Skocz do zawartości

chrissu

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O chrissu

Osiągnięcia chrissu

0

Reputacja

  1. Panowie zbliża mi się wymianka tarcz i klocków przód i tył. Może ktoś się orientuje jaki jest rozmiar tarcz z przodu w B6 1.9 Avant (AVB) z 2002 r. Z tego co wiem to mam zaciski Lukas, tarcze wentylowane i mechanik mówił że klocki od "starego audi,vw". Czy możliwe jest że były montowane tarcze 280/22? Czy w te zaciski podejdą 288/25? Zamierzam założyć Ferodo może ktoś zna oznaczenia bo nie chcę zamawiać i bawić się w odsyłania chyba że polecacie jakiś inny zestaw.
  2. Koledzy proszę o wyrozumiałość jak nie w tym dziale. Może ktoś z was miał już do czynienia ze sprzedawcą "danielloss", który oferuje Lemfordery po dość atrakcyjnych cenach: WAHACZ DOLNY LEMFORDER AUDI A4 A6 VW PASSAT SKODA (3138663865) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Czy jedynie sprawdzeni Tom77 i Dzik...
  3. Witam. Czy przy montażu czujek w oznaczonych miejscach na zderzaku jest konieczność stosowania pierścieni (podkładek) kątowych w celu ukierunkowania góra-dół?
  4. Witam. Koledzy może ktoś doradzi w czym jest problem. Zauważyłem że występuje różnica około 15 st. między lewym nawiewem a prawym. Gdy lewy dawał 13 st. to prawy grzał 28 st. Na Vagu miałem następujące błędy: 2 Faults Found: 01809 - Actuating Motor for Temperature Flap: Left (V158) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 00735 - Potentiometer in Positioning Motor for Air recirculation Flap (G143) 30-00 - Open or Short to B+ Po wykasowaniu błędów i nastawach początkowych wystąpił tylko drugi błąd a po przeprowadzeniu kolejnej nastawy pocżątkowej różnica temperatur między nawiewami zmniejszyła się do około 9 st. ale występuje błąd który nie chce się już skasować. 1 Fault Found: 00735 - Potentiometer in Positioning Motor for Air recirculation Flap (G143) 09-00 - Adaptation Limit Surpassed Może ktoś się orientuje czy da się samemu to naprawić i w którym miejscu dokładnie się to znajduje. Z góry dziękuję za pomoc i wyjaśnienia.
  5. chrissu

    Prośba o analizę logów

    A coś na temat przepływki, egr i wtrysków. Czy wszystko jest w porządku? Trzeba coś się martwić? Może potrzebne jest czyszczenie lub inna ingerencja?
  6. chrissu

    Prośba o analizę logów

    Witam koledzy. Bardzo proszę o sprawdzenie logów, ostatnio pozostawia mi w okolicy turbawki tłuste plamy. Czy można również coś powiedzieć na temat przepływki, egr i wtrysków? Czy na pracę silnika ma taki błąd : 1 Fault Found: 17994 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plushttp: P1586 - 35-00 - - Logi: Statyczne: 000,001,003- http://vaglog.rtnet.pl/krzycho.sz_85446.html 004,007,013- http://vaglog.rtnet.pl/krzycho.sz_85445.html 014,018,023- http://vaglog.rtnet.pl/krzycho.sz_85444.html dynamiczne: 001- http://vaglog.rtnet.pl/krzycho.sz_85450.html 003- http://vaglog.rtnet.pl/krzycho.sz_85451.html 004- http://vaglog.rtnet.pl/krzycho.sz_85448.html 008- http://vaglog.rtnet.pl/krzycho.sz_85452.html 010- http://vaglog.rtnet.pl/krzycho.sz_85449.html 011- http://vaglog.rtnet.pl/krzycho.sz_85447.html BS: 000- http://vaglog.rtnet.pl/krzycho.sz_85454.html 003- http://vaglog.rtnet.pl/krzycho.sz_85455.html 011- http://vaglog.rtnet.pl/krzycho.sz_85453.html Z góry wielkie dzięki!!!
  7. W instr. też znalazłem że po 2 godz. powinien się skasować. U mnie nawet po całej nocy cały czas trzyma dane. I nie wiem gdzie może być problem.
  8. Również potwierdzam że montaż manetki i odblokowanie pełnego FISa z tym poradnikiem to drobnostka. Czy u Was dane z 1-go poziomu FISa kasują się po 2 godz. ? U mnie trzyma cały czas i trzeba ręcznie kasować, co może być nie tak?
  9. Witam serdecznie wszystkich Forumowiczów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...