Skocz do zawartości

miszaj

Pasjonat
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O miszaj

Osiągnięcia miszaj

0

Reputacja

  1. no i ja jestem po wymianie dali na majoweczke zastepcze A4 2012r 1.8 tfsi 170km (super to chodzi). mimo ze byl u mnie swap silnika i mam motor z a3 2.0 tdi bmn 170km nie polapali sie i wymienili 4 pompki na zegarze prawie 300tys przebiegu, ale nowy silnik ma ok 55 i nowe pompki pozostaje jeszcze wyciac ten cholerny dpf i moze w koncu zacznie to jezdzic
  2. potwierdza ktoś ? bedzie dobrze jak tak zrobie ?
  3. koledzy wielka prosba do was o wyrozumialosc, z pokora przepraszam, ale nie mam czasu przegladac watku bo jestem dzis w pracy (f*ck!) i mam ogromny zapier*** a jutro rano wyjezdzam w trase zastepczym audi z salonu a4 1.8tfsi 170km...zapalila mi sie żółta kontrolka niskiego stanu oleju, a w aucie nie ma ksiazki serwisowej i karteczki inspekcyjnej z informacja nt oleju jaki jest zalany, auto mam do soboty a mam jeszcze pare setek kilometrow do zrobienia i chce dolac oleju, poradzcie prosze jaki olej mam kupic. najlepiej od razu pelna nazwe podajcie. bede wdzieczny i jeszcze raz prosze o wyrozumialosc, sytuacja awaryjna
  4. czołem koledzy, moja audi b7 stoi w serwisie i czeka na wymiane pompek, dostalem w zastepstwie nowe a4 1.8t 170km(125kw), auto ma przebieg ok 7,5 tyskm wczoraj zapalila sie kontrolka niskiego poziomu oleju, powiedzcie jakiego dolac, bo nie ma w niej instrukcji, oraz kartki inspekcyjnej przy silniku. dosc pilne bo jutro rano lece nią na majowke pozdro !
  5. kolego szanowny ja jestem dosc mocno zainteresowany, tyle ze nie zamontowaniem u siebie a rozkreceniem interesu bo mam dosc szeroki dostep do ogniw. odezwij sie prosze na maila [email protected] jest dosc dobry temat
  6. Na poczatku kolego przyjmij kondolencje. Co do twoich pytań to odsyłam cie na fora prawnicze, udziela ci porady za darmo i raczej kompetentnie (a nie cos w stylu "wydaje mi sie" badz " u kolegi to wygladalo tak ze..."), badz udaj sie na najblizszy uniwersytet na wydział prawa. Kazdy wydział prawa organizuje minimum raz w tygodniu darmowe porady prawne. Pozdrawiam i zycze powodzenia
  7. a nie wiecie czy w bmn'ach wymieniaja ? to tez siemens tylko ze z a3 i tez 170km
  8. miszaj

    turbo -chrobotanie

    sadze ze temat trzeba podwiesic. czytam od 2 lat forum i taki temat pojawia sie po raz nty. mozna by zrobic kompendium wiedzy na temat chrobotania hehe, a noz widelec cos sie wyjasni
  9. miszaj

