Skocz do zawartości

mariuszcop

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mariuszcop

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia mariuszcop

0

Reputacja

  1. A masz BT? Jak naciśniesz tel, to co Ci się pokazuje na ekranie? W tym temacie jest napisane kilka rzeczy które możesz odblokować w Concercie. Niestety zielony menu, jest w systemach z NAVI. Pokazuje mi się że telefon nie jest zainstalowany.
  2. Kupiłem ostatnio B8 i po przeczytaniu wielu postów jestem zagubiony lekko. Otóż nie mam MMI tylko Radio Concert 8T1035186C z kolorowym wyświetlaczem. Radio sterowane jest nad klimatronikiem, nie przy lewarku. Jest przycisk telefon jednak nie daje się sparować poprzez bluetootch. Chciałbym wiedzieć jakie funkcje mogę odblokować w tego rodzaju urządzeniu. Mam na myślu ukryte zielone menu - czy istnieje? Telefon ? inne możliwe udoskonalenia.
  3. Co powiecie na temat tych felg ? cena ? http://allegro.pl/oryginalne-felgi-oz-17-opony-p7-225-45-17-i2251494296.html
  4. Czy ktoś ma coś takiego ? Jak to się sprawuje, czy nie ma zakłóceń, świstów ? http://allegro.pl/show_item.php?item=2041696180
  5. Sam bym nie zalewał, taki kupiłem od Niemca.
  6. aha, zapomniałem dodać że dokonałem pomiarów na rozgrzanym i wyszło na Vagu 77 stopni zarówno w Engine jak i Instruments także ja też stawiam na termostat.
  7. Witam. Mam taki problem gdyż wskazówka temperatury na rozgrzanym silniku nie osiąga pionu tj. 90 stopni. Układ mam zalany koncentratem, tak po poprzednim właścicielu z Niemiec. Mechanik stwierdził, że może to być przyczyną gdyż koncentrat jest gęsty i z tego powodu lekko nie dogrzewa. Czy ktoś się kiedyś spotkał z taką diagnozą czy to wymysł mechanika. Po podpięciu do VAG nie mam żadnych błędów aczkolwiek po zmierzeniu na zimnym temp. cieczy w grupie 003 instruments mam różną o 5 stopni niż w grupie 007 engine. Nie testowałem jeszcze na maksymalnie rozgrzanym.
  8. Jeśli 17 i wzwyż to zapomnij o komforcie. Plusem jest wygląd i trzymanie w zakrętach. Jeździ się w porządku ale tak jak przedmówcy oczy bardziej otwarte trzeba omijać dziury.
  9. 17 instruments powinno być grupa 10 adaptacja i kanał 19 16 sterering whel grupa 07 recode i zmieniasz przedostatnią cyfrę na 1 ( jeśli bez tempomatu)
  10. przemek4net co ty z tym mp3 playerem namawiasz ludzi, handlujesz tym czy co? każdy kupi to co uważa. Jakieś kabelki, przyklejanie na taśmę dwustronną - nie każdy lubi taki festyn w aucie. Dla mnie to możesz sobie rzutnik na tylnej półce zamontować żeby Ci tytuły na przedniej szybie wyświetlał.
  11. Panowie, nie rozumiem po co pakować się w taką ingerencję w zawias instalując tam taki długi pręt. No chyba że ktoś będzie siadał na tej klapie od schowka. Wystarczy wywiercić dziurkę w zawiasie i drzwiczkach wzmocnić śrubą lub innym metalem i skleić dobrym klejem odstawiając na 24h do usztywnienia. Poza tym wymienić siłownik i wszystko gra. Szacun dla autora za wątek ale ja bym tak schowka nie zeszpecił. kolega YOGI3000 z gwoździem np. ładnie zrobił.
  12. Właśnie skończyłem operację wymiany manetki - operacja 100% sukces. Jeśli chodzi o narzędzia to minimum: 1. torx T30 2. torx T8 (ok 7,5cm) 3. Imbus 6 4. Spline 12 5. marker do zaznaczenia położenia kiery 6. przylepiec aby taśma się nie suwała 7. klucz 10 do odkręcenia klemy Zauważyłem że po wszystkim oprócz centralnego zamka rozkowowuje się domykanie szyb z pilota, aby je zakodować potrzeba opuścić na dół - do góry i przytrzymać ok 3sek klawisz. Zmasowanie świecącego wskaźnika spryskiwaczy można zrobić bez wyjmowania licznika - z boku przez klapkę od bezpieczników, kabel od CD-ROM pasuje idealnie. Polecam, jeśli ktoś chce mogę wykonać takiego moda W-wa i okolice.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...