whiget
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O whiget
Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Zambrów
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
3.0 V6
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia whiget
0
Reputacja
-
Jeśli jeszcze aktualne. U siebie podobnie i wszystkie znaki wskazują na łożysko oporowe na sprzęgle. U mnie hałas pojawia się przy wsiśniętym do końca pedale. Inne opcje to jakieś problemy z wysprzęglikiem ewentualnie z dociskiem. Jeśli chodzi o łożysko oporowe to zdanie moje i nie tylko że, na dłuższą metę sprawdza się niestety tylko wymiana kompletnego sprzęgła. W razie czego będę się za to brał na dniach to dam znać.
-
Popieram. mój ASN ma 290 przelotu i wciąga 1- 1,3 litra od wymiany do wymiany. A co do norm producentów to jak ktoś wcześniej napisał chodzi tylko o zaoszczędzenie roboty mechanikom w aso. Dla porównania niektórzy producenci silników przemysłowych/ rolniczych podają że silnik od wymiany do wymiany oleju (zazwyczaj około 500 mth) ma prawo wziąć pojemność układu, czyli w tym wydaniu od 8 litrów kończąc na 20-30 przy jakimś większym V8. Co prawda mówię teraz o dieslach, ale normy widać jakie są.
-
Najważniejsze żeby sondy tylne wyrzucić z softa. Same wkłady wg mnie wywalić w ten czy inny sposób, a czy pusta pucha, strumienica czy przelot to już kwestia gustu
-
Witam Paweł, Audi A4 B6 3.0 (ASN), studiuję (Białystok) i pracuję (Zambrów) Pozdrawiam