Skocz do zawartości

krzychusu

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krzychusu

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    Gdynia

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.7 V6 BiTurbo
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia krzychusu

0

Reputacja

  1. Kolego wyślesz te schematy na pw ? Albo [email protected] Klima uruchomiona. W silniku z a6 jest sterowanie stałym plusem a w a4 sygnałem PWM. Niestety trzeba było wymienić kompresor na taki z a4 i klima chodzi
  2. krzychusu

    B6 DIVISION

    Siema, Kto jest w stanie wywalić mi tylne sondy i jeszcze kilka pierdół ze sterownika, przez neta oczywiście za $ czy % jak kto woli Wsad bym zgrał i wysłał.
  3. Tak był ASN, napewno nie dochodza jeszcze sygnały z tempomatu do ecu silnika. Źle sie wyraziłem szybciej, kompresor sie załącza ale mimo to nie leci zimne powietrze. Do wymiany był jeszcze czujnik cisnienia bo pokazywał cały czas 33bary. Po podłaczeniu do zegarów, ciśnienie w układzie 6bar. Po odpaleniu auta hp bardzo wolno dochodzi do 10bar przy czym wskazówka co jakis czas opada, a na lp jest miedzy 5-6bar i wskazówka skacze jak głupia. Wymieniłem jeszcze zawór rozprężny ale nie pomogło... Zostaje jeszcze zawór w kompresorze, może sie nie otwiera porzadnie bo auto przez rok nie miało czynnika, albo kompresor kaput. Jakies inne teorie ?
  4. Oki. Znalazłem podlaczylem i klima nie chodzi. Pewnie po roku bez czynnika kompresor zdechl. Ten kabel idzie bezpośrednio na kompresor czy przez jakis przekaznik ? Skąd masz takie info ? Albo czy mógłbyś mi podeslac rozpiske wszystkich tamtych kostek ? Bo mam tam niestety wiecej takich niespodzianek jak klima (kabel w kostce z budy wychodzi ale dalej juz nie)
  5. Siema. Po Swapie chce teraz uruchomic klime ale nie mogę znaleźć kabla zasilającego kompresor. W serii bylo 3.0 i nie wiem jaki kompresor, na 1 kabel czy 2. Aktualnie w aucie jest kompresor na 1 kabel ale nie moge znaleźć gdzie go wpiąć... W a6 jest wtyczka schowana kolo zbiorniczka wspomagania, a a4 gdzie może mieć ? Nikt nic ?
  6. Hej. Mam problem z brakiem doładowania, wydaje mi sie że to dziura w dolocie ale dopiero w przyszłym tygodniu to sprawdzę. Błędy w sterowniku od SAI, Sondy za katem i Evap. SAI i Sondy wywalone z auta, czekam żeby Cieplak miał czas żeby wgrać mapę z wycietymi sondami elektronicznie. 002,115,118 http://vaglog.pl/log_250907.html 090,091,092 http://vaglog.pl/log_250906.html 112,115,118 http://vaglog.pl/log_250905.html 114,115 http://vaglog.pl/log_250904.html @Edit Patrząc po ostatnim logu i wysterowaniu N75 duzej dziury brak a po MAF niby jest jak należy ale wg. mnie to auto nie jedzie... MIałem Passata w 1.8t 200koni i szło chyba lepiej.
  7. Odkop ale temat podobny. Mam problem z bixenonem w b6,światła świecą za wysoko mimo że skończyła juz się regulacja ręczna w lampie. Samo włączenie ustawiania swiatel w Vagu nic nie zmienia.
  8. Hej. Mam takie pytanko, czy jak auto jest w trybie awaryjnym to w Vagu doladowanie zadane/oczekiwane jest takie samo co zwykle czy niższe, odpowiadające temu co powinno być w trybie awaryjnym ? Albo jak inaczej poznać ze auto wpadło w tryb awaryjny poza tym ze nie jedzie I spada doladowanie?
  9. Podjade napewno tylko przedtem potrzebuję trochę wiecej info zeby z dziurawym dolotem nie jezdzić xD Bo jak juz jechać to audiczką żeby móc porównywac co i jak Dorzuciłem kilka fotek w 1 poscie. Miał ktoś problem z błedem spalonej zarowki mimo ze zarowki całe ?, wywala mi na fisie ze prawy i lewy stop spalony a oba swiecą. Żarówki takie jak byc powinny. Panowie może ktoś z Was zobaczyć jak waszych 2.7t idzie odma ? Jest tu ktoś w stanie np. Z etka powiedzieć mi jaka odma kupić ? Silnik BES 2002r z C5 allroad. http://ifotos.pl/zobacz/201601111_snenwxs.jpg Powoli ogarniam dalej. Ma ktoś pojęcie czy da się usunąć crash datę w b6 ? Bo nie mogę znaleźć identycznego sterownika jak mój nigdzie.
  10. Jak masz gaz to źle wyregulowana instalacja tez pokaże ten błąd.
  11. Cewki uzywki na allegro od 20zl do tego wtyczki i adaptery. Jest kilka kebli do polutowania ale sprawa banalna. Tutaj cały wątek na ten temat. http://www.audizine.com/forum/showthread.php/615999-AEB-ICM-delete-amp-AWP-upgrade-DIY A adaptery od SIDA http://sidmotorsport.pl/pl/s/874-adaptery-pod-cewki-fsi.html Wtyczki tez można u niego zamówić ale drogie są. U mnie wygląda to tak: http://ifotos.pl/zobacz/201502261_sxrqeqn.jpg Kable juz dawno ogarniete oczywiście.
  12. Co do cofania zapłonów to skoro świece wymieniłes to cewki muszą juz być słabe. Polecam Swap cewek Z TFSI, u mnie tez tak samo cofało zapłon a teraz 0 do końca obrotomierza.
  13. Przed odpaleniem auta sprobuj wlaczyc ze 3 razy zaplon na 5sek i wtedy odpal, móze być problem z układem paliwowym.
  14. Nie patrzałem w logi ale skoro masz vaga to na początek przywróć ustawienia fabryczne w silniku i pojezdzij na samej benzynie bo są duże szanse ze to wina gazu, Aby to zrobić wchodzisz w Silnik->adptacja->kanał 000->wartość 00->test->save wtedy pojezdzij ze 2 dni na benzynie i zobacz czy dalej szarpie. @Edit. Skoro pali za drugim razem możliwe że reduktor puszcza przez podcisnienie gaz i musi go wypluc w wydech zanim zapali.
  15. jak narazie to jedno wyjscie zatkałem bo nie wiem gdzie podłączyć, a więc jak mozesz to proszę o fotki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...