Skocz do zawartości

KingSoft

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KingSoft

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia KingSoft

0

Reputacja

  1. Wszystkie TFSI czy TSI robi się podobnie zależy, które turbo siedzi i jaki IC jest zamontowany to można zrobić więcej lub mniej. Mamy w ofercie mody na 350hp i 450Nm dla 1.8TSI ,a dla 2.0TSI/TFSI 420hp i 500Nm zależy od skrzyni. Kiedyś robiłem model 120hp i fajnie wyszło bo prawie 200hp na kołach i 300Nm, zmodyfikowaliśmy wydech na tłumikach MG Motorsport, oraz poprawiliśmy układ hamulcowy. http://www.facebook.com/media/set/?set=a.518164521550539.124351.165797800120548&type=3​ http://www.facebook.com/165797800120548/photos/a.518164521550539.124351.165797800120548/518164598217198/?type=3&theater
  2. Witam U nas "chiptuning" EDC15 (czyli takiego Audi 1.9TDI) 130hp to koszt 800zł brutto (diagnoza, pomiary i program). Mogę ustawić 170hp i 380Nm przy drugim SMICu 180hp i 380Nm max 400Nm. W Sobotę pracujemy również Pozdrawiam Kontakt zawsze łatwo znaleźć www.google.pl lub www.kingsoft.com.pl
  3. Turbo w tym samochodzie jest jak od MK V 105hp, więcej jak 145km nie powinno się ustawiać. Moment spada bo wydajność turbo spada. Tutaj jest bezpiecznie ustawione. Momentem się nie przejmujcie 420Nm wytrzymuje w A4. Modzimy 300hp 1.9TDI PD w A4 na tarczy sprzęgła 228mm i jeździ
  4. KingSoft

    Dobrzy chiptunerzy

    Z Lublina masz 110km do Ostrowca Św. obecnie trwa grupowy więc może się załapiesz http://www.bartpol-hamownia.pl/8/menu/kontakt/kontakt.html
  5. Co niby ma rozwalać sprzęgło? Moment jest przestawiony na trochę wyższe obroty z racji tego że auto ma trochę nalatane oraz ze względu na pewne nie znane stadium życia sprzęgła. Jak sprzęgło jest dobre to przy setupie z GT1749VA, FMIC, ustawiamy 320Nm i 170km. U jarka jest ustawione 300-310Nm i 140-145km w zależności od temperatury w małym SMICu. I moc którą widzicie na wykresach z Rototesta jest mocą dostarczoną do kół nie na silniku, i nie można tego porównywać z hamowniami rolkowymi.
  6. Z ciekawości zmierzę u Darecego Poniżej CBDC wersja niby 110hp z modem oprogramowania na 170km i 330Nm, wynik bez żadnej normy -> czysta różnica
  7. Witam Można również kontaktować się przez priva, w miarę możliwości odpowiem na wszystkie pytania Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...