Skocz do zawartości

jezunio

Pasjonat
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jezunio

Osiągnięcia jezunio

0

Reputacja

  1. Siema, ile u Ciebie kosztuje i na kiedy mogłoby być?: - 8E0 199 305 A - 8E0 199 306 D - 8E0 199 343 J plus ew. poduchy do dwóch pierwszych pozycji. Dzięki pozdr
  2. Siema, ile u Ciebie kosztuje i na kiedy mogłoby być?: - 8E0 199 305 A - 8E0 199 306 D - 8E0 199 343 J Dzięki pozdr
  3. Silnik masz raczej AMB. Widze, że mamy prawie bliźniaków, bo tylko kolorem się różnią, a silnik, środek, kolor skór, wyposażenie itp mamy to samo. Moje symphony coś słabo cd czytało i od razu wsadziłem rns-e, polecam. Ile masz głośników?
  4. Frosty mi wskazówka stoi prosto w połowie wskaźnika od 75 do 105* wg VAG
  5. OK to odezwe się za jakieś 2 tyg. bo teraz nie powinienem przekraczać 3-4 tys. obr. przez kolejne 800 km a później czeka mnie wyjazd (służbowy:/) Dzięki Damian Pozdr
  6. Witam ponownie, ostatnimi czasy borykam się z wywalającym płynem chłodniczym, więc podpiołem vaga w trakcie jazdy i w grupie 118 mam load 0,00 cały czas. Dodam, że w między czasie wymieniłem N75 na nowy i wymieniana była uszczelka pod głowicą (niepotrzebnie) i regenerowana turbina. O czym świadczy że mam load 0,00?? Mechanik coś źle pospinał jak składał silnik?? Logów na razie nie mogę zrobić bo docieram tipttronic po remoncie. Z góry dzięki Pozdr EDIT: sprawdziłem i 118 pokazuje ciśnienie doładowania, więc skoro u mnie jest ciągle 0,00 to n75 się wysrał kompletnie?? to możliwe?? czy raczej coś źle pospinane?? bo na oko wygląda ok, tylko że na moje oko, a to o niczym nie świadczy:/ Pozdr
  7. wpisałem tylko do 1.8t znając życie to do AMB będzie podobnie albo drożej:/ tak jak z pompą paliwa - 1 200 PLN
  8. czyli mam termostat do wymiany, właśnie napisałem do TOM77, bo na alledrogo sama lipa po 30 zł EDIT: to jaka powinna być prawidłowa temp cieczy chłodzącej?? i do ilu na maks może dojść żeby się nie zagotowała??
  9. Witam, potrzebuję termostat do 1.8t AMB. Jaka cena razem z wysyłką?? Dzięki Pozdr
  10. Silnik AMB, tylko że mi poniżej tych 102*C nie schodzi, jutro sprawdze węże na dole chłodnicy, bo całą góra jest gorąca i zapowietrzony też nie jest. Jak płynu jest minimum w zbiorniczku to jest ok, jak doleje to prędzej czy później wywali swoje. Dzięki za odpowiedź. Pozdr
  11. Jaka powinna być temp. w 1.8t ?? bo mój na vagu pokazuje cały czas 102 i w górę:/ Bardzo szybko sie nagrzewa i wywala płyn chłodniczy. Na vagu Engine grupa 004 pokazuje mi dwie temp. w okienku 3 i 4. W 3 rośnie szybko, podobnie jak wskazówka na zegarach i potem trzyma 102, w okienku 4 bardzo wolno się nagrzewa i po jakiś 30 min w korkach ledwo dochodzi do 30 stopni. Czego dokładnie to są wskazania, bo pewnie okienko 3 to płyn chłodniczy, a 4??? Z góry dzięki
  12. dobre pytanie, bo mi na vagu pokazuje ze mam zawsze 100-102 stopnie, a jak go przegonie to nawet 115. Motor AMB.
  13. Siema, to może ja się podłączę bo wydaje mi się że będę miał ten sam czujnik do wymiany. Nie wywala mi żadnego błędu, ale dzisiaj rano jadąc do roboty posadziłem kompa na miejscu pasażera i obserwowałem temp. w grupie 004 i w 3 oknie rosła normalnie do 102-103 (dużo ale podobno tak ma być) ale w czwartym po 15 km w mieście doszła zaledwie do 21 stopni. Czy te wartości nie powinny być zbliżone? Wskazówka na zegarach oczywiście cały czas trzyma pion. EDIT. W grupach 001 i 006 takie same wartości. Dzięki Pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...