-
Postów
127 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O lapsik

Informacje
-
Imię
X
-
Miasto
X
Auto
-
Model
80 B3
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam. Potrzebuję zestaw wahaczy do Passata 2000 r - przedlift B5 - 1,9TDI 115 KM ATJ - na pewno od a4 podejdą Lemfordera lub TRW - po ile by poszły? Oczywiście plus KW pozdrawiam
-
ramki : http://a4-klub.pl/ramki-tablice-rejestracyjna-117/ramki-klubowe-tablice-rejestracyjna-czarne-ix-tura-208675/index12.html masz nizej na stronie glownej forym dzial "gadzety klubowe". JEsli na cieplym to pierscienie odpadaja, uszczelniacze lub turbow mniejszym stopniu
-
juz doszedlem padlo lozysko w pompie - "buczemie" nasilajace sie przy dodawaniu gazu,mozna wymienic to lozysko i powinno byc ok. ps co do dzwieku najprosciej wrzuc na youtube i wklejlink
-
potwierdzam NGK platinium spisuja sie swietnie
-
niebieski dymek to nabank olej wcina. na zimnym zazwyczaj pierscienie puszczaja turbina zawsze moze puszczac (zimny/cieply) sprawdz dolot jesli w nim jest olej to puszcza
-
podpinam sie pod pytanie. u mnie to samo, jestem raczej pewny ze to pompa wspomagania, plyn sam wymienialem, z przeplukaniem, nie ma mowy o zapowietrzeniu, wymiana 4 mies temu na SWAG wiec nie raczej wina wlanego badziewia. czyzby skonczyl sie jej zywot? co do dzwieku to jesli ktos jechal chociaz raz starym autosanem to powinien wiedziec jak brzmi jego wspomaganie
-
[ALL B5] Montaż podświetlanych kratek nawiewów w modelach A4 przed II liftem
lapsik odpowiedział(a) na grippen temat w Audi A4 B5
tyle ze po wpieciu w schowek nie masz mozliwosci regulacji natezenia swiecenia co jest mozliwe gdzy podlaczymy sie pod radio, regulujemy tak samo jak cala konsole pokretelkiem przy liczniku -
masz moze i racje nigdy autka nie hamowalem, sciagnolem go z .de , wiadomo sporo do roboty bylo ale co tam o to chodzi by sie pobawic a nie miec gotowca. to co zastalem na pierwszy rzut to sprezyny -40, pozniej chcialem wywalic kat, kupilem przelot od Gruchota wyciagam a tam niespodzianka, pucha pusta w srodku. Zaczalem byc coraz bardziej przekonany ze autko latwego zycia nie mialo, ale na razie daje rade, no moze nie liczac tego ze turbina zaczyna puszczac i stad kwestia zmiany. Mysle nad K03S tyle ze musze wynegocjowac z zona tansze wakacje .
-
no i pogmeralem i dziala jak nalezy dev mail racje z tym pompowanie na 1 bar, zanim ustawilem dmuchnelo 1 bar i nawet przed "5" nie przeladowalo, przy takim kopnieciu byl fan. Wiadomo na razie to polsrodek, musze zmienic turbawke, najlepiej na K03S a potem pogmerac w kompie, wiadomo ze to choroba Przy 1 bar na drugim biegu zrywal przyczepnosc i to nie przy "pracy" sprzeglem a z momentu
-
pozyczylem od kumpla MBC i zamontowalem z ciekawosci jak to jest. popmuje do 1 bar no i wiadomo komp odcina czy moze mbc jest chu... i puszcza za duzo powietrza? Nie bylo wczesniej nigdzie montowane tylko lezalo na polce wiec nie wiem jak w innym aucie.
-
po wiele mial bys taka k03S? moja zaczyna puszczac olej i cos trzeba zrobic, tyle ze na razie czekam az swagier ogarnie remap w audi, klepie jedna za druga honde ale do audi nawet jeszcze nie zerknal
-
no z tym wyjeciem to nie bardzo, zabezpieczaja przed wplywem wody do wnetrza auta podczas przejezdzania przez kaluze itp., mialem wilgoc w aucie i znalazlem wode - normalne bajoro pod boczkami w bagazniku avanta, wyjalem , przeczyscilem, osuszylem i gra, ale gumy spowrotem na miejscu
-
przy takim dzwieku u mnie pomogla plukanka i wymiana oleju
-
okolice torunia .... a Ty chtba z bialego ....
-
to na bank ustawienie w kompie parownik w pierwszej kolejności do wymiany i gmeranie w kompie, szkoda że tak daleko mieszkasz bo moj szwagier ogaenia te tematy i kolegow z mojego forum to srogo nie traktuje a auta latają Moje AEB tak lata na LPG ze az milo, roznicy zero pomiedzy LPG/Pb