną silnika czy inaczej?
  11. Sprawdź przekaźnik - najlepiej pożycz od kogoś kto ma taki sam wózek - u mnie było to samo wymieniłem i jest git. Przekaźnik - sterownik u mnie A5 jest za bezpiecznikami - taka duża brązowa kostka z napisem na szczycie 603.
  12. Uszkodzony był sterownik air bag - ten w tunelu śodkowym - wstawiłem następny uzywany (100 zł) podłączyłem vaga skasowałem błędy i jest git
  13. u mnie wycieraczki chodziły jak chciały i stawały gdzie chciały - wymieniłem sterownik wycieraczek 603 (jest on w konsoli za bezpiecznikami) - pasują także od skodi i seata tam są inne oznaczenia ale w środku to samo koszt ja płaciłęm 30 zł i gitara (wstawiłem uzywkę ale na szrocie przetestowałem 4 zamim trafiłem na dobrą)
  14. bez urazy ale to mnie toszkę ubawiłeś z rana tym postem Kolego - he he
  15. A ma ktoś taki model? - jak sie sprawują wyglądają solidnie i mają wysoki rant http://allegro.pl/audi-a4-b5-1995-2001r-dywaniki-gumowe-korytka-i1252982893.html Kupiłem - jestem bardzo zadowolony
×
×
  • Dodaj nową pozycję...