    turbo -chrobotanie

    ja mam identycznie ! masz dpf? wg mnie jest to dzwiek cofajacych sie spalin przez zawalony dpf, ale moge sie mylic. nie podejrzewalem ze to zawor egr. jaki koszt nowego egra u ciebie ? pytanie : czy po samodzielnej wymianie egr'a trzeba majstrowac cos przy kompie ?
  10. Witam, dzisiaj kontrolnie sprawdzilem poziom oleju i na bagnecie pokazuje mi centymetr ponad poziom MAX. uprzedajac sugestie - plynu chlodniczego nie ubywa.po telefonie do mechanika dowiedzialem sie ze to jest ropa, gdyz mam strasznie zawalony dpf. bardzo czesto zdarza sie tak, ze po dluzszej jezdzie po miescie auto wskakuje mi na obroty na poziomie 1000obr/min. podjerzewam, ze wlasnie w tym momencie jest dotryskiwane paliwo na wal i w momencie kiedy gasze silnik, te paliwo splywa do silnika...mam racje ? w poniedzialek umawiam sie na usuniecie dpf'a, ale mimo wszystko mnie to martwi bo auto juz pochlonelo tyle pieniedzy, ze masakra... kolejna rzecz jaka moze pomoc w ustaleniu przyczyny to misa olejowa. podczas swapu (z 2.0 tdi bva rzedowego na 2.0 tdi bmn 170km poprzeczniaka) zostala zastosowana do nowego silnika misa olejowa z silnika starego (przerobienie misy wg patentu jaro4444). czy wielkoscia/wysokoscia/pojemnoscia te misy sie roznia ? czy moze to miec wplyw na poziom oleju ? pomocy... no i jesli poziom jest taki jak podalem,czyly centymetr ponad poziom max to moge jezdzic czy nie ? pytanie mogloby sie wydawac glupie bo max to max,ale moze jednak ? ---------- Post dopisany at 10:39 ---------- Poprzedni post napisany at 10:35 ---------- kolejne pytanie, ile oleju powinno sie wlac do silnika 2.0 tdi BMN 170km ? ---------- Post dopisany 04-03-2013 at 08:53 ---------- Poprzedni post napisany 03-03-2013 at 10:39 ---------- jakies sugestie ? ---------- Post dopisany 05-03-2013 at 19:15 ---------- Poprzedni post napisany 04-03-2013 at 08:53 ---------- halo koledzy ?
  11. Witam Panowie, w mojej turbosprężarce brakuje pewnego czujnika zaznaczonego na zdjęciu czerwoną strzałką(w takim jakby stalowym oplocie karbowanym), dysponuje tylko zdjeciami z jakichs aukcji allegro, czy moglibyscie mi powiedziec do czego sluzy ten przewód i jaki jest koszt jego zakupu i ew. trudności przy instalacji ? bede wdzieczny link do zdjęcia ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting turbo pochodzi z Audi a3 2.0 tdi 170 km (BMN). uprzedzajac pytania, na forum A3 tez zapytalem, ale narazie czekam na odpowiedz, wiec moze ktos z was wie
  12. Witam, jako że jestem po udanym SWAPIE pozwoliłem sobie założyć wątek dla kolejnych nieszczęśliwców, których spotka niemila diagnoza usterki - silnik do wymiany-. Jestem posiadaczem Audi A4 2.0 tdi BVA 163km, oczywiście 16V - zmodyfikowane BRD, caly osprzet itp identyczne jak w BRD. Auto umarło przy przebiegu 280 000 km, wczesniej byly problemy z pompa oleju z napedem zębatkowym - imbusik, oraz pompowtryskiwaczami (2 x zbierałą mnie laweta z dość odległych zakątków europy). W listopadzie jadąc w delegację do Suwałk przy prędkości ok 140-150km/h zaczęło niesamowicie huśtać budą, a spod maski zaczą wydobywać się pisk, dźwięk podobny do "ślizgania" się metalu o metal, po czym auto zgasło. Jako że predkosc byla dosc znaczna na zgaszonym motorze wytoczylem sie z wąskiej drogi krajowej wijącej się w lesie na jakiś prosty odcinek, zjechałem na pobocze i wezwałem lawete. Po dotransportowaniu auta do mechanika i próbie odpalenia auta ręce mi opadły, a kolana się ugieły, z silnika dochodził dźwięk jakby ktoś walił w blok młotem. oczywiście dalsze próby odpalania nie zostały podjęte i auto trafiło na warsztat. Po kilku godzinach rozbierania diagnoza " - uszkodzony jeden pompowtryskiwacz - pęknięty wał karbowy - panewki zatarte decyzja - wymieniamy silnik Zanim zacząłem jakiekolwiek poszukiwania, przeczytałem pół internetu i chyba wszystkie wątki dot swapów silnika, wykonałem 10tki telefonów do Irka (Jaro4444). Tak naprawdę byłem w tym momencie zupełnym laikiem i gdyby nie Irek to nie wiem jakby się to potoczyło. Stanęło na tym, że mam szukać 16sto zaworowej 2.0 tdi, najwygodniej na pompkach siemensa. staneło na poprzecznym(!) silniku BMN 170km, montowanym w Audi