Skocz do zawartości

tadzik997

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tadzik997

Osiągnięcia tadzik997

0

Reputacja

  1. Czytając temat można natknąć się na stwierdzenia że sprzęgło od AWX pasuje p&p do a4 b5 AFN. Przerabiał to już ktoś z was? Patrząc na zdjęciach z allegro tarcza sprzęgłowa od awx nie posiada żadnych sprężyn... Czy jeżeli kupię np taki zestaw: SPRZĘGŁO KOŁO DWUMASOWE AUDI A4 A6 1.9 TDI 130 AWX (3726707611) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. wszystko będzie pasowało czy muszę coś kombinować? Pytam bo w mojej a4 b5 Q mam afn z poprawioną mapą i kończy mi się już powoli sprzęgło (290 tkm na liczniku) a ze względu na napęd i trochę wyższą niż fabrycznie moc chciał bym założyć coś wytrzymałego.
  2. dzięki, szkoda tylko że tak mało precyzyjnie da się zmieniać bo co 5 jednostek (%), właśnie zmieniłem i zobaczymy co jak to wyjdzie po przejechaniu paru..set km
  3. czy może ktoś wie gdzie i jak zrobić korektę wyświetlanego spalania na FIS? Chciał bym skorygowac te wskazania ponieważ spalanie na fisie jest niższe niż w rzeczywistości.
  4. Witam, udało mi się zamontować licznik z fisem w mojej A4Q - w załączeniu zdjęcia efektu i przejściówki jaką "zmordowałem" z wtyczek 26 pinowych na 32. Jednak nurtuje mnie jeszcze kilka kwestii może ktoś podpowie.. 1. Pin 32 niebieskiej wtyczki - system ESP - jaki sygnał idzie na ten pin czy jest to może masa, albo +12 czy jakiś inny? bo chciałbym pod tą kontrolkę od esp podłączyć pompę ABS/EDS tak aby widzieć kiedy działa (blokuje kołka) 2. Pin 14 zielonej wtyczki - elektroniczny układ sterownia mocą silnika - domyślam się że to będzie kontrolka od tempomatu. Tempomat mam oryginalnie w aucie na oryginalnym liczniku nie miałem żadnej kontrolki od tempomatu, chciał bym to podłączyć ale niewiem gdzie. 3. Przebieg - na starym liczniku ponad 270 tys a teraz 190 - czy istnieje możliwość coś samemu vagiem czy czymś tanim skorygować czy jest duże prawdopodobieństwo że coś sie spieprzy? 4. Po montażu tego licznika jakoś tak jeżdże nienormalnie, ciągle patrzę na to spalanie i chcę nogę sciągać z gazu - czy to normalne? hehe kiedy znów będę jeździł jak dawniej? hehe Pozdrawiam i życzę powodzenia wszystkim co rezaja zegarki w swoich a4
  5. witam, dzięki za podpowiedz, problem już rozwiązany miałem odwrotnie podpięte piny 58s i 58d. teraz próbuje zgodnie z instrukcja rozwiązać problem z kontrolka od immo. Odlutowałem minus diody i podlutowałem do niego kabelek ale niewiem jakim cudem ona nadal miga a po podłączeniu kabelka do masy świeci ciągle...?nic rozbieram jeszcze raz:| najgorsze te wskazówki hehe
  6. Witam, Próbuje zamontować u siebie (A4Q AFN 97r) licznik z fisem (bodajże 8D0 919 880 M) jestem na etapie dorabiania przejściówki z wtyczek 26 pinowych na 32 i po pierwszej próbie nie jest źle tzn ogólnie licznik działa tylko się "drze" (błędy) ale nie w tym problem.. a mianowicie podświetlenie climatronika i radia (oryginalne ) jest bardzo słabe i nie zmienia się przy włączaniu świateł, reaguje co prawda na regulację podswietlenia na liczniku ale jakoś tak bardzo niewiele i generalnie jest bardzo słabe. Czy jest mi ktoś w stanie coś podpowiedzieć??
  7. 5,4 trasa z 4 osobami i załadowanym bagażnikiem klima w 10%, jazda raczej spokojna nie mam fisa wiec liczone po tankowaniu
