fazi
Pasjonat-
Postów
51 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O fazi
Informacje
-
Imię
Arkadiusz
-
Miasto
Świętokrzyskie
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAHA
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam. Autor tematu wczoraj stracił wszystko na co pracował i pomagał jak mógł. Jeżeli możecie udostepnić proszę. Zaloguj się do Facebooka | Facebook M.FACEBOOK.COM Zaloguj się do Facebooka, aby zacząć udostępniać różne rzeczy oraz łączyć się ze znajomymi...
-
dziękuję
-
a możesz wrzucić momenty dokręcania śrub wahaczy na sankach tył?
-
A to zrzuty z elsy?
-
Dziękuję bardzo.
-
witam zabrałem się za dołożenie quatrro i zatrzymałem się na temacie podłączenia kostki dodatkowej 2 pinowej przy zbiorniku paliwa do licznika.Temat swapu z ośki na quatrro nie zawiera już żadnych info . proszę o pomoc.
-
witam w związku z nieaktywnym tematem rozwijanym opisem mam pytania 1. jak wygląda podpora wału - jej mocowanie . czy są gwinty w nadwoziu czy trzeba dorabiać 2. sprawa zbiornika paliwa podłączenia elektrycznego - gdzie to się podłącza i co?
-
ok kupiłem zawór używkę i całą listwę z zaworem i czujnikiem podmienimy zobaczymy co dalej dzięki za sugestie
-
fazi obserwuje zawartość błąd niskie ciśnienie paliwa
-
5211 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej P0087 00 [232] - za niskie MIL zapalona - Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 7 Przebieg: 168592 km Data: 2020.05.14 Czas: 18:09:28 Prędkość obrotowa silnika: 3261.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 99.6 % Prędkość pojazdu: 84 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 90 °C Temperatura powietrza zasysanego: 24 °C Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar Napięcie zacisku 30: 14.320 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Temperatura paliwa: 26.9 °C Średnia dawka wtrysku: 61.90 mg/stroke Regulacja ciśnienia na szynie: status-Bits 0-7: 5 Wysokie ciśnienia paliwa: wartość rzeczywista: 1.3375e+006 hPa Wysokie ciśnienie paliwa: wartość wymagana: 1.5767e+006 hPa PCV fac Adapt: 0.9382 Com vol Fl Tnk Qnt: 54.00 l 1. wymieniony filtr 2. przelewy na wtryskach równiutko 3. opiłków w pompie brak 4. korekcje IDE00365 Różnica dawki wtrysku cylinder 1 0.64 mg/stroke IDE00366 Różnica dawki wtrysku cylinder 2 0.85 mg/stroke IDE00367 Różnica dawki wtrysku cylinder 3 0.07 mg/stroke IDE00368 Różnica dawki wtrysku cylinder 4 -1.56 mg/stroke i są różne objaw taki ze jak jadę jak pan stasio to kręci się do odcinki i nie wywala błęda wystarczy ze na biegach od 3 wcisnę około 2,5 tys i od razu łapie błąd w niej chyba są 2 pompy paliwa , jedna zbiornik 2 pod spodem - może któraś ?
-
ja mierzyłem na wtyku do klemy minusowej jutro pomierzę przy altku dziękuję za info
-
jakieś pomysły co dalej?
-
dzięki zmieniłem klemę bo były te same błędy zmierzyłem kabelek czerwony we wtyku i 12 v , fiolet róż do sterownika przejście ok , na nim napięcie w spoczynku około 2 v , po odpaleniu 14,2 a dalej w vcds brak wskazań w grupie 18,19,20 same puste pola co dalej, Akumulator zakodowany niby poprawnie przyjął kodowanie
-
prosze o pomoc w usunięciu problemów Scan-WAUZZZ8K5AA137936-20190321-1827-155710km.txt
-
dzięki a co można z nim zrobić spolszczenie wgrywa się do radia ?
-
witam posiadam a4 b8 2010 z radiem audi concert , bt ,ami ekran kolor chciałem się połaczyć vcds z kanalem 07 i nici z tej operacji w setupie mogę pozmienać wiele ale aby aktywować zielone menu nie mam pojecia da się wejść w 46 radio? ale nie przyjmuje kodowania . co ja mam tak łopatologicznie . jakieś pomysły na rozbudowę