Skocz do zawartości

KAT666

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KAT666

Osiągnięcia KAT666

0

Reputacja

  1. Dokładniejsze zdjęcia
  2. Cześć, tematów dot. wyświetlacza jest na forum sporo, ale nie znalazłem problemu podobnego do mojego. Pewnego dnia wsiadam do auta, a tam na wyświetlaczu pojawiła się plama. Z dnia na dzień powoli rośnie. Może ktoś wie co jest przyczyną i jak to naprawić? Plama zmienia kolor razem z wyświetlaczem (pomarańczowy/czerwony).
  3. KAT666

    Wtyczka do Vag

    Tak, bezpiecznik nr 12 - 10A
  4. Cześć, mam pytanie odnośnie kontroli żarówek. Mam fabryczną instalację z białym licznikiem i małym fis-em, przy tylnej lampie znalazłem moduł kontroli żarówek - wszystko fabrycznie. Ale kontrola żarówek nie działa, ani w przednich ani w tylnych lampach. po wyjęciu żarówki nic się nie dzieje... Kontrolka klocków, płynu itd. działa prawidłowo. Ktoś wie i co może chodzić? Dodatkowo jeżeli na postoju wcisnę przycisk od auto-checka, pojawiają się wszystkie ikonki po kolei, ale nie ma wśród nich kontrolki żarówki (wydaje mi się, że kiedyś była).
  5. Myślę że nie ma masy - na wyłączonym zapłonie masa idzie przez żarówkę, jak włączysz to pojawia się plus. Sprawdź miernikiem przykładając plus do plusa a masę np. do rygla drzwi.
  6. Dzięki, jak będę miał czas to jutro sprawdze u siebie. Z tego co teraz widzę na schematach to w fl też jest biało-żółty kabel wchodzący do sterownika świateł, tyle że zacisk ma nr 6 (a nie 4 jak w opisie).
  7. Na logikę to wg mnie powinno być na odwrót, np. jadąc jako ostatni w kolumnie aut nie widzę powodu aby świecić komuś halogenami po zadku Odnośnie tej przeróbki, masz może gdzieś link do tego tematu?
  8. Cześć, mam B5-tkę po lifcie z fabrycznymi reflektorami przeciwmgłowymi z przodu. Na konsoli są osobne przyciski do zapalania świateł z przodu i z tyłu, problem polega na tym że nie mogę zapalić samego tylnego światła. Jeżeli wcisnę wyłącznik od tylnego światła, automatycznie załączają się halogeny. Natomiast halogeny mogę zapalić same, bez tylnego światła. Czy tak ma być?
  9. KAT666

    Wąski wlew paliwa

    No dokładnie, tankuję na TIR bo w 30 sek jest pełny bak, poza tym prawie zawsze jest puste. A wiesz może jak ta wkładka jest mocowana? jak ją wyjąć?
  10. Trochę małe wyszło - Niemniej uszczelkę w nowym filtrze należy posmarować czystą ropą - Filtr można napełnić ręcznie, można też nie napełniać go wcale tylko włączyć zapłon i VAG-iem wejść w basic settings grupa 035 (spowoduje to uruchomienie pompy na ok. pół minuty i napełni filtr) - Wykręcając stary filtr wylewa się trochę ropy, trzeba to potem zmyć lub podłożyć jakąś szmatę
  11. KAT666

    Wąski wlew paliwa

    Cześć Od miesiąca jeżdżę A4 z profilu i przy każdym tankowaniu szlag mnie trafia We wlewie paliwa jest jakaś biała wkładka, coś na kształt lejka, zwężenia przez co tradycyjny pistolet ON siedzi jakoś niepewnie (pół biedy). Bardziej boli mnie fakt że pistolet od TIR cały czas odbija, nawet jak bardzo powoli nalewam. Wcześniej miałem passata i mogłem śmiało lać z pistoletu dla TIR. Teraz pytanie, czy można to jakoś przerobić? Ew. wywalić tą wkładkę? Może inne modele tego nie miały? Bak jest oryginalny od diesla natomiast auto jest z Włoch - może to jakiś ich patent...? Pozdro
  12. KAT666

    [B5 AFN] Ścięta opona

    Cześć, czy ktoś mógłby podać/sprawdzić szerokość belki między mocowaniami amorków?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...