-
Postów
847 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
5O griga-st
Informacje
-
Imię
Grzegorz
-
Miasto
Wołosate
Auto
-
Model
Volkswagen
-
Nadwozie
Van
-
Rok produkcji
2014
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CCGA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Podatek u Helmutów płaci się na rok. Na temat spalania i olejów się nie wypowiadam.;) Mogę powiedzieć tylko tyle ze za 80€ robię zwykle 700 kilometrów. Bus m/w tyle samo.
-
Poza tym wkurzającym roszeniem oleju ze sprzęgła wszysto gites. No, moze po długim postoju zaszeleści łańcuchem. Ja mam crca. Nie mam pojęcia czym to się od audikowych silników różni. Podatek mnie wkurza. Cztery stówy. Za coś co głównie stoi ew. do szkoły/aldika podjedze trochę sporo. Bus zresztą tyle samo. Za a4 było chyba 120. Także tego...
-
Tak, jeszcze stoi na placu. Nawet nowe zimówki doastał. Wywaliliłem kanapę i wstawiłem pojedyńcze siodło. Nic poza tym . Cayenke bym na na ModelS wymienił;) Jak skonczyła się twoja historia?
-
Jaka firma robi najlepsze przeguby napędowe? Spidan? Optimal? SFK? Czy może coś innego?
-
Audi City E-Tron Concept przyłapany w Berlinie
griga-st odpowiedział(a) na Hugo temat w Audi - aktualności, nowości, prezentacje, zapowiedzi
Filmik z "prawdziwymi" już samochodami. Wprawdzie szwargoczą, ale można sobie włączyć napisy w bardziej ludzkim języku. Polecam bo za 10 lat będą tylko takie Audi do kupienia Wszyscy ci goście są odpowiedzialni za wygląd Audi w przyszłości. -
Tak. Też myślałem że może turbina albo dekiel/pokrywa zaworów. Wszystko dookoła posprawdzane... Z tamtąd wychodzi wiązka 3 kabli. Widać przy powiększeniu.
-
Pany, poratujcie radą. W Cajence cieknie mi olej pomiędzy silnikiem i skrzynią. To jakaś częsta awaria w 3.0 tdi i tiptronicu? Nie widać żeby olej z silnika ubywał. Co to kurrrczaki może być? Trzeba wyciągać silnik że skrzynią? Auto nie ma jeszcze 90tys. przejechane...Rok po gwarancji.....
-
Mi IHI robili Turbospece. Gdzieś w piwnicy wala mi się cały zestaw z przerobionym IC od BiT. Nie miałem czasu nawet na wystawienie tego na Ebayu. Pewnie cały zestaw poszedł by za 700€.
-
Mój kolega jeździ taką niebieską M2 od ponad już roku. Ten samochód powinien dostać car of the year! Fun pure. Harman brzmi sporo lepiej od B&O. Porównywać raczej należy z TTRS. Ale w TT jeszcze większa ciasnota. Silnik R5 ma niesamowity potencjał i wygląda to jak gdyby sztuczne go zdławili żeby nie odjeżdżały RS4. Gratuluję i szerokości
-
Audi RS4 Avant 2.9 TFSI Glacier white - odebrana
griga-st odpowiedział(a) na turdzi temat w Audi A4/S4/RS4 B9
80 tys.€ cena "golasa". 600 to niemalże drugie tyle. Miałem na myśli raczej tą pierwszą liczbę -
Audi RS4 Avant 2.9 TFSI Glacier white - odebrana
griga-st odpowiedział(a) na turdzi temat w Audi A4/S4/RS4 B9
Woow! Ale petarda! Gratuluję konsekwencji w spełnianiu marzeń Fajnie że pokazujesz tego potwora tutaj bo mnie pewnie nigdy nie będzie stać wydać rocznego zarobku na furę Biały od czasów B7 nie wychodzi z mody. Dobry wybór! -
Nie no, szacuneczek musi być To najbardziej kulturalne(i naturanie kompetentne) forum samochodowe w Polsce W T5.3 zwanym T6 montowany jest EA288 spełniający EU6. To zupełnie nowa jednostka której bliżej z konstrukcją słupka do 2.0 benzyny jak do starego diesla. Przeszczep jest niemal niemożliwy(nieoplacalny) bo wszystkie sterowniki w aucie do wymiany. Chyba nawet IC jest cieczą chłodzony. Można poczytać(pooglądać) wbijając w googlarkę SSP EA288. Kody silnika zaczynają się od CX*. B9 mają chyba inną głowicę.
-
Masz zadrę. Wcale ci się nie dziwię :/ Na niemieckim forum T5(tx-board) jest licznik padniętych CFCK. Teraz jest gdzieś koło 230... Jednak w T6 jest zupełnie inny silnik. EA288. Piszą o padających glowicach. Ale to zupełnie inna skala. "Ciekawostka" to najwyższy koszt dodatkowej gwarancji w całym koncernie. Jak Ci Miodzio kiedyś przejdzie, to napisz jak się skończyła historia.;)
-
Co to następne? MAN? W sumie też VW:) Crafterowy przód jest taki jaki powinien być w T6. Bardzo mi się podoba. Opony muszą mieć symbol C, więc tu dużego pola manewru nie ma. Jaki ma max masę na oś? Co to za skrzynia? Silnik EA288, więc trochę lepsza opinia od poprzedniego biturbo który był połączeniem dżumy z cholerą. Gratki i szerokości
-
Z perspektywy pn. dwóch lat użytkowania T5 uważam że nie jest wart aż tyle kasy co zwykle kosztuje. VW odcina kupony od legendy. Pozatym auto trzeba poddać kilku zabiegom żeby być zadowolonym. Mi najbardziej przeszkadza... ciasnota za kierownicą Przednie fotele odsuwają się krócej o ok. 10cm jak w A4 czy cayence. Jest sporo takich upierdliwych szczegółów. W T6 mimo zapowiedzi nie poprawili kompletnie nic. Dodali jedynie sporo wyposażenia do wyboru.