Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wyświetliła się kontrolka czerwona oleju


slawek 1064

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdzałem olej ilość oleju jest oki co ciekawe kontrolka włączyła się przy jeździe pod górę lub w dół proszę o jakieś informacje w tym temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy często padają czujniki co jest jeszcze ciekawe po ponownym odpaleniu samochodu nie pokazuje żadnego błędu na komputerze samochodowym byłem u mechanika tez mu nic nie pokazało na komputerze żadnych błędów auto jest obecnie u mechanika 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najgorsze jest to ze zrobiłem max 3 km potem laweta do mechanika scagalismy auto z lawety auto odpalalo wjechałem jeszcze na płac auto troszkę głośniej pracowało . Dzień auto stało na placu sprawdzali w piątek mechanik zadzwonił popołudniu ze silnik złapało czeka mnie remont silnika ile takie coś może kosztować proszę o porade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaglądałeś wcześniej do imbusa? jaki masz przebieg?

w opisie masz 2.0T a paliwo ON? popraw bo wprowadza w błąd..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jak mechanicy zdejmą miskę olejową to niech sprawdzą imbus w pompie oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, slawek 1064 napisał:

No od tego musza zacząć jestem załamany przy przejechaniu 3 km żeby silnik zlapalo

Myślałeś że złapie Ci po przejechaniu 50km ???

gamon jestes bo w ogóle nie.powinienes już go odpalac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bałem się że silnik zatarłem ale okazało się ze panewki od dołu były czyste i nie było ryski .Mechanik naprawił pompę olejowa tam są zabierali i długi ołówek tzw. Imbusowy który się wyrabia i nie podaje oleju i nie ma smarowania i ciśnienia. Turbinę kupiłem po regeneracji . W silnikach 2.0 diesel 143 km należy ten imbusowy wymienić co 150 tys km jest pompa oleju wadliwa roczniki 2006-2009 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana imbusa nic nie da, bo wyrabia się też wałek i imbusy będą szybciej się zużywać... Trzeba było zainwestować te 600zł i wymienić na przerobiony wałek i zapomnieć o problemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze mam jeden problem po wymianie turbiny teraz mam zregenerowana przy 2.500 obrotów zaczyna się wlanczac może jest jakaś regulacja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, slawek 1064 napisał:

Jeszcze mam jeden problem po wymianie turbiny teraz mam zregenerowana przy 2.500 obrotów zaczyna się wlanczac może jest jakaś regulacja

Sprawdź podcisnienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...