Skocz do zawartości

zybi4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zybi4

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Supraśl

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia zybi4

0

Reputacja

  1. Patryk mam tak samo jak Ty, na zimnym prawie tego nie słuchać, a jak już się rozgrzeje to dudnienie jest już dość wyraźne pomimo wymiany wałka...
  2. a w którym miejscu je stawiacie? bo często widuje na klapie bagażnika od góry.
  3. Panowie a jak z antena ? w jakich macie je miejscach zamontowane? magnes czy na stałe? I jak się zachowuje magnes 1,5m na dachu, może ktoś ma/miał do czynienia? (chodzi głownie o zrywanie przy wyższej prędkości)
  4. Popieram zdanie grzesia283. Też najpierw szukałem i szukałem, i po wymianie wałka sie uciszyło, ale jak zaczęli mówić że głowice zdejmować itd, to pojechałem do 2 innych renomowanych warsztatów co powiedzą i dali znać że jeśli nic się nie dzieje złego jakieś błędy w silniku czy na mocy starty bądź dymienie nie ma to nie ma co szukać narazie dziury w całym bo można tylko kasę władować... I dałem sobie narazie z tym spokój, poczekam aż coś już będzie naprawdę się działo(jakieś dziwne szarpania czy nie równa praca silnika) i wtedy bym już głowice może ściągał. bo i tak nie masz 100% pewności ze to ustanie
  5. U mnie nie za każdym razem jest to słyszalne, co dziwne jak jadę do warsztatu to znika , a tak raz mocniej raz słabiej ale już chyba jestem przewrażliwiony nad tym dźwiękiem. Ogólnie to też muszę się zbliżyć do filtra bądź nawet lekko otworzyć wlot od góry. A co do głowicy to mi powiedzieli że jak już to będzie padać to będzie już naprawdę zauważalne czyli, silne drgania, nie równa praca, kopcenie ciągłe, brak mocy... Dźwięk denerwujący ale dopiero na jałowym biegu podczas jazdy nie zauważalny na szczęście, ja to narazie odpuszczam głowice i poczekam aż już chyba naprawdę będzie dudnić dość mocno. Trochę jednak ten zabieg kosztuje, a nie jest powiedziane że na 100% się usunie.
  6. Kolego Adamusik, czy robili Ci analizę ciśnienia sprężania? Czy będziesz zrywał głowice? Jeśli tak to wstaw jakieś zdjęcia w miarę możliwości, lub chociaż napisz czy po regeneracji głowicy dudnienie ustało. Bo słyszałem że po regeneracji dudnienie nadal jest słyszalne...
  7. Jestem po wymianie wałka, popychaczy i szklanek. Dudnienie jakby troszeczkę ustało ale nie do końca, i jest dalej słyszalne z filtra powietrza. Zrobiłem już ok 7 tyś. na nowym wałku podłączałem się pod komputer i wszystkie parametry są OK a dudnienie nadal jest. Na moc nie mogę narzekać( dodatkowo siedzi chip) i jakby jeszcze troszkę odczuwalne są wibracje na miejscu kierowcy. Autko ma nalatane 323 tyś. Macie jakieś pomysły co jeszcze sprawdzić?
  8. Ja również wymieniłem wałek szklanki popychacze, i nadal jest dziwny dźwięk w filtrze... czy to normalne czy dalej coś nie tak może być? naprawa była zrobiona w zaufanym warsztacie. Przed wymianą potwierdziło 3 mechaników że należy to zrobić.
  9. Mam podobny problem , tylko że u mnie odczuwa się to odrazu jak tylko załączy się nawiew zimnego powietrza i jak ruszy klima... nawet jak jest zimno na zewnątrz. Ma ktoś na to jakąś radę? Ozonowanie mało pomaga
  10. witam !! co prawda te wiadomości są stare ale może znalazłeś przyczynę tego bo ja w swojej bryczce to samo mam i żaden z mechaniorów nie może znaleźć przyczyny
  11. dziekuje za porady chwilowo musze odczekac bo musze zajac sie praca troche nazbieralo sie po wyjasnieniu odpowiem przyczyne[br]Dopisany: 16 Luty 2009, 18:52_________________________________________________a dodam czy zawór egr przy nie pracującym silniku ma być w pozycji otwartej czy tez zamkniętej kiedy on powinien się załączyć czyli zamykać lub otwierać[br]Dopisany: 16 Luty 2009, 18:56_________________________________________________moze ktos podpowie o tym zaworze egr
  12. jestem nie za mocny w mechanice -na dolocie skąd dokąd
  13. Witam! problem jest tego rodzaju audi a4 z 2004r silnik 130 km AVN-zauważyłem przy silniku dziwny syk cos w rodzaju dmuchania powietrzem przez dziurkę to jest w okolicy zaworu EGR po zajrzeniu tam dolot przed EGR jest trochę zaolejony resztę co do objawów to przy jeździe nie jest taki żwawy jak to było wcześniej- na większych obrotach nie reaguje na pedał gazu szybko tylko po chwili wchodzi na obroty-po dodaniu gazu z wydechu wydobywa się mało spalin i są takie siwawe co wcześniej dawał chmurkę czarna-no i przy większej prędkości tj.od 150km pojawiały się jakieś drgania.Może ktoś znajdzie się i pod powie od czego zacząć sprawdzanie bo z mechanikami to wiadomo jak jest na komputerze jeszcze nie bylem.Jestem za granica a to zauważyłem w podróży.Nie wiem czy to N75 ,czy EGR czy może przewody?
  14. Witam Wszystkich. pochodzę z Supraśla małe miasteczko nieopodal Białegostoku Posiadam Audi A4 z końca 2004r Avant 1.9 TDi 130 km
×
×
  • Dodaj nową pozycję...