Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Zaświeciła się kontrolka świec żarowych


klaudik

Rekomendowane odpowiedzi

podepnij VAGA i sprawdź błędy ale prawdopodobnie padł pompowtryskiwacz :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Równie dobrze może być czujnik braku paliwa, cholerstwo drogie i ciężkie w usunięciu :( wiem bo sam teraz to przerabiam. Wtedy właśnie mruga kontrolka świec, czasem ciężko odpala. Trzeba trzymać się pełnego zbiornika aż do usunięcia awarii żeby pompy nie zabić. Nie mniej jednak jak chłopaki wspomniej podepnij VAG'ine a prawdę ci powie :cool1:

Bez tego będziesz błądził po omacku i czas marnował.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Równie dobrze może być czujnik braku paliwa, cholerstwo drogie i ciężkie w usunięciu :( wiem bo sam teraz to przerabiam. Wtedy właśnie mruga kontrolka świec, czasem ciężko odpala. Trzeba trzymać się pełnego zbiornika aż do usunięcia awarii żeby pompy nie zabić. Nie mniej jednak jak chłopaki wspomniej podepnij VAG'ine a prawdę ci powie :cool1:

Bez tego będziesz błądził po omacku i czas marnował.

Pozdrawiam

te czujniki to przypadłość w 2.5TDI

w pozostałych machinach ten błąd/usterka nie występuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ma dzis gosciu przyjechac i podpiac go pod kompa i to rozwiaze wszystkop panowei podpiecie pod kompa? czy bende wiedzial jak jest przyczyna? a i jeszcze jedno jak np padl pompowtrysk lepiej zeby nie to sie wymienia np jeden czy trzeba komplet?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podłączysz VAG i sprawdzisz błędy w silniku

jeżeli pokaże Ci błąd pompowtryskiwacza to wymienisz (jeżeli sam dasz radę) tylko ten co umarł , no chyba, że śpisz na forsie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Równie dobrze może być czujnik braku paliwa, cholerstwo drogie i ciężkie w usunięciu :( wiem bo sam teraz to przerabiam. Wtedy właśnie mruga kontrolka świec, czasem ciężko odpala. Trzeba trzymać się pełnego zbiornika aż do usunięcia awarii żeby pompy nie zabić. Nie mniej jednak jak chłopaki wspomniej podepnij VAG'ine a prawdę ci powie :cool1:

Bez tego będziesz błądził po omacku i czas marnował.

Pozdrawiam

te czujniki to przypadłość w 2.5TDI

w pozostałych machinach ten błąd/usterka nie występuje

a tego nie wiedziałem sorry za wprowadzenie w błąd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też stawiam na pompowtryskiwacz - jak odepniesz ten który padł to silnik powinien odpalić, ale lepiej nim nie jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie ten gostek co mi to podpinal mowi ze bylo tam pare bledow ale je wykasowa mowi ze byl bla wtyskiwacza ( A ) ale jest jeszcze jeden blad ktorego sie nie da skasowac jest to blad caw p1040wiecie co to jest za blad?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. BŁĄD nr 04160/P1040/006 ZASILANIE ZAWORÓW WTRYSKOWYCH A ELEKTRYCZNA USTERKA W OBWODZIE PRĄDOWYM SPORADYCZNIE

A na przyszłość jak już komukolwiek zapłacisz kasę za podpięcie kompa to spisz sobie jakie błędy Ci wyskoczyły.

To że dało się je skasować to nie znaczy że na drugi dzień się nie pojawią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiecie moze jest jaki jest takiego pompowtryskiwacza simens

Nie do końca zrozumiałem to pytanie ale zakładam że o to Ci chodzi:

Etka rozróżnia 2 rodzaje pompowtryskiwaczy do silnika BRD, tak to wygląda numerycznie i cenowo (aso):

03G130073M POMPO WTRYSKIWACZ 2470.78 3039.06

03G130073MX POMPO WTRYSKIWACZ 1874.23 2305.30

2lky1xs.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...