Skocz do zawartości

majkelradom

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O majkelradom

Osiągnięcia majkelradom

0

Reputacja

  1. Aha a ja kupiłem szklanki ruville a odwracam ją i na niej cecha nabita INA. Coś mi się wydaje że ruville jest tylko pakowaczem.
  2. Co było przyczyną bo u mnie jest podobnie? Stukanie i jednocześnie puknięcie powietrza do filtra. Sterownik zero błędów, rozrząd ustawiony na -1.0. Po wymianie oleju się pogorszyło. U mnie zawsze zanieczyszczenie dpf wynosiło max 2% ostatnio patrze 47% przed stukaniem wypaliłem do 0% i teraz po 120km jest 5%.
  3. 3 rezystory spięte równolegle to 33,3R stosowałem taką kombinację na 5W rezystorach, grzało do ponad 80stopni. 33,3R to już próg przy jakim nie wywala jeszcze błędu, lecz gdy włączymy światła przed przekręceniem kluczyka to błąd wywali, a po przekręceniu kluczyka to już nie.
  4. Gdyby ktoś był tak miły i to rozizolował i zrobił fotkę dokładną to było by dla tej biedniejszej cześci forumowiczów
  5. Daj sobie spokój z żarówkami 24V dziś to wyliczyłem nie idzie tego zrobić na takich. Wzór jest I=u^2/R musisz zgubić 1,2A dla 10W (liczone dla 12V) to w przypadku oświetlenia tablicy rejestracyjnej, nie wiem jak z halogenami. Teraz patrze masz b6 są dużo większe tolerancje prądu, więc jak zmierzysz prąd albo rezystancje żarówki to wtedy można wyliczyć czy podejdzie żarówka 24V. Na oko widzę że taka żarówka musiała by mieć z 35/40W a chyba takie występują tylko jako halogenowe.
  6. Nie wiem jak to się co po nie którym udało usunąć błąd żarówką 24V ale u mnie jest to nie wykonalne, próbowałem od 1,5W do 10W żarówkami i na każdej był błąd (im większa moc żarówki tym mniejsza rezystancja), układ w naszych b7 nie sprawdza rezystancji tylko pobór prądu i ciągłość obwodu , błąd gaśnie przy 70mA poboru. Skończyło się na tym że zostawiłem jedną żarówkę W5W ale na 12V, świeci mocno ale nagrzewa się w oprawce mniej niż rezystor koło 40*C po pół godziny. Ja już z tym raczej nic nie wymyślę trochę to druciarstwo takie ale cóż zrobić.
  7. Niestety żarówką W5W 24V nie usunąłem błędu, jutro pokombinuje z innymi żarówkami.
  8. Tak właśnie zrobię kupię W5W na 24V i zdam relacje z temp. bo z tym rezystorem gdzie wszyscy zachwalali że nic się nie grzeje to ok tak faktycznie jest ale przez pierwsze 3 minuty pracy, prąd tam panuje 0,66A i rezystor musi wytracić całą moc, energia nie znika, w tym przypadku zostanie wydzielona w formie ciepła na rezystorach, na żarówce część energii pójdzie na to żarzenie. A nikt nie jeszcze nie rozkminił jak vagiem ominąć sprawdzanie żarówek?
  9. Panowie sprawdzałem już wszystkie kombinacje rezystorów, wszystko fajnie błąd znika, tylko że 20 minut świeci i tymi rezystorami można sobie wodę zagotować. Wsadziłem na początku 2x rezystory 10ohm 5W (temp po 20 minutach pracy 87*C), później 3x rezystory 100ohm 5W (temp po 20 minutach 83*), teraz wstawiłem rezystor 22ohm 50W i 78*C, to już ładnie topi klej na izolacji i wydziela się zapach jak spalonej instalacji. Zaznaczam że rezystory wpinam równolegle pomiędzy siwo-żołty przewód a brązowy. Mam pytanko do posiadaczy tego adapterka z kufateca czy to też się tak nagrzewa? i byłbym wdzięczny jak ktoś by to rozizolował i zrobił zdjęcie, tam są rezystory 3W chyba że są wpięte szeregowo i jest tam schowany jeszcze jakiś układzik smd, który powoduje przewodzenie prądu w obie strony.
  10. Jak czytam tu Wasze wypowiedzi to się przerażam, masakra to u mnie tylko przez przycierki zderzakiem rozwaliłem raz przewód od klimy kupiłem nowy i 1,5 roku spokoju, prócz oleju co 10tys km w TDI, uzupełniania klimy i ogrzybiania co rok nic nie robię, rozrząd był robiony na samym początku i tyle, zawias itd wszystko idealne. A żeby nie było totalnego off topu to w a4 b7 jest elektryczna nagrzewnica oprócz tej wodnej, działa wtedy gdy przestają grzać świece żarowe.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...