
Sprinter
Pasjonat-
Postów
461 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Sprinter

Informacje
-
Imię
X
-
Miasto
X
Auto
-
Model
80 B3
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Zdaje Ci się :] Pozatem są też zloty
-
[B5 AFB] jak na vagu ustawic poziom rezerwy (licznik - kontrolka)
Sprinter odpowiedział(a) na goose temat w Audi A4 B5
Nie pomoże. Taka jazda, to pierwszy stopień do zarżnięcia VP44. -
Musisz wykonać diagnostykę dynamiczną, wtedy będzie można określić przyczynę. Prawdopodobnie jest inaczej wyregulowana sztanga lub sama turbina nie jest pierwszej świeżości...
-
To trzeba trochę aktywniej się pojawiać, pogadać z ludźmi, pokręcić się między autkami, na tym polega społeczność klubowa. Przez te dwa lata, o których pisałeś tak wiele się wydarzyło, tylu ludzi przybyło i aut, że w ogóle nie ma o czym mówić. Na wszystko trzeba mieć chęć ! Jest ustalony termin, jest miejsce, tydzień w tydzień ktoś jest, po co kombinować...
-
Nadal ją ma.
-
[B7 ASB] 3.0 tdi by Aligator dynosoft.pl
Sprinter odpowiedział(a) na muminek temat w Wykresy po modyfikacjach
Jakiego typu to były drgania ? Podobne do wywalonego dwumasa przy ruszaniu, czy w zakresie do ponad 2k RPM wibrował ? P.S. Każde A4 Q w avancie jest ciężkie, B5 na wadze wychodzi ponad 1,7t. -
[B5 AFN] --- Prędkość maksymalna w moim bordziuchu ---
Sprinter odpowiedział(a) na STO_PROCENT temat w Audi A4 B5
O ile przy napędzie możnaby dyskutować, to sama masa nie ma znaczenia przy v-max, jedynie w szybkości jej osiągnięcia -
[B5 AFN] --- Prędkość maksymalna w moim bordziuchu ---
Sprinter odpowiedział(a) na STO_PROCENT temat w Audi A4 B5
Przecież każdy wpisuje prędkości licznikowe i każdy z nas wie, że od wskazań licznika należy odjąć 8 km/h. Czytaj uważniej. Podejrzanie duże przekłamanie zakładacie, poprawnie skalibrowany licznik (można to sprawdzić VAG'iem) nie powinien przekłamywać o więcej niż 3-4km/h. Zaczipowany AFN powinien mieć v-max w granicach 208-210km/h prędkości RZECZYWISTEJ, seryjny o te 5-10km/h mniej. Sprawdzałem to w kilku moich Audicach i porównywałem z GPS. Zawsze wychodziło circa 8 km/h. Mój seryjny AFN q ma 193 km/h prędkości rzeczywistej , czyli dokładnie tyle ile pokazuje instrukcja obsługi. Sprawdzone również z GPS. A bo już skatowany jest to i wolno jedzie, do tego siada elektronika i przekłamuje dużo Mój poprzedni latał w granicach 207-208 podług GPS, a powyższe granice stwierdzone jeszcze w kilku innych zdrowych rymplach -
[B5 AFN] --- Prędkość maksymalna w moim bordziuchu ---
Sprinter odpowiedział(a) na STO_PROCENT temat w Audi A4 B5
Przecież każdy wpisuje prędkości licznikowe i każdy z nas wie, że od wskazań licznika należy odjąć 8 km/h. Czytaj uważniej. Podejrzanie duże przekłamanie zakładacie, poprawnie skalibrowany licznik (można to sprawdzić VAG'iem) nie powinien przekłamywać o więcej niż 3-4km/h. Zaczipowany AFN powinien mieć v-max w granicach 208-210km/h prędkości RZECZYWISTEJ, seryjny o te 5-10km/h mniej. -
[B5 AFB] Jaka przyczyna braku mocy pow. 2500 obrotów?
Sprinter odpowiedział(a) na slaweq temat w Audi A4 B5
Podepnij VAG'a :th: -
Najlepiej jakbyś udał się do jakiegoś tunera, niech zdiagnozuje twoje auto, zmierzy moc, obejrzy program w sterowniku i ewentualnie podejmie decyzję. Absolutnie nie zmieniaj sterownika w całości na tego od AFB, bo on jest po prostu nieco inny...
-
Uważam, że dosyć tych tematów o oleju do TDI. Dyskusję proponuję kontynuować TUTAJ.
-
Proponuję na początek zapakować ori soft AFB do epromów i przelutować je zamiast tych od AKN. A skoro już kupiłeś nowy silnik, to chyba podniósł ktoś dekle głowic i obejrzał wałki rozrządu ? Sterownik z AFB nie bardzo widzę w AKN'ie, wyszłoby kilka istotnych kłopotów, chociaż na pewno by jeździł...
-
Na jakim sterowniku i sofcie to jeździ ?
-
Jest już temat o spalaniu, nie widzę potrzeby nowego, specjalnego wątku z powodu innej pory roku. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,1540.0.html