Jump to content

xardas654

Pasjonat
  • Content Count

    74
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

About xardas654

Informacje

  • First name
    Jarek
  • Location
    Kraków

Car

  • Car model
    Audi
  • Car body
    Kombi
  • Year of production
    2009
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAHA
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jak masz ori hak westfalii to służy on również do holowania. Nie ma w nim gwintu pod uchwyt.
  2. Na wykresie moc nie spada, tylko monet obrotowy. Chyba, że masz na myśli przed chipem. Drugi przebieg wygląda jak standardowy diesel. Patrząc po pierwszym to nie powinni Ci mocy podnosić do czasu naprawienia przyczyny bo coś tam faluje moc pod koniec. Popatrz w VCDS na ciśnienie paliwa na listwie czy to co ma zadane to ma rzeczywiście na listwie, korekty na wtryskach.
  3. U mnie po wymianie tarcz, klocków, zacisków przód oraz tył i płynu na końcu też pedał był miękki - wpadał głębiej i po kilkaset kilometrów wszystko wróciło do normy.
  4. Dobrze wyczytałeś. 8zł to nie taka duża rozbieżność jak dla mnie
  5. xardas654

    Szarpnięcie

    Najprawdopodobniej, wcześniej warto jeszcze na poduszki popatrzeć bo też mogą drgania generować
  6. W każdym po 2008 jest. Pod koniec 2009 trochę to poprawili, ale i tak przy 500k km trzeba wymienić. Tu znajdziesz wszystkie informacje i firmę jak coś:
  7. xardas654

    Szarpnięcie

    Zależy jak jest to mocne, u mnie też budą rusza przy depnięciu gazu, kwestia momentu skręcającego i bezwładności wału/sprzęgła bo koła są blisko silnika i dźwignia jest mała. W poprzecznie masz całą długość auta to nie ruszy budy, ale silnik chodzi też. Dwumasa głównie czuć na niskich obrotach i biegach 1/2 jak jest na wykończeniu. Ewentualnie przy gaszeniu może zatelepać.
  8. xardas654

    Szarpnięcie

    Wciśnij sprzęgło, jak to dwumasa to powinno przestać.
  9. Przekręcić (odblokować) i pociągnąć (otworzyć).
  10. Oczyszczacz chłodnicy Autoryzowany sklep Liqui Moly LIQUIMOLY.SKLEP.PL Zanieczyszczenia układu chłodzenia przyczyniają się do zacinania się termostatu, powodują Tylko spuściłem stary płyn, zalałem wodę demineralizowaną oraz dolałem ten specyfik na 30min, spuściłem płyn, zalałem wodą demineralizowaną na 5min i dopiero nowym płynem.
  11. Spuściłeś płyn, może jakiś śmieć podszedł lub jak dostał powietrza to się zaciął. Ja generalnie przy wymianie rozrządu robiłem płukankę układu chłodzenia i się mu poprawiło, bo szybciej zaczął się nagrzewać. Inna kwestia, że nic innego Ci tam nie reguluje temperatury.
  12. Od dołu przy nadkolu nie ma? Bez odkręcenia zbiornika nie ma do niej dojścia generalnie.
  13. Czujnik jest w zbiorniku, dwie elektrody i jest mierzony opór pomiędzy nimi. Może Ci gdzieś kostka zaśniedziała przy zbiorniku i wykrywa przerwę, jak się płyn rozgrzeje zmniejsza się jego opór wewnętrzny i kontrolka gaśnie.
  14. Raczej nie ma co kodować jest jest to samo. Tak ale musisz zmienić kodowanie na akumulator AGM (inne napięcie i prąd ładowania).
  15. Mam to samo, prawdopodobnie sprężyna pękła, a jak patrzyłem to roleta jest nitowana i nie idzie tego za bardzo rozebrać. U siebie mam grubo taśmy z jednej strony naklejone
×
×
  • Create New...