  8. 5,6 l/100 km - trasa spokojnie (ale nie 90 ) praktycznie bez klimy 8,17 l/100 km - generalnie jazda na krótkich odcinkach gaz w podłodze często + klima w zdecydowanej większości no to chyba w normie choć myślałem że lokalnie będzie mniej
  9. narazie jestem wypłukany z kasy ale jak się nic nie dowiem z netu to skończy się kiedyś na tym że kupie sobie dwa mosty jeden z b4 drugi taki jak mam a4 i zacznę porównywać i mierzyć
  10. witam, odgrzeję trochę temat żeby nie zakładać nowego tematu zastanawiam się nad możliwością przełożenia tylnego mostu z b4 ale nie wiem czy da się go bez przeróbek zamontować a co do przełożeń to wg etki są takie mosty w b4 z takimi samymi przełożeniami jak w a4 (z tego co się orientuje to w moim afn przełożenie wynosi 35/9 i etka ma dyferencjał do b4 o numerach 01H 500 040 D o przełożeniu 35/9). A jeśli nawet niema takiego przełożenia to czy w dyfrze z b4 nie dało by się podmienić koła talerzykowego i wałka atakującego z a4? Nie wiem ale wg mnie to najważniejszą sprawą jest tu mocowanie ew rozmiar czy jest taki sam czy da się go bez problemu zamontować. Potem tylko sterownik wiązka i wężyk w dieslu to by trzeba się było pewnie bod vacum pompe podpiąć z podciśnieniem no bo i gdzie? I powinno być Jeśli ktoś by pytał: "A po co Ci to?" Miałem w B3 i niejednokrotnie mnie uratowała (czasem zdarza mi się wjechać tam gdzie nie powinienem), ponadto widzielibyście mine gościa z vitary jak On terenówką nie dał rady wjechać na stromy bardzo śliski podjazd a jakimś "starą zmęczoną życiem osobówką" wyjechałem. Gdziekolwiek przekrzyżuje samochód albo na będzie dosyć mocno pochylony to bez blokady ciul z tego że ma napęd na 4 koła. Można też się po kręcić i pobawić w zimie jak ktoś tu chyba pisał - ale mnie to raczej nie cieszy jak już coś to wolę zpier....c w zakrętach na śniegu ale to już napewno bez difflocka Mógłbym wiele wymieniać. Wiem sowje miałem jezdziłem teraz mam eds i wiem swoje ten eds to o d..e rozbić w porównaniu z sztywną blokadą to właściwie nic nie daje tylko taki bajer na zasadzie "Mam EDS w swojej A4...." śmiech na sali poprostu Zaraz będzie że a4 to nie ternówka itd itp... Jakoś starsze audi miały i było dobrze a nawet bardzo dobrze
  11. witam niestety u mnie jednak problem jest troszeczkę inny niż w opisywanym wyżej przypadku tzn wskazówka nie zatrzymuje się na zerze tylko ciut wyżej i w tedy przy ponownym odpaleniu drga jakby próbuje się wyzerować i nie działa. Zastanawia mnie jednak co ma temperatura do działania i niedziałania licznika. Rozbierałem licznik ostatnio i rozebrałem nawet ten silniczek od prędkościomierza tzn wyskoczyły mi trybka i ośka od wskazówki i nie widziałem nic nadzwyczajnego poza tym że ktoś już wymieniał lub poprawiał luty na silniczkach. Po tym ostatnim grzebaniu miałem raz przypadek że wskazówki nie działały po odpaleniu i w czasie jazdy przy konkretnym depnięciu (wysokie obroty) liczniki zaczeły działać czego wcześniej nigdy nie było - jak działały to działały a jak nie to nie. Pewnie ma to związek z tym że rozebrałem silniczek. Niewiem jak on działa skąd wie (czy nie wie ) że się wyzerował - czyżby tylko dlatego że ośka od wskazówki w silniczku oprze się o ogranicznik? Chyba poszukam używki w internecie. Nie mam immo wiec przy liczniku od 1.8 powinno być plug &play
  12. Witam serdecznie wszystkich fanów audi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...