Skocz do zawartości

michwr

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O michwr

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia michwr

0

Reputacja

  1. nie chce cie straszyć ale miałem to samo tylko w Outlanderze. powodem były pompowtryski. z kompa wszystko było ok, ale fizycznie to brakowało paliwa. depnij na maxa jak dymu nie będzie za tobą to masz odpowiedz wyjac, przetestować, ew wyczyscici lub wymienić
  2. michwr

    Dobrzy chiptunerzy

    a ja polecam durasoft.pl. byłem, zrobiłem NIE POLECAM ECUSOFT.PL !!! 4 auto mam zrobione, wiem co mowie
  3. górne napinacze można wymienić bez wyciągania silnika, było to już na forum. a co do przybywającego oleju, to oczywiście, że może być inna przyczyna u mnie jednak obstawiam dpf-a. silnik przeszedł pełną diagnostykę w bosch-u i stwierdzono, że wszystko gra. jakiś czas temu słynna była u nas historia pewnej hondy, która zapaliła się na expresówce właśnie przez olej pół na pół z paliwem, kolejna słynna historia to 3 spalone mercedesy na kanale w serwisie- na podnośniku włączył serwisant dopalanie dpf-a i zapalił się jeden a od niego 2 inne i w efekcie spalił się serwis i 3 auta.
  4. michwr

    Dobrzy chiptunerzy

    i dokładnie właśnie tak bym zrobił
  5. michwr

    Dobrzy chiptunerzy

    a ja popieram wk... kolege i powiem: Łaski bzzz. koleś już pewnie wali masówkę i się nie szczypie. na forach ma darmową reklamę bo kilku kolesi na zachętę fajnie potraktował wiec biznes się bez kosztów kręci.
  6. mam 3.0 BKN 204KM i powiem: SUPER. z minusów to: napinacze rozrządu ( które lubią dzwonić przy odpalaniu ), DPF, który rozrzedza olej w silniku, ( ja co jakiś czas odsysam do min i dolewam litra), za cienkie hamulce w serii ( ale to tylko moja ocena, inni mówią, że jest git- mi przy hardcorowej jeździe się paliły już nie raz) plusy: V6 piękne brzmienie, mnóstwo mocy i momentu, niskie spalanie ( u mnie min: 7,4 średnio: 8,5 - 9,0 max: ??), fajny zawias, polecam
  7. a ja bym obstawił na fabrycznie zrypaną przepływke. miałem taki przypadek w poprzednim passacie. po wym. i jakimś może miesiącu strasznie dymiło auto. vag błedu nie pokazał, a zamieniłem z drugiego auta na chwile i było jak fabryka. sprawdz moze taka wer. pozdrawiam
  8. no to jest normalne po wycince. dpf ma właśnie powodować że dyma nie puszcza
  9. a już wymieniałem zderzak trza wyjąć, tylko DRL można swobodnie zmienić a tak to masakra. no ale świecić to to świeci
  10. q z grila ktoś zap.... wiem, że muszę go uzupełnić tylko nie wiem czy znowu q czy sline?? z tyłu s-ka to oryginalna instalacja AUDI i też mam wątpliwości czy powinna być, ale jak już mam to niech se świeci. gość z audi twierdzi, że niby ma być. heble większe to podstawa, seria się sprawdza ale tylko na chwile.
  11. ale gadacie głupoty !!! auto bez DPF kopci jak każdy diesel i to na drodze gliniażowi wystarczy by cie zatrzymać i skierować na badanie. a pomyśl co by było jakbyś z rodzinką na wakacje jechał i np. w Austrii gliniaż ci mówi że masz lawete.
  12. jedna ważna rzecz, jak sobie usuniesz DPF to wyjeździe na zachód możesz zapomnieć. policjanty tylko czekają na takie przeróbki. laweta i niemały mandat na 100%. auto czyści DPF w stały ustalony harmonogram ( co jakiś czas lub ilość przejechanych km.) polecam środki do mycia DPF. operacja nie zbyt skomplikowana nie licząc wyjęcia DPF. ew. można dolać do paliwa dodatek.
  13. kupiełm peugeota partnera do firmy po budowlańcach. w środku to nie był zapach papierosów ale popielniczki fotele nie niebieskie ale czarne, wzoru materiału nie było widać, totalna masakra. oddałem auto do myjni na cały dzień. 200pln i jest nówka. środek cały, szyby z naklejek, silnik, podwozie. po 3 miesiącach jest dalej jak nówka. polecam
  14. woda+ szare mydło a następnie mleczko sonaxa mydło umyje idealnie wszystko a mleczko dopieści resztę i nada miękkości skórze. zapach tez powróci. sam tak robię i efekt super. polecam sonax jest spoko i tani
×
×
  • Dodaj nową pozycję...