Skocz do zawartości

kristof79

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kristof79

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    UK

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia kristof79

0

Reputacja

  1. Poziom jest prawidłowy, zaraz pod max. Znajomy powiedział mi że to może być syf w misce olejowej. Wyzerowałem licznik i zobaczę czy ma to jakiś związek z przejechanymi kilometrami czy też odstępami czasu.
  2. Witam. U mnie jest nieco inny problem. Miałem już tak z wcześniejszym czujnikiem (fabrycznym). W sierpniu włożyłem nowy razem z wymianą oleju, przez jakiś czas wszystko było ok, ale gdzieś od dwóch miesięcy kontrolka poziomu oleju zaczęła się zapalać ponownie. Jak sprawdzę poziom oleju to kontrolka gaśnie. Samego oleju nie ubywa. Nowy czujnik jest oryginalny. Jakieś pomysły?
  3. Witam. U mnie jest ten sam problem. Miałem już tak z wcześniejszym czujnikiem (fabrycznym). W sierpniu włożyłem nowy razem z wymianą oleju, przez jakiś czas wszystko było ok, ale gdzieś od dwóch miesięcy kontrolka poziomu oleju zaczęła się zapalać ponownie. Nowy czujnik jest oryginalny.
  4. Jak można się podłączyć do tematu to szukam numeru poduszki lewej z czujnikiem moje autko 2.0 tdi 16v 140 km (103 kw) kod silnika BRE
  5. Jeszcze jedno pytanie. Audi posiadajace dpf musza miec od tego ustrojstwa jakas kontrolke prawda? Jesli tak, to gdzie ona sie wyswietla? Mam na mysli tam gdzie wszystkie inne czy moze sygnalizowana jest na wyswietlaczu lcd komputera.
  6. Jezeli u mnie w ksiazce jest kod "7GN = Koncepcja spalin eu4 i przygotowanie do filtra cząsteczek" to oznacza ze ja go nie poiadam?
  7. Bylem w audi, auto zostawilem, zobaczymy. Co do wibracji, przewiozlem mechanika (hehe ja musialem go wiezc bo mi powiedziano ze ich mechnicy nie moga lamac przepisow drogowych a na autostradzie dozwolone jest 70 mil/h a autko drga od 80ciu). Gosc mi powiedzial ze to prawdopodobnie opony, a to dlatego ze samochody w komisie czasem dlugo stoja i opony sie odksztalcaja a ze nie slychac zadnego pukania to rczej nic zwiazanego z silnikiem (okaze sie podlaczeniu do kompa). Dalej... ten brak mocy to podobno wina softu sterujacego EGR'em ktory podobno zostal zmodyfikowany i ten zakichany DPF, a u mnie jeszcze dochodzi zwalony termostat (silnik jest niedogrzany wiec mieszanka jest inna i auto slabsze i dosc wysokie spalanie). co do tych obrotow maksymalnych na wcisnietym sprzegle (ze nie przekraczaja 3000), to podobno jest normalne. CDN... CD... Ok odebralem auto z serwisu, termostat wymieniony przy okazji wyszlo ze mam zasyfiony filtr paliwa (tez wymieniony) no i wywazono wszystkie kola. Zrobilem jazde testowa rozpedzilem je do 180 km/h i zadnych drgan :> I oby tak zostalo.
  8. Ja mam ta sama sytuacje, czyli brak mocy na pierwszym biegu(wrazenie jakby turbo nie wspomagalo, no chyba ze wcisne gaz w podloge to dopiero po chwili dostaje kopa ale to opoznienie jest odczuwalne). To samo z obrotami, sprawdz czy to samo sie dzieje z wylaczonym ESP, bo u mnie jak sie je wylaczy to obroty na wcisnietym sprzegle ida do samej gory. zalozylem juz taki temat http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=183561.0, ludzie pisza ze to normalka, ze to swego rodzaju ochrona. Dzisiaj jede do audi na diagnostyke bo padl mi termostat i autem trzesie od 130 km/h wzwyz. Wracajac jednak do tego braku mocy, testowalismy moja audi razem z audica kolesia on ma awx'a z 2001r. 130KM i jakims cudem jego audi wygrywalo z moim scigajac sie od 0 do 100 a nawet jadac jeden obok drugiego i przyspieszajac na 2gim biegu od 30 do 60 mk/h odczuwa sie ze turbo w moim aucie daje kopa z wiekszym opoznieniem niz w jego awx'ie wynikiem czego za kazdym razem ogladalem jego lampy stopu. Oczywiscie zapytam o to wszysko a jak mi oddadza auto po sprawdzeniu to sie odezwe.
  9. Czujnik sprzegla zostal wymieniony tydzien temu w audi. Zwiazane to bylo z tym ze nie dzialal tempomat. Ja sie poprostu zastanawiam czy to jest prawidlowe zachowanie silnika czy jest z tym cos nie tak.
  10. W moim aucie jest taka dziwna sytuacja zwiazana z esp i obrotami na wcisnietym pedale sprzegla . Otoz kiedy esp jest wlaczone i mam wcisniety pedal sprzegla dodajac gazu silnik rozkreca sie maksymalnie do 3000 obr/min i tam sie zatrzymuje. Nastepnie, nie puszczajac sprzegla ani gazu wylaczam esp i natychmiast obroty podnosza do maksa, jednakze gdy wciskam gaz bez sprzegla i z wlaczonym esp nic takiego sie nie dziej obroty podnosza sie normalnie. Ponadto przy predkosci od ok110 do 140 km/h samochod wpada w dziwne wibracje na 5tym i 6tym biegu. Nie sa one ciagle, poprostu sie pojawiaja i znikaja. Prosil bym o pomoc w temacie glownym badz w obu. Dziekuje
  11. Cześć wszystkim na imie mam Krzysiek. Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 w którym bije serduszko 2.0 tdi 140KM. Jest to moje pierwsze audi jak i również pierwszy diesel. Tak wiec pozdrawiam wszystkich i do zobaczenia gdzieś na forum.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...