
jezunio
Pasjonat-
Postów
23 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O jezunio

-
Kolego udało Ci się rozwiązać problem?
-
Promocyjne ceny na Motul, Liqui Moly, Valvoline. Części samochodowe najtaniej.
jezunio odpowiedział(a) na dzik temat w Pro Choice
Siema, ile u Ciebie kosztuje i na kiedy mogłoby być?: - 8E0 199 305 A - 8E0 199 306 D - 8E0 199 343 J Dzięki pozdr -
Silnik masz raczej AMB. Widze, że mamy prawie bliźniaków, bo tylko kolorem się różnią, a silnik, środek, kolor skór, wyposażenie itp mamy to samo. Moje symphony coś słabo cd czytało i od razu wsadziłem rns-e, polecam. Ile masz głośników?
-
Jaką macie dokładną temperaturę silnika wg VAG ?
jezunio odpowiedział(a) na dwwasyl temat w Audi A4 B6/B7
Frosty mi wskazówka stoi prosto w połowie wskaźnika od 75 do 105* wg VAG -
OK to odezwe się za jakieś 2 tyg. bo teraz nie powinienem przekraczać 3-4 tys. obr. przez kolejne 800 km a później czeka mnie wyjazd (służbowy:/) Dzięki Damian Pozdr
-
Witam ponownie, ostatnimi czasy borykam się z wywalającym płynem chłodniczym, więc podpiołem vaga w trakcie jazdy i w grupie 118 mam load 0,00 cały czas. Dodam, że w między czasie wymieniłem N75 na nowy i wymieniana była uszczelka pod głowicą (niepotrzebnie) i regenerowana turbina. O czym świadczy że mam load 0,00?? Mechanik coś źle pospinał jak składał silnik?? Logów na razie nie mogę zrobić bo docieram tipttronic po remoncie. Z góry dzięki Pozdr EDIT: sprawdziłem i 118 pokazuje ciśnienie doładowania, więc skoro u mnie jest ciągle 0,00 to n75 się wysrał kompletnie?? to możliwe?? czy raczej coś źle pospinane?? bo na oko wygląda ok, tylko że na moje oko, a to o niczym nie świadczy:/ Pozdr
-
Promocyjne ceny na Motul, Liqui Moly, Valvoline. Części samochodowe najtaniej.
jezunio odpowiedział(a) na dzik temat w Pro Choice
Witam, jaka cena za termostat do 1.8t 2004 AMB?? Pozdr -
wpisałem tylko do 1.8t znając życie to do AMB będzie podobnie albo drożej:/ tak jak z pompą paliwa - 1 200 PLN
-
czyli mam termostat do wymiany, właśnie napisałem do TOM77, bo na alledrogo sama lipa po 30 zł EDIT: to jaka powinna być prawidłowa temp cieczy chłodzącej?? i do ilu na maks może dojść żeby się nie zagotowała??
-
Silnik AMB, tylko że mi poniżej tych 102*C nie schodzi, jutro sprawdze węże na dole chłodnicy, bo całą góra jest gorąca i zapowietrzony też nie jest. Jak płynu jest minimum w zbiorniczku to jest ok, jak doleje to prędzej czy później wywali swoje. Dzięki za odpowiedź. Pozdr
-
Jaka powinna być temp. w 1.8t ?? bo mój na vagu pokazuje cały czas 102 i w górę:/ Bardzo szybko sie nagrzewa i wywala płyn chłodniczy. Na vagu Engine grupa 004 pokazuje mi dwie temp. w okienku 3 i 4. W 3 rośnie szybko, podobnie jak wskazówka na zegarach i potem trzyma 102, w okienku 4 bardzo wolno się nagrzewa i po jakiś 30 min w korkach ledwo dochodzi do 30 stopni. Czego dokładnie to są wskazania, bo pewnie okienko 3 to płyn chłodniczy, a 4??? Z góry dzięki
-
[B5 AFN] Odpowietrzanie układu chłodzenia - uciskanie węża przy chłodnicy
jezunio odpowiedział(a) na trezor4 temat w Audi A4 B5
dobre pytanie, bo mi na vagu pokazuje ze mam zawsze 100-102 stopnie, a jak go przegonie to nawet 115. Motor AMB. -
Siema, to może ja się podłączę bo wydaje mi się że będę miał ten sam czujnik do wymiany. Nie wywala mi żadnego błędu, ale dzisiaj rano jadąc do roboty posadziłem kompa na miejscu pasażera i obserwowałem temp. w grupie 004 i w 3 oknie rosła normalnie do 102-103 (dużo ale podobno tak ma być) ale w czwartym po 15 km w mieście doszła zaledwie do 21 stopni. Czy te wartości nie powinny być zbliżone? Wskazówka na zegarach oczywiście cały czas trzyma pion. EDIT. W grupach 001 i 006 takie same wartości. Dzięki Pozdr
-
Witam, to może ja się podłącze bo widzę że jesteście w temacie. jakieś 2 miesiące temu zaczęła mi szarpać trochę skrzynia, na początku tylko jak wrzucałem D albo R, potem jak schodził z 5->4, bujało obrotami przy ok 4,8tys., zmieniał z 2->3 podwójnie (z przerwą w środku). Oddałem auto do Dulceta pod Bydgoszczą, wszystko rozebrali i decyzja: wszystko do wymiany, regeneracja sprzęgła przez Midparts, jakaś pompa i coś z reduktorem chyba robili (bo łożysko od razu spieprzyli i teraz mi drży przy niskich obrotach) i dalej to samo!!! Potem podmiana sterownika i podobnie z drobnymi różnicami: teraz nie szarpie przy łagodnym schodzeniu z 5->4 tylko przy redukcji, dalej zmienia z 2->3 podwójnie (podobno zapina jakiś lockup???) i obroty bujają dalej przy 4,8 ale też czasem przy 3,8 albo 4,2. Przestał szarpać przy przełączaniu na D i R. W zeszłym tyg. podmiana na kolejny sterownik i jeszcze gorzej, szarpał przy każdej zmianie biegu, więc powrót do poprzedniego sterownika (podobno już zmontowany z dwóch żeby było ok) ale problem dalej pozostaje jak wyżej!!! mechanik stawia bez dwóch zdań na sterownik, a ja wydałem już 4k a skrzynia chodzi gorzej niż przed remontem. Jest opcja że to wina komputera? bo kurdę niby wszystko wymienione a objawy prawie te same i jeszcze się trochę nasiliły.
-
Niestety AMB i AVJ mają takie pompy:/ żadnych zamienników nie ma tylko ori VDO w moim a4 b6 AMB sedan pompa paliwa jest pod kanapą.