Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wycieraczki nie zatrzymują się!


TomekA79

Rekomendowane odpowiedzi

witam!! mam problem z wycieraczkami w audi A4/b6 po przekreceniu kluczyka w stacyjce chodza one non stop nie chca sie zatrzymac. Wydaje mi sie ze to wina przekaznika ale nie wiem gdzie sie on znajduje. Czy ktos moze mi w tym pomóc :confused4:c?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, ja tak miałem w tylnej wycieraczce A4B5, rozpiąłem kostkę i zobaczyłem nalot na stykach, papier ścierny drobny i jakoś poszło, wycieraczka już się słucha :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być to wina samego mechanizmu (silnik ma elektronikę). Podejrzewam zwarty tranzystor MOSFET.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącze się do tematu. Czy zna juz ktoś rozwiązanie. Od dziś mam to samo. Może to wina modułu centralnej elektroniki co znajduje się koło przekaźników pod kolumną? [br]Dopisany: 23 Listopad 2010, 16:05_________________________________________________Czy przekaźnik 370 (nr 8D0 951 253), który jest zaraz nad modułem centralnej elektroniki, po prawej ma coś wspólnego z wycieraczkami? Do czego on jest? U mnie się dziwnie grzeje zauważyłem i problem z wycieraczkami mam nadal ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam audi a4 b7. Problem dotyczy wycieraczek. Po naciśnięciu manetki w dół lub górę uruchamiają się normalnie jednak kiedy wracam do pozycji początkowej one dalej pracują. Zatrzymanie ich wymaga ode mnie dziwnych ruchów manetką (mocniejszych, dociskania itd.) czasami trwa to dobre 5-7 minut zanim się znowu wyłączą, innymj razem wszelkie wyginanie manetki w ogóle nie daje rezultatu, a wycieraczki wyłączają się same. Problem może dotyczyć wymiany manetki, sterowania, moduł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkrec modul centralnej elektryki i zobacz czy nie ma w nim wody :) Przerabialem temat po tym jak w ASO swietnie zalozyli uszczelke pod ECU... Odplywy pod akumulatorem do sprawdzenia czy sa drozne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem ten sam problem i go rozwiązałem. Pierwsze ściągnąłem obudowę klapy i problem polegał na tym ze w mechanizmie wycieraczki jest mały króciec do wężyka od spryskiwacza, zrobiła się tam korozja i jak zrobiło ciśnienie płynu to przez nieszczelność spowodowaną korozją wyciekał płyn do kostki przy mechanizmie, jak nie używałem spryskiwacza to było ok, ale ja ja wypiąłem bo dla mnie jest zbędna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

To mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość. Mój problem polega na tym, że wycieraczki nie zatrzymują się. Początkowo po uruchomieniu zwolniły. Później zaczęły przyśpieszać i wróciły do normalnej prędkości pracy.... Po kilku ruchach zwolniły, zatrzymały się aż nagle zaczęły chodzić już bez zatrzymania, tak że musiałem odłączyć od nich zasilanie. Proszę o pomoc. Czy taki silniczek jest możliwy do naprawienia samodzielnie? Jeśli nie, to czy po wymianie na nowy będzie wszystko w porządku, czy uszkodzeniu uległy jeszcze jakieś podzespoły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączę się pod kwestię: czy to normalne że po włączonej stacyjce, mam zasilanie w trzech pinach we wtyczce zasilającej silniczek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

wczoraj zauważyłem pewien problem z wycieraczkami i pojawia się on za każdym razem... otóż przy używaniu płynu do spryskiwaczy, wycieraczki zaczynają "chodzić" i nie chcą się zatrzymać.. Miał ktoś kiedyś taki problem i poradził sobie jakoś z nim? Dodam, że po włączeniu wycieraczek na max obroty i różnych tego rodzaju zabiegach po pewnym czasie nareszcie się uspokajają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo od dwóch godzin :[

Po zakupie auta wycieraczki na zakończenie pracy lekko ruszały w górę. Uznałem że są przestawione na silniczku więc próbowałem to wyregulować. Po wielu długich próbach niemal się udało, ale im więcej razy testowałem pracę wycieraczek tym więcej cudów się działo. Ostatecznie efekt taki jak u Ciebie. Generalnie wycieraczki zaczęły hasać tak jak im się podoba.

Podejrzewam że do wymiany / naprawy jest silnik wycieraczek, ponieważ teraz zatrzymują się w różnych miejscach. Przegubiki ramion nie są zapieczone.

Za tydzień wyjeżdżam na urlop, czasu jest mało :/

Edytowane przez vagatrotter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobnie, za tydzień też wyjeżdżam na urlop..

U mnie był spokój od czasu napisania posta na forum, ale dzisiaj rano powtórka z rozrywki...

Jak uda się Tobie to naprawić to napisz jak rozwiązałeś problem, bo mi już ręce opadają..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, ja bym się na Waszym miejscu zainteresował mechanizmem wycieraczek, ale sprawdził też, czy w MCE i module komfortu nie ma wody...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie to może być właśnie ta woda, bo dzisiaj po umyciu dosyć porządnym samochodu znowu sytuacja się powtórzyła.. a za pierwszym razem dosyć ostro padało.. No nic, trzeba będzie bacznie obserwować i zlokalizować usterkę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...