Skocz do zawartości

MemberA4

Pasjonat
  • Postów

    1491
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

68

O MemberA4

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Tomaszów Maz

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

3432 wyświetleń profilu
  1. Cześć. Wczoraj postanowiłem sprawdzić jakie napięcie na mój aku po kilku dniach przerwy w jeżdżeniu. Napięcie oczywiście spadło na 12,37V mierzone na klemach oraz jeszcze minusem do nadwozia. Napięcie zaczęło rosnąć po wzburzeniu akumulatora poprzez otwarcie centralnego zamka . Tak z ciekawości przewodem masowym od miernika dotknąłem radiatora chłodnicy i ku mojemu zdziwieniu pojawiło się na mierniku napięcie 12,98V. Jest ktoś w stanie wytłumaczyć to zjawisko że na klemach akumulatora napięcie jest niższe niż pomiędzy klemą plusową akumulatorya a chłodnicą płynu chłodniczego? Gdy połączyłem radiator chłodnicy przewodem do nadwozia napięcie wyrównało się na 12,56V. Pozdrawiam
  2. Tak według ETKA pompa która zamontowałeś to wersja na przód. W quattro powinna być 8E0614517BC , BH lub BJ
  3. Ja mam do skrzyni GYH założoną podporę z 1.9 ale z poduszką 8e0399115R wiąże się to z zeszlifowaniem jak dobrze pamiętam dwóch lub trzech otworów gwintowanych na skrzyni do których przykręcana była poduszka od skrzyni GYH oraz o 1 lub 2 cm trzeba przesunąć silnik ze skrzynią do przodu. Po tym zabiegu nie ma odwrotu aby wrócić do podpory i poduszki od GYH. Wały napędowe do GYH są z końcówkami G, D ,T innych nie ma.
  4. z końcówkami G i D są zamienne ja za 200 kupowałem plus kupno podpory zamiennik 140zeta i zmiana w niej łożyska na takie jakie jest w oryginale 60zł polecam dokładnie sprawdzić luz na wielowypuście i środkowym przegubie bo jest nie rozbieralny
  5. tuleje na bananach sprawdzałeś? jeśli są wywalone to tuleja bije w gniazdo na sankach ...
  6. dla pewności trzeba sprawdzić czy półosie są odpowiednie do tej skrzyni bo możliwe że ktoś już coś grzebał i założył za krótkie
  7. chyba bedzie najszybciej jak cały przegub zdemontujesz i zmierzysz oraz policzysz wieloklin, a może ktoś już na forum to robił?
  8. nie, ten wał jest od 2,5 ale z rocznika po 2003r czyli już ze skrzynią 03A taki sam typ jak w S4 ten wał jest zamienny z AA raczej nic nie wymyślisz z innym doborem
  9. FRE to właśnie skrzynia typy 01E jeśli gdzieś zauważysz ogłoszenie o wale od 2,5tdi z manualem z rocznika do końca 2003r a sprzedający nie bedzie wiedział jaki jest nr wału taki wał bedzie pasował bo te 2,5tdi wychodziły tez z takim typem skrzyni i z wyglądu były identyko tylko inne przełozenie miały
  10. nie do końca rozumiesz, musisz szukać wału E lub H, wał H został zastąpiony E tak ale wczesniej wspomniałem o wale z N gdzie ten tłumik wystepuje a wał D,G,T występuje równiez w 1.9 ale juz z inną skrzynią chyba FYC a to jest znowu typ 02X jeśli masz skrzynię 01E a według rocznika tak bedzie wychodzić to tylko wał H-E bedzie pasować ale etka pokazuje wał T a on jest zamienny z G
  11. nie bo wał AA od PR-GOL ma przypisane tylko silniki BBK,BAU, BDH, BCZ, BDG, to jest wał do skrzyń typu 0A3 raczej bo widać to po silniku BAU który pozniej wychodził właśnie z taka skrzynią a do wcześniejszego numeru vin miał skrzynię 01E nie patrz tylko na GOL musisz równiez brać pod uwagę kod silnika ASN
  12. nie bo np wał z końcówka N jest nie zamienny i wystepuje tylko w skrzyniach pod 1.9 z tzw większym tłumikkiem drgań jeśli masz skrzynie 6b z roku 2002 to musisz szukać wału do skrzyni GOL od silnika ASN czyli z końcówką E lub H bo to one są zamienne poprostu źle zrozumiałeś ta tabelkę w której są również uwzględnione różne typy skrzyń man 6b według nr VIN
  13. to zależy jaki automat i jaki manual masz na mysli trzeba sprawdzać w etka. ja mam ten wał akurat do skrzyni GYH typu 0A3 kody wyposażenia PR określaja G0G - manual 5 bieg G0Q - automat 5 bieg G0L - manual 6 bieg G0R - automat 6 bieg
  14. tak ten wał tez jest stosowany w automatach
×
×
  • Dodaj nową pozycję...