-
Postów
36 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O oborek

Informacje
-
Imię
Kuba
-
Miasto
Kłodzko
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2020
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
AWD
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
a4 b7 2x s-line 2.0/USA/RNS-E LED/Tuba Q5 !
oborek odpowiedział(a) na TOM3K temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Niespodzianka pewnie od kolegów z forum, bo już to przerabiałem z tym że mi pojechało auto dzięki koledze klubowiczowi z forum i niestety tacy tu są i działają smutne ale prawdziwe. -
Wibracje czuć od skrzyni na starym sprzęgle było podobnie z tym że bardziej trzepało, podporę wału też sprawdzałem i jest ok. ---------- Post dopisany 08-02-2013 at 06:52 ---------- Poprzedni post napisany 07-02-2013 at 23:08 ---------- Dzisiaj jadę do tunera na korektę softu. ---------- Post dopisany 09-02-2013 at 17:00 ---------- Poprzedni post napisany 08-02-2013 at 06:52 ---------- Problem rozwiązany zmniejszenie momentu na początku i przesunięcie go na wyższe obroty, auto słabiej idzie dołem, ale za to górę ma mocną i co najważniejsze nie wibruje:)
-
Witam koledzy mam problem po zrobieniu moda na 204km i 430Nm czuć wibracje na 4,5 biegu 1800-2000 obrotów. Stawiałem na sprzęgło wymieniłem komplet z kołem zamachowych i dalej to samo, poduszki na silniku i skrzyni ok, przeguby też Proszę o pomoc
-
Kolego znaczki są w zderzaku nie dokładce w którym miejscu powinny znajdowac się czujniki, ale powiem ci że darowałbym sobie te czujniki miałem takie i 3 razy reklamowałem bo po jakimś czasie któryś nawalał, a za czym idzie za każdym razem zrzucanie zderzaka i prucie połowy bagażnika żeby dostac się do śrub. W końcu kupiłem valeo i nie było z nimi problemu, na allegro można dostac zestawy wiadomo że są 4 razy droższe niż chińczyk, ale przynajmniej działają jak powinny. A te po 50zł to nieporozumienie chodzą do pierwszego wjazdu na myjnię.
-
przód pójdzie ci niżej niż -30mm, a na zwykłym amorze 1BA nie pojeździsz bo będzie ci dobijać i szybko załatwisz amory, jeżeli myślisz o Eibachu to szukaj odrazu amorów do sportowych sprężyn typu od zawieszenia 1BE, Bilstein B6, Koni itp
-
z quattro będzie pasować do fwd z tym że będziesz mieć trochę tył wyżej, bo quattro jest cięższe
-
wszystko pasuje oprócz prostego ty masz już zwrotnicę alu i jest inna średnica sworznia w prostym
-
sprawdzałem już to u siebie i opona 235 to maks co wejdzie na 19", 255/35 obcierało o zwrotnicę, a było na równo z błotnikiem także jak wrzucisz dystans to będzie trzeć o błotnik
-
Ja na MS w poprzedniej A4 zrobiłem 30tys i jak sprzedawałem była cisza, nic nie pukało a zawieszenie miałem sportowe i koła 18";p Teraz w obecnej a4 padł mi lewy banan to zmieniłem oczywiście na MS, bo nasze polskie drogi wszytko załatwią także szkoda mi kasy na ori, bo większość wahaczy jest już robiona w chinach jak wszysko mimo że wybite jest made in ....
-
Ja miałem Fk to po polskich drogach jeździło się jak wozem drabiniastym a na Eibachu Pro Kit -30mm i amorze s-line albo Bilstein B6 jest ładne auto i niezły komfort
-
Ja od lat jeżdżę na ATE i nie eksperymentuje a hamują super i równo się zużywają i nie pylą.
-
Vectra A 1.6 8v->Calibra 2.0 8v->Vectra A 2.0 16v->Astra Gsi 2.016v->Corsa B Gsi 1.6 16v->Fiat Bravo JTD->Astra G Sport 2.0 16v->Audi A3 1.8T->Audi A6 C5 2.8 V6 pierwsze quattro:D->A4 B6 3.0 V6 quatrro-> Obecnie A4 B6 2.5TDI quattro:)
-
Ja będę napewno bo mam tylko 70km a impreza jest zacna:p
-
Po programie jest znaczna różnica nie czuć turbo dziury i moment obrotowy robi swoje, ale apetyt rośnie w miarę jedzenia:D
-
Witam koledzy posiadam A4 2003r z silnikiem 2.5 TDI 4x4 180km seria w manualu i mam pytanie ile i w jaki sposób można z niej wyciągnąć więcej mocy dodam że program mam zrobiony obecnie na 204km i 420Nm i założone sztywne koło bo dwumas już nie dawał rady, a chciało by się więcej:) Silnik mocno trzymał serię przed modem, katy mam wyrzucone końcowy wydech jest z s4. Proszę o fachowe rady i pomoc