Skocz do zawartości

czesio82

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O czesio82

Osiągnięcia czesio82

0

Reputacja

  1. Właśnie już kiedyś podpisałem pod VAGa i wszystkie miały bardzo niewielką prędkość obrotową, pamiętam że różnica była tak nieznaczna że uznałem to za identyczność. Spróbuje jeszcze raz w wolnej chwili podpisać kompa i sprawdzić ponownie.
  2. Cześć, podłączam się do tematu bo mam podobne problemy z ABSem i to od długiego czasu. Gdzie konkretnie trzeba ustawić tą szczelinę? Tam jest czujnik o kształcie walca, koszyczek mocujacy i dziura w którą ten walec ma wejść.
  3. Wszystko powinno być OK pomimo różnicy ciśnień. Ja u siebie w końcu założyłem z wyższym ciśnieniem i nic się nie dzieje złego
  4. Koledzy, A co jeszcze poza czujnikiem może powodować podobne objawy? U mnie poza zapalającymi się kontrolkami po przejechaniu kilku kilometrów i załączniku się ABSu przy bardzo małych prędkościach, słychać również dziwne `terkotanie` z licznika i też tylko przy prędkościach parkingowych. U siebie wymieniłem wszystkie czujniki na nowe. Dałem ciała bo 3 VAGowskie (jak się okazało dobre) zmieniłem na chińskie podróbki
  5. Lishoo dzięki za rozjaśnienie tematu. Kupiłem na allegro N75. Zamówiłem 028906283F czyli dokładnie taki jaki jest mi potrzebny, ale pan sprzedawca pomylił się i wysłał mi 054906267A. Wyglądają identycznie, ale po przeszperaniu kilku stron okazuje się że nie koniecznie jest do 1,9. Wg strony http://www.vaglinks.com/Docs/Catalogues/HoVWdiAudi.dk_Sharan_PartNumbers.pdf wynika że: 028906283F pasuje do 1.4TDI, 1.4SDI, 1.9TDI, 1.9SDI, 1.8T 054906267A pasuje do 1.4, 2.0, 2.8, 2.5TDI Pytanie czym mogą się różnić? Konstrukcyjnie są identyczne. Nie wiem czy go zakładać na próbę czy nie. Cholerne allegro ---------- Post dopisany 30-10-2012 at 02:34 ---------- Poprzedni post napisany 13-10-2012 at 14:59 ---------- Zainstalowałem ten drugi N75 i teraz auto w końcu zaczęło przyśpieszać zamiast rozpędzać się. Problem rozwiązany.
  6. A czy N75 nowszego typu (czyli taki jak u większości użytkowników) podejdzie do mojego 1Z?
  7. Podmieniłem N75 i lipa. Bez efektu. Koledzy a jak nazywa się elektrozawór podobny do N75, ale umieszczony nie pod szybą, tylko po lewo od rozrządy (stojąc z przodu auta)? U mnie wygląda on tak: Czy mogę zamiast niego założyć standardowy N75? czyli to: --------Edited--------- Aaa... ale pokręciłem. Już wiem wszystko. Ostatnio zamieniłem N18 zamiast N75. Czyli jeszcze żeby rozwiać wszystkie wątpliwości. Powiedzcie mi Panowie: N75 znajduje się z przodu silnika na lewo od rozrządu, a N18 między silnikiem a szybą?
  8. Właśnie dziwna sprawa bo ostatnio czyściłem N75 oraz EGR. Sprawdzę wężyki ciśnieniowe bo może to jest przyczyna. Czy może być jeszcze jakaś inna przyczyna?
  9. Witam Kolegów, Mam problem z moim 1Z, a mianowicie auto kompletnie traci moc w przedziale 2900-3100 obrotów przy normalnej jeździe. Kiedy auto dochodzi w okolice 3000 czuję delikatne szarpnięcie i przestaję ciągnąć. Potrafi delikatnie zwiększać prędkość, ale nie jak TDI. Samochód wtedy nie przyśpiesza tylko się rozpędza ;-) Niekiedy mam problem z wyprzedzeniem małych, zrywnych Daewoo Tico :-) Jeśli na chwilkę odpuszczę gaz i dodam go ponownie, samochód znów przez chwilę przyśpiesza (potrafi zwiększyć prędkość o jakieś 15km/h) jednakże po chwili znów uaktywnia się dziura mocy i jeśli chciałbym kogoś wyprzedzić, to znów muszę na chwilę odpuścić gaz. Problem uwydatnia się kiedy jadę pod górkę lub mam większe obciążenie. Dziura mocy zauważalna jest wtedy już na niższych obrotach. Podczas robienia logów, kiedy auto dość gwałtownie wchodziło na obroty Dziura mocy uaktywniała się wyżej, na około 3800 obrotów. Dodam że czyściłem ostatnio EGR oraz N75. Nic się nie zmieniło. Wklejam linki do logów, które udało mi się wykonać i bardzo proszę doświadczonych kolegów o analizę. Niestety logi mogłem wykonać tylko na wersji 208.1, bo wszystkie inne wersje inne nie chodzą na moim sprzęcie Dynamiczne: 001 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 008 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 010 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Statyczne: 001,003,004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 007 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 013 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  10. No to jak moi drodzy jest z tym płynem? G004 jest bezpieczny (mineralny)?
  11. Panowie, a czy możecie mi sprawdzić co to dokładnie jest 8D0 145 177 Q w ETKA. Nie mogę tego znaleźć tej pompy na vag-cat.com
  12. Ja regenerowałem w Aleksandrowie Łódzkim. Firma działa wysyłkowo i jako normalny warsztat Ambro: http://wyciekimaglownica.pl/ Później zorientowałem się że koło mnie (Cz-wa) jest też taka firma Argo: http://www.regeneracjaprzekladni.pl/ Ci pierwsi są tańsi więc i tak pewnie ich bym wybrał.
  13. Tak teraz mi jeszcze przychodzi coś do głowy. TRW jest chyba producentem maglownic dla vag. Ich przekładnie wstawiane są w ASO. Wiem że robią także pompy wspomagania bo kiedyś przez przypadek znalazłem się na ich stronie. Być może są to dobre pompy (zbieżne do oryginału). Przerabiał ktoś ten temat?
  14. Wszyscy polecają używane oryginały bardziej niż nowe zamienniki. Producenci oryginałów to ZF i KYB.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...