Skocz do zawartości

axel_gumis

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O axel_gumis

Osiągnięcia axel_gumis

0

Reputacja

  1. Z tego co się orientuję to aso prawdopodobnie przyjmuje w rozliczeniu używany, wtedy cena spada w dół ok 500 ziko. Co do zamiennika to raczej nie sądzę że coś znajdziesz, najlepszą opcją jest regeneracja Twojego uszkodzonego. Co do cen regeneracji to Ci nie powiem ile, dzwoń do jakiegoś pompiarza i się pytaj
  2. Nie do końca zrozumiałem to pytanie ale zakładam że o to Ci chodzi: Etka rozróżnia 2 rodzaje pompowtryskiwaczy do silnika BRD, tak to wygląda numerycznie i cenowo (aso): 03G130073M POMPO WTRYSKIWACZ 2470.78 3039.06 03G130073MX POMPO WTRYSKIWACZ 1874.23 2305.30
  3. Zaślepić EGR-a uwolnić odme i nie powinno być oleju w dolocie Zawór EGR nie działa w silnikach TDI tak jak powinien i często niestety pada, najlepsze wyjście to zaślepić gada i spokój ze spalinami w dolocie do tego parę kucy gratis. Co do oleju to najczęściej jest wina odmy, ale na nią też jest sposób: oil catch tank lub pod samochód gada. Obniży to temperaturę powietrza w dolocie i zapoiegnie waleniem oleju na suszarkę
  4. Proponował bym darować sobie takie rady Pewnie coś częściowymieniacz spaprał, napinacz paska rozrządu też ma swoje położenie Ewentualnie coś na klinie popierdzielił. Co do płynu to szukaj wycieku, albo białej chmury za autem
  5. Z błędu wynika że zasilanie pompo wtrysku poradź się jakiegoś speca od pomp bo się niepotrzebnie w koszty władujesz
  6. 1. BŁĄD nr 04160/P1040/006 ZASILANIE ZAWORÓW WTRYSKOWYCH A ELEKTRYCZNA USTERKA W OBWODZIE PRĄDOWYM SPORADYCZNIE A na przyszłość jak już komukolwiek zapłacisz kasę za podpięcie kompa to spisz sobie jakie błędy Ci wyskoczyły. To że dało się je skasować to nie znaczy że na drugi dzień się nie pojawią
  7. Czy na zimnym czy rozgrzanym dymu nie powinieneś zobaczyć, powietrze będzie bo to normalne, ale jak jest dym to znaczy że spaliny się do bloku dostają
  8. Nie koniecznie do pompiarza, odkręcasz wtrysk jak końcówka mokra to znaczy że leje, cała różnica polega na tym że lejący wtrysk daje czarnego bąka. Przy szaroniebieskim pojechałbym na ciśnienie najprawdopodobniej uszczelniające lecą Wyciągnij bagnet przy zapalonym i zobacz co się tam dzieje, jak pójdzie chmurka jak z komina znaczy że motorownia się o remont prosi
  9. Witam wszystkich maniaków A4. Nazywam się Marcin, jestem posiadaczem B4 z motorkiem 1Z+ w tym momencie około 120kucy. Do klubu A4 wstąpiłem chyba przedewszystkim w celu zakupów gratów do dalszych modów mojej B4 Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...