Skocz do zawartości

zarobiony1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O zarobiony1

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Zławieś Mała

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Przyłącze się do tematu. Właśnie gaz, walizka narzędziowa, zapas,hak więc moja klasa wagowa nic wam nie powie ,dwu letnie kayaby się rozpadły więc zawias nie oryginalny. Podjazd do garażu w piwnicy a auto od zakupu przez sześć lat tył ma dużo niżej jak przód. Myślicie że wejdą mi używki od kombi do sedana?
  2. Mam to samo na LO za zimno na 18 grzeje budę do 21.Jak ustawie na 21 grzeje do 25.A4 B6 ze Szwecji ale nie mogę przekodować na ciepłe kraje bo klimatronik nr 8E0 820 043A H07/S11.
  3. W książce Sam Naprawiam od a4 b5 jest faktycznie fragment o dynamicznym pomiarze ciśnienia oleju.Tj: im wyższa temperatura tym muszą być większe obroty by zapalić lampkę braku smarowania. Niewiele silników w życiu wyremontowałem osobiście ,ale dla mnie to jakaś lipa z tą kontrolką. Co do czujnika poziomu Hans Pries Topran ,jade z nim na reklamacje bo zaniża temperature oleju gdzieś o 20'C ,a poziom oleju niezależnie czy maska otwarta zamknięta suchy czy pełen na maxa. Nie wiecie ile może kosztować oryginał czujnika poziomu oleju?
  4. "Doczytałem że podniesiona maska dezaktywuje pomiar poziomu oleju. Jest jakiś pstryczek przy zamku, który odpowiada miedzy innymi za wyświetlanie otwartej maski we FIS. żeby to sprawdzić trzeba byłoby zrzucić olej i zamknąć maskę" Jak ogarne hamulce wróce do tematu . Upuszcze olej do minimum i sprawdze na zamkniętej masce ,co te czujniki Topran są warte.
  5. Fenix1 sprawdź w : zegary17-bloki pomiarowe08-kanał 007 jaką masz wartość aktualną poziomu oleju. Mi po wymianie czujnika poziomu i temperatury oleju na Topran Hans Pries Czy pusty ,połowa czy pełno oleju pokazuje od 55 do 57mm poziom oleju.Po próbnej jeździe to samo. I tu zapytanie ,mieliście panowie problemy z tymi czujnikami? Powinienem go reklamować? Przy zimnym silniku temperature oleju na kanale 050 też zaniża a o jakieś 10C Jedyne co mi się zmieniło to wskazanie na kanale 006 Tj: średni poziom oleju z ostatnich 100Km z -4 na +19mm
  6. Witam. Widzę że koledzy szybko połapali się w temacie,więc zapytam. U mnie jak chodzi pompa powietrza wtórnego te parę sekund po odpaleniu ,wypadają zapłony.Auto chodzi wtedy na benzynie. Świece dałem nowe wg. etki i starych ale nie pomogło?Jak wyłącza się ta dmuchawka i na gazie i na benzynie silnik suszarka. Vag narazie woła za ubogą mieszanke,ale to po długiej jeździe na gazie a to zdaje się kwestia zgrania map do sterownika gazu. Ps .Silnik AVJ 150KM
  7. Może coś być na rzeczy z tym przyciskiem.Teraz zauważyłem że jak wcisne na pierwszą pozycje tj.trzymam -jedź to zadziała jak go przytrzymam nieco głębiej.A na drugiej trzymam-jedź do końca, działa prawidłowo i w górę i w dół zachowuje się tak samo. Narazie lutuje sterownik od drzwi pasażera jak założę napisze jakie rezultaty.Choć nie sądzę by to mogło pomóc.Luty wyglądały idealnie a przy zdjętym sterowniku drzwi pasażera ,szyba kierowcy też "zapomniała" zapamiętaną wcześniej drogę.A i wyzbyłem sie komunikatu o sterownikach drzwi fault. Otóż brakowało bezpiecznika z boku konsoli na moduł komfortu. Chyba ktoś zapomniał włożyć przy którymś sprawdzaniu.
  8. zarobiony1

