Skocz do zawartości

domin179

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O domin179

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia domin179

0

Reputacja

  1. Proszę podpowiedzieć jakie do mojego awx-a bo nie bardzo kumam które wg. tych tabelek a chcę kupić Beru Vin:WAUZZZ 8EZ 1A O18 012,bo w aso 86 zł i na zamówienie a w sklepie chcą starą na porównanie
  2. pozwolę sobie przewietrzyć temat ponieważ jest na rynku polskim olej PENTOSIN CHF 11S cena od ok. 60 zł za litr który ma aprobatę VW LT 52146 dla aut z rocznika od 97'-05' i jest to G002000 koloru zielonego. Jak ktoś chce koniecznie olej g002 a nie g004 z aso to sobie go kupić i wymienić.Może ASO kupuje ten olej dodaje marże i cena ok 90 zł za 1 litr g002?Bo audi nie produkuje przecież olejów tylko zamawia u producenta ale u którego?FEBI 6161 ma też aprobatę vw lt 52146 dodam że dzwoniłem do wielu serwisów audi i nikt nie wie o takiej normie lt52146 dopiero gość w castrolu mi o niej opowiedział a jak więcej info to dopiero do głównej centrali vw bo tam dysponują wszystkimi normami .Dodam ze jest jeszcze castrol chf i ten gość z castrola sprawdził i stwierdził że pasuje on do mojej audi ale powiedział że nie jest jeszcze wprowadzony na polski rynek a te co są w tej chwili na allegro to po prostu produkt niewiadomego pochodzenia
  3. Witam wszystkich.Przeczytałem chyba wszystko na temat płynu wspomagania co się znajduje a forum a zajęło mi to kilka dni i doszedłem do wniosku po przeczytaniu wypowiedzi użytkownika forum że producentem płynu dla grupy VW jest PENTOSIN. Ktoś opisał to ładnie na forum że PENTOSIN CHF 11S (syntetyk ) to jest właśnie g002 więc poszperałem po internecie i znalazłem info że PENTOSIN CHF 11S jest stosowany m.in w grupie VW i że jest to olej G00200 spełniający normę VW TL 52146.Na rynku oprócz PENTOSIN CHF 11S jest jeszcze CASTROL CHF, FEBI 06161 i jakiś niemiecki SWAG spełniając TL 52146 . Czy jest któryś z Was zorientowany co odnośnie tej normy VW TL 52146 bo nikt nie mówi o tym a jak macie gdzieś możliwości sprawdzenia to proszę o odpisanie bo myślę że to b.dużo nam wszystkim pomoże.Przecież jeśli chodzi o olej silnikowy to VW zaleca żeby spełniał np. VW 500 00 a nie że to ma być np. 10W-40 czy 5w-30 ani jakiej firmy np. Castrol ,Mobil.
  4. Panowie mam pytania odnośnie wymiany w celu zrozumienia; 1). czy podczas wyciskania płynu (przez kręcenie kierownicą na zgaszonym silniku)wypuszcza się płyn także z pompy i przewodu ssącego? Chyba tylko z przekładni ,chłodnicy i przewodu powrotnego,bo przecież pompa nie pracuje? 2). Czy stary płyn wypchniemy z pompy i przewodu ssącego po zalaniu nowym płynem i kręcąc kierownicą jeżeli silnik nie pracuje(bo wtedy nie chodzi pompa) ? Czy nie musi pompa pracować żeby płyn się przez nią przecisnął?
  5. W mojej a4 zaczęło dziać się to samo.Z obserwacji którą przeprowadziłem wynika,że jak miga kontrolka to również kierunki czyli jest to mylące dla innych uczestników ruchu.Po kilku próbach wyczaiłem,że jak go przytrzymam w prawo (żeby nie ''wskoczył'')to działa poprawnie.Teraz podczas jazdy najpierw go przytrzymuję mignie 2-3 razy i dopiero manetka do końca i jak na razie tak się męczę.Podejrzewam manetkę ale czekam na rozwinięcie tematu może ktoś pomorze.
  6. Cieszę się,że tu się znalazłem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...