Skocz do zawartości

PhantomLord

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PhantomLord

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Miasto
    WL/WND

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia PhantomLord

0

Reputacja

  1. Sava Intensa UHP2 to to samo co Dębica Presto UHP 2
  2. obstawiam że zabierak jest do wymiany, mechanik wymienił mi cały moduł pompy na poliftowy. Myślę że na YT znajdziesz jakiś tutorial jak się za to zabrać.
  3. Wymieniasz kiszkę na kiszkę..... tutaj masz link do wątku o zabieraku, 236 k nalatane, bierz się za to czym prędzej
  4. Siedziba spółki jest w Polsce.
  5. Jeździłem trzy sezony na Barum Bravuris 3 225/55/16, przejąłem je z autem, mogę je rozmiarowo porównać tylko do zimowych Nokian WR D4, widać różnicę in minus dla Barum zarówno na suchym jak i na mokrym przy hamowaniu i przy ruszaniu, przy relatywnie wyższych prędkościach powyżej 130 km/h i mokrej nawierzchni masz z tyłu głowy to, że opona średnio daje radę na mokrym. W B6 letnie miałem Michelin 205/xx/17, nie pamiętam modelu ale były duuużo lepsze od Barum. Wszystkie wyżej wymienione opony pod każdy względem bije GoodYear UltraGrip 8, nawet w rozmiarze 195/65/15 w B6 robiły mega robotę. Barumki mają gorsze wyniki na etykietach, cenę porównywalną do DP no i nie są z Dębicy na polskim podkarpaciu :-) BTW Przeglądając forum AR w poszukiwaniu opinii o Dębicy natknąłem się na tezę, że SAVA Intensa UHP 2 i Dębica Presto UHP 2 to tak naprawdę te same produkty, różnią się tym że jedne robi GoodYear na Słowacji, a drugie GY w Polsce, porównując bieżnik widać kosmetyczne różnice w nacięciach Np tutaj http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2016-ADAC-Tyre-Test-225-45-R17.htm SAVA wypadła więcej niż przyzwoicie
  6. Też czeka mnie wymiana opon, siedzę już kilka dni i przeglądam testy. Zdecydowałem się na Dębicę Presto UHP 2 , to mnie przekonało http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2017-Polish-205-55-R16-Tyre-Test.htm; porównałem z miejscami z testu http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2017-Auto-Express-Summer-Tyre-Test.htm, w pierwszym teście DP UHP 2 jest lepsza od Hankook Ventus Prime 3 K125 , a w drugim HVP 3 K125 zajmuje 5 miejsce, za oponami klasy premium. Tak naprawdę różnice w wynikach nie są jakieś mega kolosalne, ale w cenie już tak. Jeżdżę na standardzie 225/55/16, przesiadam się na lato na 18". Felgi będą szerokości 8", co lepiej założyć 225/45 czy 245/40 oba rozmiary są homologowane do B8
  7. Jestem po grubszym "remoncie" swojego B8. Wymiana pompy oleju, wymiana rozrządu, wymiana turbosprężarki, wycięcie dpf, wymieniony olej silnikowy, filtry. Przy skrzyni nic nie było robione. Przed remontem auto przy ruszaniu, przy wolnej jeździe około 10 km/h zachowywało się "nerwowo", przy zmianie z R na D była chwila zwłoki zanim ruszyło nawet jak gazu lekko dodałem, przy wolnej jeździe np w korku i gwałtownym wciśnięciu gazu auto jakby chwilowo się dusiło, jak ktoś jeździł autem z gaźnikiem to powinien wiedzieć o co chodzi. Czasami były takie dni, że powyższe sprawy nie występowały w ogóle, czasami ta "nerwowość" włączała się przy kolejnym ruszaniu ze świateł. Po odebraniu auta od mechanika samochód jakby dostał drugie życie, skrzynia chodzi płynnie, żadnej zwłoki przy zmianie z R na D nie ma, żadnych szarpnięć i straty mocy przy gwałtownym wciśnięciu gazu przy bardzo niskiej prędkości. Obstawiam że przytkany dpf mógł robić swoje i dawać takie objawy, po wycięciu go samochód dostał drugi oddech.
  8. Z ręczną zmianą biegów dokładnie tak jest, dwójkę można wrzucić dopiero powyżej 2500 obr/min. Samochód jest krajowy 260 tyś km nalatane, wymiany oleju pilnowane co 60 tyś. Jedyna awaria skrzyni jaka dopadła mój egzemplarz to pęknięty przewód hydrauliczny, ale to wina serwisu nomen omen autoryzowanego VW, ponoć jednego z lepszych w Warszawie (dlatego do nich pojechałem). Kierownik przez telefon powiedział, że z przewodami hydraulicznymi zrobili porządek we własnym zakresie. Po 6 miesiącach od serwisu i 10 tyś km przejechanych auto wylądowało na lawecie i z powrotem w serwisie z diagnozą "pęknięty przewód" , oczywiście oleju wyciekło ze 4,5 L. Nie miałem jak udowodnić że to ich wina, na rachunku nie było żadnej adnotacji że cokolwiek przy przewodach robili . Tak to jest z obniżaniem kosztów, żeby klient nie spanikował. hmm pierwsza myśl jaka mi przyszła do koło dwumasowe.....
  9. PhantomLord

    napęd pompy oleju

    Wymieniam cały moduł. Załączyłem zdjęcie sześciokątnego trzpienia który robi całe zamieszanie, najechane 265 tyś. km.
  10. PhantomLord

    napęd pompy oleju

    Mam auto z czerwca 2008 roku, kupione w polskim salonie. CAGA, najechane 265 tyś. km, zapaliła mi się kontrolka ciśnienia jakoś jak temperatura spadła poniżej zera, wymieniam pompę oleju na tę z modelu poliftowego.
  11. Nie ma tutaj nikogo z Warszawy, kto ogarnąłby PDC z tyłu ?
  12. Czy ktoś z Warszawy ogarnia zamontowanie PDC z tyłu ? Mam zderzak do roboty i zastanawiałem się nad wymianą na taki z czujnikami, ale nie mam czasu i umiejętności żeby samemu to rozkminiać. Ktoś, coś ?
  13. Witam wszystkich użytkowników Forum :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...