
kirbag
Pasjonat-
Postów
36 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O kirbag

Informacje
-
Imię
X
-
Miasto
Okolice stolicy
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AVB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
978 wyświetleń profilu
-
No i jest zagwozdka....skoro wiadomo, że na pierwszy montaż niedopracowali napinacza łańcucha, czy zatem gdyby bez oznak takowy wymienić, na ten zmodyfikowany, nie okazałoby się, że pozostale podzespoły wytrzymają np. 500 000?
-
U mnie zerwało po uruchomieniu, po tankowaniu.
-
Ja nie wyłapałam żadnych, choć minimalnie miałem czasami wrażenie jakbym miał coś z poduszką silnika/skrzyni lub lekko jakby niewyważone któreś koło. EDIT Generalnie stanęło sprzęgiełko alternatora (ponoć ono właśnie jest często przyczyną szybszego zużycia tłumika drgań).
-
Muskel, jeśli prowadzasz auto do mechanika, który je zna (pechowo na wymianę oleju pojechała żona, gdyż ja nie mogłem) i sam mechanik stwierdził, że coś słyszy i musi się "przejechać" autem, po czym melduje, że mu się zdawało....Mam mnóstwo empatii do ludzi, ale w tym przypadku człowiek zawiódł w mojej ocenie :(.
-
Niestety na forum A6 jakoś tak jest niemrawo. Tutaj na naszym zawsze odpowiedzi i dyskusje są prężniejsze. Pojawił się w mojej A6 objaw rozrządu do wymiany. Czy ktoś z forumowiczów ma dostęp do gratów w dobrej cenie?
-
Niestety, pojawiły się dwukrotnie, w minionym tygodniu objawy zużytego rozrządu. Ktoś na forum ma może dojście do gratów w dobrej cenie? Silnik CDUC 245 KM 3.0
-
Tak, rozsypało się koło. Niestety 3 dni wcześniej samochód był na wymianie oleju i mój mechanik nie wychwycił tematu :(. Tak wiec mam jednego mechanika mniej. NA szczęście koło posypało się na stacji paliwowej po zatankowaniu auta.
-
Panowie, niestety zawiódł mnie dotychczasowy mechanik :(. Podczas przeglądu i wymiany oleju zupełnie przeoczył uszkodzenie tłumika drgań, który się rozsypał oraz pocenie górnej miski olejowej. Poszukuję sprawdzonego człowieka od VAG, konkretnie 3.0 TDI CDUC silniczek mam w aucie.
-
Wymiana oleju w silniku 25 maja 2022, przebieg 294 012. Wymiana wszystkich rolek oraz koła pasowego wału korbowego 31 maja 2022.
-
Do laboratorium, aby wiedzieć jak się spisuje.
-
Dziś olej w silniku - przebieg 281 962. Motul X-Clean +, oraz filtry powietrza, oleju i pyłkowy (przejechane 11 000 od poprzedniej). Olej wysyłam do badania.
-
Specyficzny chrobot, troszkę jak chrumkanie świnki. Nagranie mam jak chrobotało tydzień przed wymianą.
-
W poprzedni piątek wymienione koło dwumasowe, z uwagi na narastające chrobotania. Tzn. głośność była taka sama, tylko coraz częstsza częstotliwość pojawiania się odgłosów, wiec aby nie przenosiła się awaria tego elementu na inne decyzja o wymianie. Jedyne dostępne firmy LUK. Po wymianie cicho jak makiem zasiał. W starym po zdemontowaniu było widać, że sypie się z niego coś w rodzaju rdzy/pyłu. Przebieg 278 721. EDIT Zapomniałem dopisać, że wymieniony został także "króciec wody" i ten drugi obok niego (przy chłodniczce oleju). Zaczynało się tam lekko pocić. Zakupione także oponki zimowe Goodyear UG 225/55/17 Gen 1
-
Totalna cisza...przed chwilą jechałem i nacisnąłem i...obie szyby działają jakby nigdy nic. Czyli "coś" się zaczyna pierdaczyć. Może jakiś przewód w "drzwiach"?