-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O KingSoft
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia KingSoft
0
Reputacja
-
Wszystkie TFSI czy TSI robi się podobnie zależy, które turbo siedzi i jaki IC jest zamontowany to można zrobić więcej lub mniej. Mamy w ofercie mody na 350hp i 450Nm dla 1.8TSI ,a dla 2.0TSI/TFSI 420hp i 500Nm zależy od skrzyni. Kiedyś robiłem model 120hp i fajnie wyszło bo prawie 200hp na kołach i 300Nm, zmodyfikowaliśmy wydech na tłumikach MG Motorsport, oraz poprawiliśmy układ hamulcowy. http://www.facebook.com/media/set/?set=a.518164521550539.124351.165797800120548&type=3 http://www.facebook.com/165797800120548/photos/a.518164521550539.124351.165797800120548/518164598217198/?type=3&theater
-
Do kolegów z małopolski chip tuning doradźcie!
KingSoft odpowiedział(a) na luk3534 temat w Małopolskie
Witam U nas "chiptuning" EDC15 (czyli takiego Audi 1.9TDI) 130hp to koszt 800zł brutto (diagnoza, pomiary i program). Mogę ustawić 170hp i 380Nm przy drugim SMICu 180hp i 380Nm max 400Nm. W Sobotę pracujemy również Pozdrawiam Kontakt zawsze łatwo znaleźć www.google.pl lub www.kingsoft.com.pl -
korekta w Kingsoft-Bartpol co myślicie o tej robocie ?
KingSoft odpowiedział(a) na Rafałh temat w Wykresy po modyfikacjach
Turbo w tym samochodzie jest jak od MK V 105hp, więcej jak 145km nie powinno się ustawiać. Moment spada bo wydajność turbo spada. Tutaj jest bezpiecznie ustawione. Momentem się nie przejmujcie 420Nm wytrzymuje w A4. Modzimy 300hp 1.9TDI PD w A4 na tarczy sprzęgła 228mm i jeździ -
Z Lublina masz 110km do Ostrowca Św. obecnie trwa grupowy więc może się załapiesz http://www.bartpol-hamownia.pl/8/menu/kontakt/kontakt.html
-
Spoty Nowosądeckie-Niedziela 29.05. Godzina 16:00 Parking Media Markt
KingSoft odpowiedział(a) na ryba85 temat w Małopolskie
Co niby ma rozwalać sprzęgło? Moment jest przestawiony na trochę wyższe obroty z racji tego że auto ma trochę nalatane oraz ze względu na pewne nie znane stadium życia sprzęgła. Jak sprzęgło jest dobre to przy setupie z GT1749VA, FMIC, ustawiamy 320Nm i 170km. U jarka jest ustawione 300-310Nm i 140-145km w zależności od temperatury w małym SMICu. I moc którą widzicie na wykresach z Rototesta jest mocą dostarczoną do kół nie na silniku, i nie można tego porównywać z hamowniami rolkowymi. -
Z ciekawości zmierzę u Darecego Poniżej CBDC wersja niby 110hp z modem oprogramowania na 170km i 330Nm, wynik bez żadnej normy -> czysta różnica
-
Witam Można również kontaktować się przez priva, w miarę możliwości odpowiem na wszystkie pytania Pozdrawiam
-
Witam klubowiczów A4