Skocz do zawartości

Ko.G

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ko.G

Osiągnięcia Ko.G

0

Reputacja

  1. Mój pali po mieście tak pomiędzy 13 a 15 litrów. Zależy jakie w danym dniu mam buty :diabel2: i czy włączona klima. Tarsa od 9 do 11 litrów. Minimum jakie osiągnąłem na trasie przy 100-120 km/h to 8,9 liczone w/g faktycznego zużycia a nie tego co pokazuje komputer. Pozdrawienia
  2. Ja proponuję sprawdzić ciśnienie paliwa i wydatek p-py paliwowej. przy zbyt niskim ciśnieniu mogą być takie objawy a VAG tego nie pokaże
  3. niestety, mój jest bez ASR. ale i tak jeździ się super :diabel:
  4. Daleki jestem od tego. Nie lubie samochodów wyglądających jak choinki, zwłaszca AUDI.
  5. Złapał się ze mną "furą" Będziesz Miał Wydatki 525i i bardzo się rozczarował, a dopełnieniem był ostry łuk po którym mój poszedł jak po sznurku (po deszczu) a gość troszkę się obrócił. A tak poważnie to brat jeździ A4 1,9 tdi 115KM i powiedział, że mój to prawdziwy bandyta :diabel2:
  6. Avanty A4 bardzo mi sie też podobają, ale czasami trzeba coś odmienić. Poprzedni był passat kombi. Ale jak powiedział mi kumpel: "VW jeździsz bo musisz, a audi bo chcesz"
  7. Jak się zwykło mówić, o gustach się nie dyskutuje. Kupiłeś "władce pierścieni" na jakiego było Cie stać i który sie tobie podobał. Wierze, że jak portfel nabierze wagi to dopracujesz swoją czwóreczke
  8. trochę dopieścimy i pozbędziemy się tego "prawie" :027:
  9. Mnie też się podoba, ale na wiosne delikatnie go upiększe. Przede wszystkim z letnimi bucikami dostanie większe felgi, subtelne końcówki wydechu i parę innych drobiazgów.
  10. Przedstawiam swoje kupione pod koniec roku. Proszę was o opinie na jego temat
  11. Witam wszystkich serdecznie Moje zdanie na opisywane przez was problemy jest takie: Napęd rozrządu wymianiany jest stosunkowo rzadko, biorąc pod uwagę przebiegi pomiędzy kolejnymi wymianami, a zatem wszystkie "pozorne" oszczędności polegające na pozostawieniu pewnych jego elementów i "skazanie" ich na pracę przez następne kilkadziesiąt tysięcy kilometrów to czysta głupota. zawsze staram się przekonać swoich klientów / prowadze zakład mechaniki pojazdowej i stacje kontroli pojazdów / do wymiany wszystkich jego elementów. chociażby dlatego, ze jak sami wiecie technologia wymiany rozrządu w A4 wymaga demontażu całego "ryjka" co nie jest najtańsze. Jednocześnie doradzał bym wymianę rozrządu wszystkim, bez względu na rodzaj silnika, którzy nabyli samochody sprowadzone do kraju, chyba że mają absolutną pewność takiej wymiany za granicą. Ja niedawno nabyłem B5 2.8 30v z udokumentowanym przebiegiem 170000km i okazało się, że napęd rozrządu był nie wymieniany /a powinien być zmieniony po 120000km/.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...