Skocz do zawartości

vwaraf

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O vwaraf

  1. trzeba to zgłosić do X FILES przepraszam za offa ale uśmiałem się po pachy
  2. 3 stówki plus wysyłka w jedną strone,
  3. ja jednak mojemu autu to zrobiłem odezwał się do mnie @fusse dogadaliśmy sprawę ,wysłałem mu mój oryginalny komputer oraz logi z 3,4 i 11 bloku po czterech dniach komp wrócił a w nim wlutowane nowe kości (stare też wróciły w osobnym opakowaniu) założyłem jeżdże na nim tydzień przyrost mocy jest bardzo odczuwalny,auto nie kopci na postoju przy przygazowaniu tylko puści lekkiego dymka przy bardzo wysokich obrotach i naprawdę świetnie się zbiera nie wiem jaki jest przyrost mocy ale jak znadę hamownie gdzieś koło Bydgoszczy i troche czasu to chętnie pojadę sprawdzić z ciekawości i chętnie się na forum podziele a tym którzy chcą podkręcić moc w swoich autkach polecam @fusse ,na prawdę wszystko odbyło sie sprawnie i bezproblemowo :yeah:
  4. ta chwila konsternacji jest piękna, normalnie mastercard ,wrażenie bezcenne:grin::grin:
  5. o ile dobrze pamiętam to chyba też audi :buhaha:
  6. @leo mam nadzieje że o te numery chodziło oryginalny-028 906 021 GM zamiennik-028 906 021 CE do @vario bez urazy ale Twoje posty nic nie wnoszą do tematu (wiemy jaki mamy rok) a odnośnie gotowców i mojego auta to należy sobie zadać pytanie: ile można wycisnąć? z audi 1.9tdi a4 z 1997 roku i które Bóg jeden wie ile ma najechane kilometrów i czy jest sens robić mu profesjonalną modyfikacje? czy może dla zabawy i edukacji wkleić jakiś zmodyfikowany soft który doda mu troszke skrzydeł?
  7. podepnę się w tym wątku szukam przeprogramowanych kości do 1Z/AHU mam gdzieś kompa od 110 km i chciałbym do niego je wlutować i wsadzić do swojego auta
  8. nic się nie zmienia bo jest pewne ograniczenie adaptacji nie pamiętam ile ale załóżmy że 200 jednostek od aktualnej/podstawowej wartości w jedną i drugą stronę może ją przekroczyłeś i dlatego się nie zmienia a jeszcze jeden login do ECU 12255
  9. w blokach pomiarowych absu możesz sprawdzić jaka jest różnica pomiędzy obrotami kół , prawdopodobnie występuje teraz za duża różnica po między lewym a prawym czujnikiem po prostu jest słabszy można by też zmierzyć miernikiem rezystancje jednego i drugiego i ewentualnie spróbować wyczyścić wszystko w lewym kole może pomoże
  10. jaki ma przebieg Twoje autko? czasem przy autach z większym przebiegiem zwiększa się startową jak i przestawia zapłon do przodu aby auto lepiej paliło i faktycznie to pomaga, a może objawiać się dymkiem na zimnym silniku może faktycznie czujniki temperatury paliwa i powietrza trochę oszukują co może wywołać podobny efekt a to co napisał @vauxhall95 też ma sens tak więc przyczyn może być kilka, a przez internet nikt 100% diagnozy nie postawi ciekawi mnie tylko ten dźwięk
  11. witam i pozdrawiam szacowne grono
×
×
  • Dodaj nową pozycję...