Skocz do zawartości

kamil031

Pasjonat
  • Postów

    98
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O kamil031

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Stargard Szczeciński

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Rozwiązałeś problem z navi?
  2. No to mnie trochę pocieszyłeś, ale ciekawi mnie czy jest to normalne zachowanie napinacza w większości aut.
  3. Siemka, dawno mnie nie było na forum ale mam chyba problem z moja audisią, potrzebuje zaczerpnąć informacji na temat pracy napinacza rozrządu na zimnym oraz ciepłym silniku rozgrzanym do 90*. Zaznaczam że rozrzad dopiero co wymieniany. Nie pokoju mnie praca napinacza, i nie wiem czy wskaźnik powinien się tak wychylać poza skalę na rozgrzanym silniku, na zimnym pracuje normalnie, załączam filmik do podglądu jak to wygląda. Z góry dzięki za pomoc.
  4. Ja wymieniałem sprężyny na Eibach Sportline. I każda wymiana sprężyn wiąże się z ustawianiem zbieżności jak i kątów, bo aby wymienić sprężyny trzeba rozebrać całe zawieszenie. Jaki komfort jazdy na Eibach Sportline bo własnie zamówiłem te sprężyny i boję się że będzie beton jak w golfie III na glebie heheh Ja wymieniałem sprężyny na Eibach Sportline. I każda wymiana sprężyn wiąże się z ustawianiem zbieżności jak i kątów, bo aby wymienić sprężyny trzeba rozebrać całe zawieszenie. Jaki komfort jazdy na Eibach Sportline bo własnie zamówiłem te sprężyny i boję się że będzie beton jak w golfie III na glebie heheh moje amortyzatory to ta technix zakupione w tamtym roku
  5. Servotronic już działa i utwardza źle podłączyłem sygnał prędkości bo w zielonej kostce 17pin nie miałem biało niebieskiego przewodu na 17stym pinie tej kostki. Sygnał prędkości podłączyłem bezpośrednio od licznika z zielonej kostki pin 21 przewód biało niebieski i servotronic zaczął działać wyśmienicie na postoju kręcę jednym palcem a powyżej 40km/h zaczyna się robić lekko ciężej czym szybciej tym twardziej super sprawa, podziękowanie dla założyciela tematu pozdrawiam
  6. A w zielonej kostce licznika to który to pin
  7. Mój przekaźnik to 640 z literką D Tylko nie wiem właśnie czy dobrze podłączyłem sygnał prędkości bo na zielonej kostce 17pin mam podłączyć się pod pin(17) biało niebieski przewód ​tylko z której strony tej kostki z przodu czy z tyłu
  8. Panowie przewód prędkości biało niebieski na zielonej kostce mam z tyłu tej kostki a z przodu na wtyczce równolegle wychodzi brązowo biały z jednej strony jest biało niebieski a z drugiej brązowo biały chciał bym się dowiedzieć czy to na pewno sygnał prędkości No i servotronic na pokładzie tylko jest jeden problem, kierownicą na postoju kreci się jednym palcem a podczas jazdy jest tak lekko że ciężko auto utrzymać servotronic nie utwardza nic a nic czy jadę 30km/h czy 100km/h cały czas jest tak samo lekko i nie wiem w czym może być problem. czy ktoś ma jakieś pomysły
  9. A razem z przewodami można wyciągnąć bo w przekładni którą kupiłem są już przewody w lepszym stanie niż moje
  10. No właśnie zastanawiałem się dlaczego masz z 2 butelek zlane po 0,5l hehe
  11. Dokładnie pranie jak nic wiem że wchodzi 0.6l ale dobrze wypłukany układ to spokojna głowa że jest ok i że będzie zieloniutko
  12. Już kupiłem 2l zielonego z ASO przepłucze cały układ i chyba będzie dobrze tylko sie zastanawiam jak ja tą przekładnie wytargam bez kanału na kobyłkach hehe
  13. Kupiłem przekładnie z B7 o nr 8E1422105D i mam problem, bo widzę ze przekładnia pracowała na czerwonym płynie i teraz nie wiem jaki zalać, czerwony febiego czy zielony z ASO, nic się nie stanie jak zaleje ten zielony, dodam że moja pompa tez pracowała na czerwonym ma ktoś jakieś pomysły co mogę zrobić w takiej sytuacji.
  14. Siema i co znalazłeś ten wkład bo też szukam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...