    oli sensor

    czujnik pewnie padnie za jakimś czas ale na razie otwórz bloki pomiarowe vagiem i w którymś jest oil level w mm. Sprawdź czy mierzy i zostaw aż padnie do reszty.
  9. Witam serdecznie.Szukam i szukam ale nie moge znależć podobnego zagadnienia. Otóż szyby przednie mam elektryczne i działają przez dłuższą chwile dobrze po zaprogramowaniu. Jednak jak zostawie auto na troche ,to po powrocie szybki chcą się tylko podnosić-słychać puknięcie-ale o opuszczaniu mogę zapomnieć. Kable, sterownik komfortu i drzwi kierowcy,przyciski przeglądałem czyściłem i nic.Żadnych pęknięć ,zimnych lutów,korozji,zawilgocenia...Macie moze jakieś pomysły?Wiecie gdzie jest zapisana droga obu podnośników? ---------- Post dopisany 28-06-2013 at 11:23 ---------- Poprzedni post napisany 31-08-2012 at 13:48 ---------- Witam ponownie.Minął niemal rok i temat powrócił.Czy jest w stanie mi ktoś pomóc.Wczoraj przelutowałem sterownik drzwi kierowcy bo wywala fault .Ale nie pomogło.Mógłbym go wymienić tylko myślę czy to nie komfort?
  10. Pewnie chodzi Ci o historię samochodu zarejestrowaną a w autoryzowanych stacjach obsługi.Jednak takie sprawdzenie w aso sporo kosztuje.A i tak jak samochód był naprawiany czy klepany poza aso w historii tego nie będzie.Ja swoją niunię ze Szwecji sprawdziłem w Seacie ,ale nic koledzy mi nie mogli wydrukować bo logując się w centralnej bazie używają swoich haseł.Chcąc dochodzić prawdy przed sądem musiałbym mieć płatną historię z aso.Audi podobno ma ma jedną bazę na prawie całą Europę.
  11. Auto Serwis-Instalacje Gazowe Arkadiusz Szynalski 87-100 Toruń ui.Grudziądzka 159A Tel. 607-714-432 Normalnie mistrzostwo świata robótka.Jeżdzę już trzy miesiące i nic.Nie wiem na czym jade i kiedy się przełącza bo nie czuje.Nie drogie klamoty,ale za to świetnie spasowane.Pokrywa silnika nie tknięta,a całość znakomicie pochowana.Otwory montażowe zamalowane i zabezpieczone przed korozją.Normalnie bajka))))))) ---------- Post dopisany at 06:20 ---------- Poprzedni post napisany at 06:20 ---------- Auto Serwis-Instalacje Gazowe Arkadiusz Szynalski 87-100 Toruń ui.Grudziądzka 159A Tel. 607-714-432 Normalnie mistrzostwo świata robótka.Jeżdzę już trzy miesiące i nic.Nie wiem na czym jade i kiedy się przełącza bo nie czuje.Nie drogie klamoty,ale za to świetnie spasowane.Pokrywa silnika nie tknięta,a całość znakomicie pochowana.Otwory montażowe zamalowane i zabezpieczone przed korozją.Normalnie bajka)))))))
  12. Poszło pięknie. Dziękuję bardzo. Gdybyście mieli problem z wpisaniem kanału 81 potrzebna jest pełna wersja VCDS Lite:wink: ---------- Post dopisany at 06:08 ---------- Poprzedni post napisany at 06:08 ---------- Poszło pięknie. Dziękuję bardzo. Gdybyście mieli problem z wpisaniem kanału 81 potrzebna jest pełna wersja VCDS Lite:wink:
  13. Witam serdecznie.Chciałbym prosić o wyjaśnienie sposobu przypisania numeru VIN do modułu centralnej elektroniki.Po ostatnim skanowaniu zauważyłem błąd: 01794 - Control Module - Incorrect Chassis (VIN) Number 35-00 - - Moduł 8E0 907 279 B To low czy high? Jestem nowym użytkownikiem tego auta (a4 b6 01r. AVJ 1,8T) i forum.Więc proszę strzałeczka po strzałecce,adres po adresie,przycisk po przycisku. Operuje kabelkiem VAG KKL ,jak to piszecie tym za 50zł i VCDS Lite 1,0 Pomożecie?)))
  14. Widzę impreza się udała.Tylko pozazdrościć.A ja nie doczytałem i sugerując się pierwszym postem szukałem Was pod Motoareną i Piotre i Pawłem(((
  15. Witam.Poszukaj jeszcze trochę,koledzy już trochę pisali.Zdaje się że odpowiedzialny jest za to zapieczony cylinderek powolnego opadania.Powodzenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...