Skocz do zawartości

grzes1704

Pasjonat
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O grzes1704

  1. trzeba dobrze turbo wyczysic ... . Ale jak juz sie raz zapiecze to zabawa z czyszczeniem co jakiś czas. Ja wyczyściłem i po 6 miesiącach znowy do roboty bo zaczynało stawać . A wtryski nowe i turbo dobre. A i dodam ze auto tylko po trasie lata i to bez oszczędzania.
  2. ja mam chińskie firds czy coś takiego ,30 tyś zrobione i nie leją ,za furą czysto moc jest.
  3. konstrukcyjnie sa słabsze. i servo ,pompa hamulcowa stara troche zużyta ,tłoczki stoją w zaciskach, gumowe przewody parcieją w sroku ,puchną jezelio tarcze nie biorą po całości to jak hamulce mogą być brzytwa.Nich kolega spróbuje schamować go szybko ze 100 do zera to wszystko bedzie ogień.wiem bo miałem u siebie tak samo
  4. pedał powinien byc w miarę miekki , tak zeby nie trzeba było użyć duzej siły a samochód mocno hamował.zawsze bedzie trochę słabszy niż w miare nowym. tez miałem twardy pedał jak kupiłem a4 ale wymieniłem gumki w zaciskach żeby lekko tłoczek chodził ,odpowietrzyłem i przewody od vacum do serwa i te cienkie wymieniłem i jest dobrze.miałęm przypadek że klocek stanął w jarzmie i wtedy też pedał twardy
  5. grzes1704

    Przewody podciśnienia

    tak ale gdzie to dostane? w grene ma byc jutro elastyczny ale z bardzo grubą scianką.potestuje jak sie sprawdzi to ok a jak nie to najprostszy sposób czyli sprężyna w srodek.
  6. grzes1704

    Przewody podciśnienia

    witam ,moje przewody podciśnienia te od vacum do serwa nie były już szczelne więc je wymieniłem na nowe , zwykłe gumowe ciśnieniowe i je zassało troche .hamulce miodzio ale te przewody nie wyglądają ciekawie .macie na to jakiś patent? . ja jak nic nie wymyslę to wrzucę w środek sprężyne i będę miał głowe spokojną .
  7. jak silnik obciążony to wywala płyn . Przegoń go tak 160 kmh to wtedy będzie gejzer. U mnie też na początku mało ubywało a potem litr na 10km. Uszczelka do wymiany . To dość normalne przy znacznych przebiegach.
  8. jak w miarę dynamicznie jeździsz to normalne . Zresztą zalej teraz do pełna i zobaczysz ile wyjdzie spalanie i wtedy można oceniać
  9. jak taki mały regularny dymek leci to się nie przejmuj .Jak chcesz to sprawdź ciśnienie i będziesz coś więcej wiedział. Ale jak oleju nie bierze to po co głowę sobie zawracać.
  10. trzeba będzie robić kreski na tempomacie:)
  11. łożyska SKF ok 70 zł na stronę
  12. miałem te same objawy . wywalało płyn , wąż twardy ,oleju nie przybywało . przyczyna -uszczelka pod głowicą. Płyn wywalało przez pół roku stopniowo coraz więcej . Na pocieszenie dodam że uszczelka nie jest droga (80zł)
  13. ja wyczyściłem dokładnie i pół roku cisza .Teraz jak zamulam ze 100 km to łapie przeładowanie a jak cały czas ogień to jest dobrze. U mnie była tak zapaskudzona ze kierownice może z 1mm się ruszały i pierścień za prosty nie był . Może od tego że kierownice były zapieczone dłuższy czas i coś się porypało w wirniku .(Nawet na jedynce łapał notlaufa) Może katalizator trochę zatyka , wkrótce go wytnę i się zobaczy.ja mam afna
  14. u mnie na vagu było jako tako a jak poszły do pompiarza to wszystkie lały jak pistolet na wodę
  15. Polecam sniper-a http://www.youtube.com/watch?v=5fu2qHEBSBo&feature=related
×
×
  • Dodaj nową pozycję...