Skocz do zawartości

olo avf

Pasjonat
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O olo avf

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia olo avf

0

Reputacja

  1. Nic straconego jak masz ochote to zapraszam jeszcze raz pokazesz mi okolice Temat aktualny na split jade piereszy raz jak ktos chetny mozna jechac razem na dwa auta zawsze razniej wyjazd ok 23 lipca
  2. Jedzie ktos moze w okolice splitu ok 22 -23 lipca ☺ jezeli mozecie jakies ciekawe miejsca polecic , co warto zobaczyc bede wdzieczny
  3. Hej. Ja bym sie pisal na silver i karty. Ktos chetny?
  4. To i ja sie podepne , na poczatku jezdzilem na 235/45/17 prowadzenie fajne przy wiekszych predkosciach w zakretach , minus wiekszy halas i wieksze spalanie .obecnie zmienilem na 225/45/17 odzuwalnie lepsze przyspieszenie trakcja bardzo podobna do 235 , minusy to przeklamanie licznika vs gps nawet o 15 km/h przy predkosciach powyzej 200 nie wiem czemu ale przeklamanie sie poteguje w stosunku do predkosci.nastepny duzy minus jak dla mnie to komfort, mam maksymalnie twarde sline i roznica na dziurach jest nie do zaakceptowania nistety wzgledem 235 .na ten sezon postanowilem zalozyc 215/50/17 na dniach bedzie na aucie to sie pochwale opinia.
  5. W pogoni za dobrym zdjęciem - wiocha.pl absurd 1105798
  6. hej wiadomo co to bylo po podpieciu sie pod vag/a .ja mam dzis identyczny problem kontrolka esp i mruga ta od siec zarowych po dodaniu gazu ,a tak normalnie odpala.podpiolem sie pod vaga i pokazalo mi ze pedal gazu / wie ktos czy wymieniac w ciemno na nowy czy moze jest cos jeszcze bo troche nowy kosztuje ii tylko serwis.. dodam ze przeskanowalem wszystko co mozliwe i nie znalazl zadnych innych bledow .moze jest ktos akurat na forum kto moze cos doradzic do jutra bo auto stoi a jest mi potrzebne jak kazdemu zreszta..z gory dzieki..
  7. Hejka sorki ze sie podczepie do tematu ale wczoraj mialem identyczna sytuacje tylko ze po myjce / ujechalem pare km i zaczelo szarpac pare sekund i zgasl dalej juz tylko laweta .dziwne ze na vagu nic nie pokazalo tylko sporadyczny blad immo..ale to nie to bo zostal wykasowany.po odpieciu filtra srwierdzilem ze nie podaje paliwa wiec padlo na pompe bo zero zycia.Zamowilem pompe wczoraj i tak sobie jeszcze forum odwiedzilem wieczorkiem Wlasnie wpadlem na ten temat i jeszcze w nocy z latarka kompa na podworku wyciagalem , wlasnym oczom nie wierzylem -wszystkie bezpieczniki pod kompem stoja w wodzie dobrze ze do kompa nie doszlo bo by sie dopiero zrobilo... wymiana przekaznika i wywalenie lisci z podszybia zalatwilo sprawe i kasiorka na pompie zaoszczedzona.Przepraszam za ot ale jednak warto czasami odwiedzac forum a4 . Pozdrawiam tomas2012, Fly07 i Elmer80.
  8. lowi ktooos rybyyyy......? moim zdaniem mistrzowie drugiego planu.... hahahahahahahah NUDNO NA RYBACH - YouTube
  9. Mialem identycznie kiedys kilka razy nawet wywazali i nic -sprawdzali opony zamieniali kola ...Zdjal koles dystanse z przodu i jeszcze raz wywazyl i troszke pomoglo, ale tez wlasnie byly drgania pomiedzy 150-170 co mnie irytowalo okrutnie.Zmienilem zaklad na inny i pomoglo..zalozylem dystanse nawet i dalej spokoj nic nie telepie. Poszukaj moze jakiegos innego zakladu ,no chyba ze masz jakies ferelne dystance ale jak wczesniej bylo cacy to przyczyny powinienes szukac w nowym komplecie obreczy ew. opon
  10. Jezeli to robil ktos kto sie na tym zna to sterownik, czy tez na vag'u lub innym sprzecie moze ci pokazac ze jest ok. Nawet lampka bedzie gasla po kilku sekundach tak jak ori,wierz mi ze sa ludzie ktorzy potrafia zrobic to tak ze nic ci komp nie wykryje.Jezeli masz jakie kolwiek watpliwosci a w tym przypadku mozna je miec ,to sprawdz to fizycznie tak na przyszlos dla swojego bezpieczenstwa.
  11. A ja bym tak dla pewnosci jeszcze sprawdzil poduche sama czy aby ktos jej pieknie nie wycial i wstawil tylko ori zaslepki plus opornika ,co by obieg zamykal i sie air bag nie palil...widzialem juz duzo takich przypadkow ..pozatym air bag potrafi zgubic obieg po samym przesunieciu fotela (ja tak mialem jak do kolegi autka sie wpasowalem) a co dopiero po lekkim strzale. Sensor to nie problem bo duzo firm go naprawia lub mozna go nawet dac na wymiane.Ja tak dla pewnosci posprawdzal bym rowniez te boczne w siedzeniach bo dziwna ta sprawa troche -to ustrojstwo jest naprawde bardzo czule i potrafi mocnym uderzeniem w kiere wystrzelic a tu tylko pas sie zablokowal i to bez pasazera..co do pamieci sensora to jest jeszcze taki motyw ze ubezpieczalnie odczytuja w skrajnych wypadkach date kolizji jednak jak ci sie zapalil podczas stluczki to raczej nie ma sensu, bo cos tam dzialalo.Moja rada- zglos sie w swojej okolicy do goscia ktory sie tym zajmuje (naprawia liczniki ,gasi air bagi,abs itd )powinien ci to szybko ogarnac i przy okazji powie ci co jest nie tak
  12. Ja tez jezdze na 235/45/17 w lecie na ori 1bv i powiem szczerze ze nie ma co tragizowac trzeba tylko uwazac zeby nie wpasc na dziure z wiekszej predkosci bo moze niezle trzepnac ,a najlepiej starac sie nie najezdzac-wiem ze to trudne niekiedy i trzeba by jezdzic slalomem:) natomiast mam na zime 225/45/17 i tutaj mimo miekkszej mieszanki jednak bardziej daje w kosc mniej gumy ,po zmianie na lato odrazu czuc wiekszy komfort.Musisz tez pamietac ze jak przechodzisz na wiekszy profil i zarazem na szersze oponki to licz sie ze strata mocy troszke.Testowalem to wiele lat na roznych autach i mimo zapewnien wulkanizatorow ze to niby sa po przeliczeniu zamienniki o takiej samej wysokosci i tak po przejsciu na lekko szersze i wiekszy promien zawsze tracil lekko na mocy co za tym idzie pewnie i spalanie ale ja tego tak nie odczuwalem.
  13. Francuzi chyba naprawde maja dosc obcokrajowcow..........
  14. Normalnie to ja mam w papierach i na drzwiach 235\45\17 i takie mam zalozone chyba ze cos mam drzwi nie od tego auta A Jak po miescie tzn.w szczecinie ? duzo mocniej trzepie niz na starych zawiasach?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...