-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O slawek 1064
Informacje
-
Imię
Slawek
-
Miasto
Cieszyn
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
360 wyświetleń profilu
Osiągnięcia slawek 1064
0
Reputacja
-
Gdzie to mogę sprawdzic
-
Jeszcze mam jeden problem po wymianie turbiny teraz mam zregenerowana przy 2.500 obrotów zaczyna się wlanczac może jest jakaś regulacja
-
-
slawek 1064 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Bałem się że silnik zatarłem ale okazało się ze panewki od dołu były czyste i nie było ryski .Mechanik naprawił pompę olejowa tam są zabierali i długi ołówek tzw. Imbusowy który się wyrabia i nie podaje oleju i nie ma smarowania i ciśnienia. Turbinę kupiłem po regeneracji . W silnikach 2.0 diesel 143 km należy ten imbusowy wymienić co 150 tys km jest pompa oleju wadliwa roczniki 2006-2009
-
Audi zrobione
-
No od tego musza zacząć jestem załamany przy przejechaniu 3 km żeby silnik zlapalo
-
Najlepiej było by kupić silnik ale taki po remoncie i z gwarancja
-
Dowiem się w poniedziałek będą rozbierać miskę olejowa i sprawdza korbowod
-
-
Najgorsze jest to ze zrobiłem max 3 km potem laweta do mechanika scagalismy auto z lawety auto odpalalo wjechałem jeszcze na płac auto troszkę głośniej pracowało . Dzień auto stało na placu sprawdzali w piątek mechanik zadzwonił popołudniu ze silnik złapało czeka mnie remont silnika ile takie coś może kosztować proszę o porade
-
Czy często padają czujniki co jest jeszcze ciekawe po ponownym odpaleniu samochodu nie pokazuje żadnego błędu na komputerze samochodowym byłem u mechanika tez mu nic nie pokazało na komputerze żadnych błędów auto jest obecnie u mechanika
-
Sprawdzałem olej ilość oleju jest oki co ciekawe kontrolka włączyła się przy jeździe pod górę lub w dół proszę o jakieś informacje w tym temacie
-
Mam prośbę chodzi mi o wgranie języka p polskiego do nawigacji i do całego komputera w audi a4 b8
-
CIESZYN ŚLĄSK WITA WSZYSTKICH