
chesterman
Pasjonat-
Postów
105 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O chesterman

Informacje
-
Imię
chesterman
-
Miasto
Pomorze
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
CDNC
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Cześć, udało Ci się odblokować kanapę? nie mogę się dobrać do tego zamk, aby zapadnię odblokować.
-
Podbijam temat, mam bardzo podobny objaw jak na tym filmiku powyżej, tylko że ten dźwięk występuje tylko przy przyspieszaniu z 55 do 70 km/h oraz z 120 do 126 km/h. Dźwięk dochodzi z tylnej osi. Mam quattto z 2.0 tfsi. Ktoś wie co to może być?
-
@Rogol1991 Jaki był dzwięk tego brzęczenia przy 2k obrotów? Po wymianie rozrządu w ASO, zauważyłem że akustyka silnika jest inna niż przed remontem. U mnie przy 2k obrotów (silnik pod obciążeniem) słychać taki niski bas. Przy 4k obrotów czuję z kolei drżenia na kierownicy. Jakieś pomysły co może powodować takie objawy?
-
Wczoraj ponownie odwiedziłem ASO w tej sprawie. Przejechałem się z mechanikiem, podłączył komputer, posłuchał i generalnie ten typ tak ma, że po wymianie rozrządu może się zmienić akustyka, kultura pracy silnika. Czasy wałków rozrządu są książkowe, więc pozostaje się przyzwyczaić. Zamykam temat.
-
Wczoraj byłem na geometrii pojazdu to i przy okazji poszukałem dziur jak auto bylo podniesione. Diagnosta też patrzył, ale nie doszukał się okopconych miejsc. A jak objawia się uszkodzony tłumik środkowy? może wydawać takie buczenie czy raczej to byłoby słychać na końcu wydechu?
-
Cześć, Jestem po wymianie rorządu w ASO i zauważyłem, że przy zapiętym biegu podczas pracy silnika między 2k a 3k obrotów, słyszalne jest dość wyraźne buczenie dobiegające jakby z silnika. Ogólnie mam wrażenie, że samochód jest teraz dużo głośniejszy. Nie jest to już to ciche 2.0TFSI. Czy spotkaliście się z podobnym problemem? Jaka może być tego przyczyna?
-
Blad engine - 4096 - Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28)
chesterman odpowiedział(a) na damok temat w Audi A4 B8
Po ponownym kilkukrotnym wystąpieniu check-engine i braku odpalania silnika za pierwszym rozruchem, pojechalem do ASO na diagnostykę i okazało się, że miałem rozrząd do wymiany. łańcuchy rozciągnięte o 3mm względem oryginału, napinacz nie do końca sprawny. Wymieniono dwa łańcuchy, ślizgi, napinacz i jeszcze jakieś pierdółki. Problem rozwiązany w moim przypadku. Jest jedno pytanie do osób po wymianie kompletu rozrządu w 2.0TFSI. Czy zaobserwowaliście tak jakby buczenie dochodzące z silnika pracującym pod obciążeniem między 2k -3k obrotów? -
Witam, Mam dwa szybkie pytania 1. Czy zwrotnica z Audi S5 (coupe) model 2008 będzie pasować do Audi A4 B8 z 2009 roku (quattro)? 2. Czy końcówkę (sworzeń) górnego wahacza w audi a4 (b8 2009r. quattro 2.0tfsi) można obracać wokół własnej osi (w osi pionowej)?
