Skocz do zawartości

marcinkoz2910

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marcinkoz2910

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Skoczów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    ADR
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia marcinkoz2910

0

Reputacja

  1. Dziękuje za odpowiedź. Tak jak kolega doradził kupiłem z kodem CKK i wszystko pasuje, nowy dyfer śmiga jak nówka z ASO !
  2. Witam Mam Audi A4 B5 z 1996r. z silnikiem 1.8 125KM (ADR) i napędem quattro, skrzynia biegów manualna (DJV). Problem polega na tym że podczas jazdy słychać wycie z tyłu samochodu (dosyć mocno) i jest to uciążliwe. Wymieniłem olej w tylnym moście oraz wymieniłem łożyska tylnych kół. Nic to nie pomogło. Mam pytanie dla Was czy przy szukaniu nowego tylnego mostu są ważne jakieś oznaczenia? Jeśli tak to jakie bo mój most posiada oznaczenie CKK 08106 i teraz mam wiele teorii na ten temat. Wszyscy mechanicy twierdzą że te numery mają się zgadzać z tym że nie widzę nigdzie by był taki most z takim samym oznaczeniem. Wystarczy by tylko litery się zgadzały czy koniecznie musi pasować całe oznaczenie? Pozdrawiam
  3. miernik w ręce i mierzymy kable stałego + i po zapłonie znajdziesz łatwo bo wyróżniają się z tłumu a co do podświetlania to najlepiej wyjąć jakiś włącznik i zobaczyć na którym masz + podświetlania i zapamiętać kolor przewodu taki sam będzie w całym aucie
  4. aaa to jak odpala to immobilajzer pracuje prawidłowo czyli problem siedzi w nie działającym kluczyku od zamka centralnego odepnij na 5min klemy od akumulatora tak ten Kod PIN jest w postaci zawieszki przy kluczyku ale jego nie będziesz potrzebował w tej chwili
  5. pewnie uciekła adaptacja kluczyka jaki masz objaw zapalasz silnik i po chwili on gasnie ?? czy wogóle nie odpala ?? zobacz w bloku IMMOBILAJZER czy masz tam jakieś błędy jeśli będą to pozostaje zakodować kluczyki z tego co piszesz ale jak nie znasz kodu PIN klucza to lipa odczytasz go np. programem A3.exe albo najlepiej użyć KTS-a zapłacisz z 50zł i po problemie bo nie sądzę byś chciał kupić KTSa
  6. zależy co chcesz tam podłączać ??? jak małe odbiorniki co potrzebują mało prądu max 1A to możesz podłączyć pod tą pompkę ale nie polecam :/ bo jak coś pójdzie nie tak to wypalisz bezpiecznik lub całą pompkę lepiej kupić przewód dwu żyłowy 1,5 mm2 lub 2 mm2 i zakuć konektorki oczkowe po czym podłączyć się prosto do akumulatora i oczywiście na przewodzie plusowym zakładasz gniazdo na bezpiecznik a przewody ciągniesz pod plastikami do docelowego miejsca np.: bagażnika a tam zarabiasz na końcu gniazdo zapalniczki które mocujesz np w tapicerkę następnie wkładasz bezpiecznik i masz profesionalnie zrobione dodatkowe zasilanie
  7. w samochodzie nie masz instalacji na 5V jeśli sam nie zrobisz to lipa ja u siebie kupiłem ładowarkę 5V ale na prąd 2A bo w supermarketach sa takie same ale na 0,5A lub 1A a one się grzeją jak słusznie zauważyłeś podłączyłem ją pod deską rozdzielczą a koło przedniego słupka wypuściłem sobie wtyczkę którą podłączam do nawigacji gdy mam ją przyczepioną do szyby
  8. najczęściej dzieje się tak jak zaczyna gubić się masa na lampach lub kierunkowskazach zwracamy też uwagę na styki łączące żarówkę w gnieździe klosza lampy ewentualnie szukamy zaśniedziałych styków oraz skorodowanych przewodów
  9. Powitać wszystkich Nazywam się Marcin od 3 lat zajmuję się naprawą aut z grupy VAG Obecnie pracuję w firmie zajmującej się legalizacją oraz serwisem tachografów analogowych i cyfrowych Pozdrawiam i mam nadzieję że znajdę tu kilka pomocnych tematów oraz użytkowników i oczywiście w miarę możliwości służę swoją pomocą gg: 1523662 (mało kiedy tam jestem a jak jestem to niewidoczny) tel.: 513 716 896
×
×
  • Dodaj nową pozycję...