A3. Traf chciał, że kilka takich silników znalazłem w internecie i po rozmowach telefonicznych ze sprzedającymi doszedłem do wniosku ze biore silnik od Auto Woźniak. Silnik przyszedł następnego dnia, zgodny z opisem w świetnym stanie - wierze w podawany przebieg 54000km(1 świeca żarowa walnięta),podczas roboty okazało się że dwumas i sprzęgło są w takim stanie, że wymagają natychmiastowej reakcji, wymiana zajęła 3 dni, auto hula super. Poniżej przedstawiam koszt całej operacji, chyba najdroższy swap na forum 1. Silnik 2.0 tdi BMN 170km - 6250zł 2. Uszczelniacz wału tył - 244zł 3. Kompletny dwumas ze sprzęgłem 2480zł 4. Łożysko igiełkowe wału + uszczelki 118zł 5. Świece żarowe NGK 356zł 6. Kompletny rozrząd 581zł 7. Pompa wody 283 zł 8. Smok pompy oleju od AWXa 61zł 9. Czujnik ciśnienia doładowania 282zł 10. Filtry paliwa, oleju i powietrza 167zł 11. Koncentrat chłodniczy 89zł 12. Olej Motul 160zł 13. Robocizna - 1000zł (po znajomości, biorąc pod uwagę fakt, że nie chodziło jedynie o wymiane silnika, a dodatkowo rozrządu, sprzęgła z dwumasem, świec, czyszczenie egr, przepustnicy i przekłądania calutkiego osprzętu ode mnie do nowego motoru - jak za darmo) Suma : 12071zł Oczywiście, nie należy wliczać całej kwoty w koszt samej wymiany bo rzeczy typu sprzęgło z dwumasemm, świece czy czujnik ciśnienia dołądowania i tak należało by wymienić, ale to i tak wychodziłoby 8953zł Całości kwoty opadnie jeszcze troche jak sprzedam osprzet z BMNa bo zostało mi troche towaru (egr, sprzeglo z dwumasem, przepustnica, turbina, łapy silnika) oraz z BVA(sprawne 3 pompowtryskiwacze, glowica, pompa oleju, cos tam z bloku). Gdyby ktos z bialegostoku i okolic potrzebowal dobrego mechaniora od audi albo bmw - polecam : Damian Adamczuk, Kościelna 31, Wasilków k/Białegostoku tel : 660 409 360 Pozdrawiam i życze wszystkim powodzenia w użytkowaniu i oby jak najmniej awarii ! ELO ! ---------- Post dopisany at 11:38 ---------- Poprzedni post napisany at 11:35 ---------- Na sam koniec najważniejsze : Ogromne podziękowania dla Irka (kolega Jaro4444) - gdyby nie Twoja nieoceniona pomoc, niewiadomo jakby to było. Dzięki za cierpliwość podczas poźnowiczornych telefonów i za wszystko ! Tak jak mówiłem, przy najbliższej wizycie w Warszawie masz ode mnie dużą butle zajebistej wódki ! pozdro kolego !
  13. Witam koledzy ! Na samym początku przepraszam modów, jeśli zakładam temat nie w tym miejscu co potrzeba, w razie gdyby tak było proszę o przeniesienie, jednakże temat nie ma charakteru handlowego, a informacyjny. Otóż jestem w trakcie wymiany silnika w swojej A4 B7 - 2.0 TDI 163 km (BVA). Zakupiłem poprzeczny motor 2.0 TDI BMN kompletny z racji tego że był w dobrym stanie, a sprzedawca nie chciał go rozkompletować i do sprzedania zostanie mi troche osprzętu oraz pewne częśći ze starego motoru. Pytanie do Was co jest do odzysku, a co jest niewarte zachodu i wywalić na śmietnik ? na pewno chce sprzedać stare pompowtryski (siemens) z mojego BVA - 3 sztuki, bo jeden jest walnięty. uszkodzenie silnika wynika z pękniętego wału, więc sam słupek i głowice można jeszcze sprzedać, jakieś propozycje cenowe ?co jeszcze można sprzedać ? Z nowego silnika (BMN) mam do sprzedania również sporo osprzętu, m in dwumas, sprzęgło, turbo. Poradźcie prosze na czym jeszcze można by się trochę odkuć bo wymiana silnika rozbiła mnie finansowo... Pozdrawiam, Michał
  14. miszaj

    Opilki w czesci ssacej

    kolego,nie wiem czy to nakieruje cie w jakimkolwiek stopniu na rozwiazanie twojego problemu i czy swoj problem moge porownywac do twojego ale spotkalem sie z podobna sytuacja, tzn w zeszlym roku podczas regeneracji turbiny zadzwonil do mnie czlowiek ktory to robil i powiedzial ze na kierownicach turbiny sa powtapiane opilki aluminium,pozniej mechanik powiedzial ze jedyna czescia aluminiowa w silniku z ktorej moglo to sie znalezc sa tloki, obecnie jestem w trakcie wymiany silnika, lada dzien bede mial rozgrzebany swoj stary slupek (BVA) i obejrze tloki. pozdro
  15. czyli z tego wynika ze wystarczy kupic nowa glowice, ewentualnie uzywana ktora zostala wyprodukowana po 2007 roku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...