-
Blad engine - 4096 - Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28)
chesterman odpowiedział(a) na damok temat w Audi A4 B8
Cześć, Odkopuję temat, bo jakieś dwa tygodnie temu pojawiły się pierwsze objawy, czyli click kluczykiem w stacyjce, samochod zakrecil ale nie odpala. - wtedy jeszcze lampka check engine się nie zapalała. Po dłuższym przyciśnieciu kluczyka, czyli zakręceniem silnika, samochód odpalił i od tamtej pory był spokój. Temat wrócił przedwczoraj, ten sam objaw, ale po dwóch nieudanych próbach pojedynczego zakręcenia silnikiem pokazało się check engine, ale samochód odpalił. Praca silnika w normie, nie ma dziwnych odgłosów, ani spadku mocy. błąd z komputera w załącznikach: bez pobierania zdjęcia, błąd o który mi chodzi to P001600 Czy to elektronika czy mechanika? W ASO mi dziś powiedziano, że mogę jeździć do następnego check engine (poprzedni warsztat wykasował mi te logi ). -
Jakie klocki i tarcze hamulcowe do Audi A4 B8?
chesterman odpowiedział(a) na Gibons temat w Audi A4 B8
A Textar lub ATE jako komplet? Podobno to są producenci części na pierwszy montaż. -
Jakie klocki i tarcze hamulcowe do Audi A4 B8?
chesterman odpowiedział(a) na Gibons temat w Audi A4 B8
@Dev Nie widziałem tej marki nigdy, w necie szukałem to też ciężko coś znaleźć. Co myślisz o tarczach TRW 320mm dla mojego pojazdu? Nie wiem jakiego producenta ma Audi, ale zaciski są od TRW. Jakie tarcze i klocki rekomendujesz na przód i tył? -
Jakie klocki i tarcze hamulcowe do Audi A4 B8?
chesterman odpowiedział(a) na Gibons temat w Audi A4 B8
lol. Czyli co, radzicie tylko nowe? nowe w aso to trochę ból. -
Jakie klocki i tarcze hamulcowe do Audi A4 B8?
chesterman odpowiedział(a) na Gibons temat w Audi A4 B8
Posiadam A4 B8 2.0tfsi z quattro 2009r. Obecne tarcze mają przejechane ~150kkm. Wszystko było w porządku do tej pory, ale ostatnio na myjce musiałem się zapomnieć i na rozgrzaną przednią tarczę chlapnąłem wodą. Tarcza ma bicie 0.15mm. Podczas hamowania ze 130km/h czuć bicie, przy hamowaniu z 70 czy 80km/h bicia nie ma. Zmierzyłem suwmiarką grubość tarczy i jest około 28.3 mm (+- 0.1 mm). Czy taka tarcza nadaje się do toczenia na samochodzie? Wyczytałem, że ta tarcz powinna mieć minimalną grubość 28mm. Zdaje się, że to tarcz o 320mm średnicy. Jakie są konsekwencje tego, że tarcz będzie miała 27mm grubości po toczeniu? -
Co ciekawe, ja przez ostatnie 2 tygodnie przetestowałem na wyważarce 5 kpl. opon premium (michelin primacy 3, dunlop sport max rt 2, goodyear - wszystkie w rozmiarze 225/50/R17) na dwóch różnych kompletach oryginalnych felg audi oem (na które powinno sie zakładać wspomniany wcześniej rozmiar opony) i każdy z kompletów posiadał 3/4 lub wszystkie 4 opony, które mają bicie boczne (osiowe) ponad 2-3mm ! Opony od oponeo.pl, ale wymieniają i oddają kasę. Teraz już oddaję ostatni komplet opon. Goodyear asymetric 3 Felgi proste jak strzała.
-
Sorry ,zapomniałem rocznik 2009 i 118k km Dzięki jeszcze raz! A jaki to ubezpieczyciel dał gwarancję na siedmioletnie auto? Ciekawa opcja, a patrząc na awarie TFSI po gwarancji i koszt naprawy, chyba warto zapłacić nawet sporą składkę. Ubezpieczyciel to CarGarantie. Tylko w CG, wiedzą że jest taka ukryta wada techniczna ze strony audi. Mnie ratowalo to, ze poprzedni wlasciciel nigdy nie zglaszal zadnych problemow, ani na przegladach. nigdzie. Uznano mój przypadek za usterek a nie wade fabryczna.