Skocz do zawartości

ohm

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O ohm

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.7 TDI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. To powiem Wam, że jeżdżąc z tymi Matrixami jeszcze nie miałem sytuacji żeby mi ktoś mrugał. Może polift reaguje szybciej na to niż pierwotna wersja tych lamp.
  2. Hej, pytanie techniczne - ostatnio jeżdżę pożyczonym od kumpla B9.5 z Matrixami, i jest tryb AUTO dla świateł przednich (nie ten wybierany pokrętłem tylko ten uruchamiany poprzez popchnięcie dźwigienki kierunkowskazów do przodu). Światła te są absolutnie genialne, w nocy samo obserwowanie jak wycinają strumienie daje frajdę, natomiast większość dostępnych od ręki A4 nie posiada tych opcjonalnych matrixów. I tu pytanie do Ciebie - czy też masz tę funkcję „popchnięcia” dźwigni do przodu i włączenia trybu AUTO, jeśli tak to czy polega on tylko na tym, że wyłącza „długie” jak ktoś jedzie z naprzeciwka?
  3. auto ma tuning-box od brabusa i widocznie wlasciciel nie zdecydowal sie na zakladanie oznaczen. to takie dziwne?
  4. Kolego Szogun, odwołaj wizytę w TC i leć do Częstochowy do best-performance. Kompem APR zrobią wszystko co chcesz, limiter to pestka, dodatkowo różne bajery niedostępne dla innych tunerów jak sterowanie mapami z tempomatu, tryb VALET mode (gdy oddajesz np auto na serwis i nie zyczysz sobie by ktoś je katowal,to jest limit do 50km/h) i wiele innych. Do tego hamownia MAHA 4x4 i kilka setek VAGów zrobionych przez lata W TC spieprzyli mojemu koledze 530d e60, kasy nie oddali, ziomek w pyte kasy wywalil na mody jakie mu polecili, turbiny hybrydy,wtryski 535d, downpipe, coolery bóg wie co i auto pokazalo ledwo co 300ps. A mialo byc 380 lekkim *ujem. Więcej tam nie wrócił, bo oczywiście paragonu nie wystawiają i jak, na czym stanęło? sorry za post pod postem ale minął prawie tydzień a tu cisza
  5. ohm

    Takie tam M4

    fantastyczne auto.. Moja miłość, chociaż nie ukrywam, że muskularna d*pa M3 F80 jakoś bardziej mi leży. Mam pytanie,z racji tego, że jesteś użytkownikiem w naszych cudownych warunkach, mógłbyś wypowiedzieć się o trakcji? Czy naprawdę jest aż tak źle jak to niektórzy opisują? Da się wystartować pełnym ogniem (nie mówię o launch control, to dla dzieci) i przyspieszyć w miarę efektywnie?
  6. Z taką mocą to musisz nieźle rozdawać karty na autostradzie wśród superbów i mondziaków. Zdrowo zapindala co? Całe szczęście że manual bo multi by Cie ''wykastrowało''. Zrób kiedyś próbę 0-100 i 100-200 z ciekawości
  7. Może zamknięty do wyczyszczenia, żeby nie było 40 stron tematu zanim auto zostanie wyprodukowane
  8. Wydaje mi się, że istotnym czynnikiem jest Twoja zmienność upodobań, i prawdopodobieństwo, że C6 może się dla Ciebie zrobić ''za stare'' w pewnym momencie, i wtedy gotowe C7 do modzenia już masz na zapleczu. A tak to znowu utopić, sprzedawać allroada, stracić na nim i na nowego RSa wydać taczkę sosu. Nie jest to głupi pomysł oczywiście, allroad piękne auto, ale zawsze jest to ALE.
  9. Duża będzie różnica cenowa po wszystkich rabatach? Dopasiony bi-tdi też tani nie będzie
  10. To jest kurna chore!!!! Oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Tak coś własnie za cicho mi było ostatnio w temacie C7, myślę sobie -a sprawdzę inne. I jeb... Obuchem w łeb. pytanie, które już tu padało, czy będziesz w ogóle w stanie się go pozbyć
  11. Łukasz to ten co prowadzi na filmiku? Wygląda na max 17 lat. Ale redukcje w eSie to bajka... Vmaxy po 330?!
  12. 2.7 tdi chyba nie mają ogranicznika, ciekawe wiela Ci to pójdzie? 260 poleci? Czy nie jesteś fanem takich prędkości i nie będziesz sprawdzał?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...