
rafal78s
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
14 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O rafal78s

-
u mnie 322 500 1.9 afn 97r przyjechała z książką 168 tysi(ori sprawdzone) mam ją od 2005 teraz rocznie od 2 lat robię około 15-20 bo pracuję za granicą i auto stoi pod domem ale na początku to 30-35 większość autostrada i dobre paliwko.jakieś dwa miesiące temu wymieniałem uszczelkę pod klawiaturą a na wałkach zaro jak nowe olej MOBIL 10 W 40 co 10tysi i wszystkie filtry
-
panowie 60 tysi na moogu (z inter -carsu) i jak od pukać o.k. chociaz guma od przedgłubu z prawej strony mi siadła jak wracałem holandii to mi się rozerwała. wymiana gumy i stwierdzony lekki luz na jednym wachaczu(góra tył)ale nie polecam wachaczy z allegro(chyba że kolega z klubu ??????). sam kiedyś kupiłem gówno i 10 tysi i znowu cała zawiecha do wymiany( dobrze że umię kluczami kręcić) to cena poszła w dół.opakowanie TRW ale na wachaczach MOOG kiedyś był link do tej zawiechy same pozytywy ja ogólnie polecam z czystym sumieniem
-
u mnie stukneło 300 000 trzy dni temu.moją niunię mam 5 lat jak ją kupowałem to miała 174. dwóch właścicieli w DE pierwszy to salon auzukamdi a drugi stiwen blum rocznik 1954.teraz szukam następczyni i tak szczerze nie wiem jaki motor kupić.pracuję za granicą to przydał by się diesel ale teraz z nimi to same problemy
-
to nic nie będę ruszał. zimą palił mi dobrze a świece sprawdzał mi kumpel i mówił że są ok
-
Mam pytanko na co mają wpływ świece żarowe.moja niunia ma 261 tyś z groszem. sam ją nakręciłem prawie 100 tysi w 3 lata i jeszcze nie wymieniałem świec bo znajomy mi powiedział że jak nie mam problemu z odpalaniem to po co. ale słyszałem też że jak się ma nowe to motorek lepiej pracuje(prawda czy fałsz). z książki wynika że powinno sie je wymieniać c0 40 tysi.DZIĘKI za porade
-
wiekszość paliw pochodzi z orlenu a sprzedawane są pod szyldami innych firm.jak mi wiadomo to importowane jest tylko shell v power racing 99+ dlatego jest takie drogie.pracuje za granicą i często tankuję ich paliwo i powiem ta niebo a ziemia.diesel podobna cena a v power diesel jest o około 50% droższy. a u nas jakieś 20 groszy tak samo jak verva niż zwykły on.
-
[B5 AFN] Jaki olej do automatu - 4 biegi ?
rafal78s odpowiedział(a) na czeslaw555 temat w Audi A4 B5
na allegro mozna kupic olej esso to ten sam tylko inne opakowanie i cena ja smigam na tym.koszt to jak dobrze pamietam to 50 pln a filtr to kupilem w inter carsie za okolo 50pln. -
http://www.ekatalog.intercars.com.pl/ panowie tu macie link do sklepu internetowego. naprawdę czasami różnica w cenie jest ogromna.ja mam pasek conntitect 80 pln rolki komplet SKF za 179 pln.oraz nowy klinowy conti.... W słupsku za rozrząd to krzyczą minimum 1200pln. pompy nie wymieniałem bo nie jest na pasku (więc się wymienia jak coś się z nia dzieje tak mi poradził mechanik) a wcześniej był pasek GATES to po 70000tyś km pojawiło się rozwarstwienie. po zdjęciu paska okazało sie że są trzy(owe kilometry nakręsiłem w dwa lata wiekszość autostrady niemcy, dania, holandia).Polecam książkę SAM NAPRAWIAM AUDI A4czy coś w tym stylu(została w garażu kumpla)dużo rzeczy sie można dowiedzieć i naprawić samemu(czas i chęci oraz trochę sprylu)
-
jak bedziesz muskał pedał gazu przy 90 to powinien spalić 5l on. mi pali średnio 7, 7.5l on ale ja to raczej powoli nie śmigam.zimą to troszkę zawsze więcej zje a w mieście to już istny smok 9.5l on.ja mam 4 biegowy automat(dzisiaj ode brałem z naprawy).sprawdz czy silnik ma idealną temperature bo jesli termostat jest walniety to zawsze więcej zje silnik(raz już tak miałem)
-
a ja was panowie zaskocze.kupiłem rolki i pasek i sobie wymieniłem sam z kumplem u niego w garażu.wcześniej mi wymieniał znajomy mechanik za 1050pln a teraz to 300 pln + parę piwek.
-
[B5 AFN] Wymiana tylnych amortyzatorów - jak, jakie itp
rafal78s odpowiedział(a) na rojbert temat w Audi A4 B5
z kombi jest troszkę pracy musisz zdjąć obie tapicerki w bagażniku.bo śruby mieszczą się pod nimi.ja jak wymieniałem amory to tak było robione troszkę to zajeło i sie dowiedziałem że z lewej strony pod boczkiem jest wbudowany za***isty głośnik niskotonowy.ja mam jakieś courventy z allegro za okolo 200 pln i latam na nich dwa lata. ostatnio byłem na przeglądzie i są w stanie bardzo dobrym. -
I tak zrobię. Raz już mi pękł pasek klinowy.laweta 200 euro i naprawa 196 euro z czego sam pasek to 16 euro(serwis audi).Lepiej raz a dokładnie.
-
mam jeszcze jedno pytanko. Wymienić tylko tarczki czy inne części ze środka żeby był spokój na jakiś czas. Jeżdżę nią do pracy w Danii to raczej biję kilometry na autostradach(w dwa lata nakręciłem 70 tyś).
-
mam ''mały''(mam nadzieję ) problem z moją skrzynią automatyczną.A mianowicie przy włączeniu R z P czuć szarpnięcie. Jeszcze jeden problem to zmiana z 3 na 4 podczas jazdy na D. Objawy to-podzczas jazdy około 90km/h gdy wciskam pedał gazu to silnik kręci ponad 4tyś a samochód nie przyspiesza tylko słuchać wycie silnika.przebieg to 241000 tyś,olej wymieniłem jakieś 20tyś temu zakupiony w VW.Byłem przy wymianie i weszło mi 3 litry.Po podłączeni do kompa wyskakuje błąd 638-błąd elektryczne połączenia silnik skrzynia biegów.Jeden elektronik sprawdził mi i mówi że jest dobrze a dzisiaj byłem w warsztacie gdzie robią automaty i po jeżdzie stwierdził że nie ma biegu 3H.koszt naprawy to około 2 klocki plus minus.Czekam jeszcze na kolesia który pracuje vw (będzie w czwartek wieczorem) może on coć pomoże a może wy mi coś doradzicie.SILNIK AFN 110 PS SKRZYNIA N4A/QL.Problemy te mam od około miesiąca.POZDROWIENIA DLA FANÓW CZTERECH PIERŚCIENI
-
czołem fani audi