Skocz do zawartości

rico11

Pasjonat
  • Postów

    78
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O rico11

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. 245 będzie wyglądało lepiej na feldze 8,5j
  2. Dayton to firma należąca do koncernu Bridgestone. Gdy Bridgestone wypuszcza nowy model żeby wykorzystać stare formy do produkcji opon zmienia się boki na których są napisy i już oponka jest Daytoną. Oczywiście nie tylko bo skład mieszanki gumy też jest trochę tańszy ale opony w sumie nie są najgorsze. Osobiście znam kilka osób które jeżdżą tylko na Daytonach ze względu na ich cenę ale są bardzo z nich zadowoleni i zmieniają opony tylko na Daytony. Oczywiście gdyby nie decydowała cena wybrał bym Hankooka ale to 700 zł więcej niż Dayton więc wszystko zależy od tego ile chcesz przeznaczyć. Co do zużywania bieżnika to co prawda miałem tylko jedne Hankooki ( nie pamiętam nawet modelu) ale zużywały się szybko w porównaniu do innych opon które miałem. O pękaniu nic nie słyszałem
  3. rico11

    sterownik wentylatora klimy

    Prawdopodobnie skończyły się szczotki w wentylatorze. Wymień je i po sprawie. Na forum znajdziesz jak to zrobić samemu. Pozdrawiam
  4. Ja też używam zimą Skydd-a i przez 12 lat nigdy nie miałem problemu z odpaleniem diesla, a też zawsze stoi na dworze.
  5. Do wyjęcia elektrycznego wentylatora też nie trzeba odchylać przedniego pasa, tylko trzeba to robić na podnośniku lub kanale i wyciągniesz go bez problemu dołem (oczywiście po zdjęciu osłon). Trzeba odkręcić wkręta, i przekręcić cały wentylator żeby wyszedł z mocowań i opuścić w dół.
  6. rico11

    Zaślepienie egr

    Mam zaślepiony EGR od 2 lat w AVF-ie i żadna lampa się nie pali, a nic w programie robione nie było. Jest tylko zaślepka włożona i kulka w przewodzie podciśnienia i jest O.K
  7. Na pewno muszą być te dłuższe czyli 96mm. Ale polecam ori bo kosztują niewiele więcej niż inne cena 65zl (tylko trzeba zagadać ze sprzedającym żeby dal 15% rabatu)
  8. Dlatego lepiej dołożyć jeszcze 40 zł i kupić w serwisie wtedy wiadomo ze to oryginał w 100% i nie trzeba myśleć co się kupiło.
  9. Ja też jak byłem w sklepie to sprzedał mi te o długości 92mm ale jak wymieniałem to widziałem że są krótsze i oddałem,te dłuższe były za drogie. Najłatwiej rozpoznać te świece po kolorach gumek. Te dłuższe maja zielone a krótsze czarne. Te o długości 97mm na allegro tanio kupisz chyba tylko podróbki bo wszędzie kosztują ponad 50zł a w serwisie około 80zl za sztukę. Ja kupiłem w serwisie bo mam rabat 15% i kosztowały mnie około 65zł , ale wydaje mi się że lepiej dołożyć te 15 zł i mieć pewność ze to nie są podróbki
  10. Ja zaślepiłem w tym roku i nie mam większego spalania. Komputer pokazuje mniej więcej to samo (uzależnione od ilości czasu spędzonego w korkach oraz stylu jazdy) i na stacji tak jak na komputerze.
  11. Z tego co pamietam co 60 000km. G12++ jest płynem bezwymiennym, tylko co roku sprawdzamy temp. zamarzania i ewentualnie gdy jest nie odpowiednia wyciągamy płyn i uzupełniamy koncentratem by podnieść temp. zamarzania.
  12. Dokładnie tak to jest ten króciec (a dokładniej pod tym wężem który zaznaczyłeś). Chwyć palcami ten wężyk jak najbliżej pompy i jeśli się rusza to znaczy że króciec jest luźny. Jeśli jest luźny możesz skleić go klejem do metalu, tylko wcześniej musisz zdjąć z niego ten wężyk i wszystko dokładnie oczyścić, odtłuścić, no i w tych warunkach pogodowych musisz mieć garaż najlepiej ogrzewany. Jeśli nie masz garażu to musisz zdemontować pompę z samochodu
  13. Jeszcze nie widziałem pompy LUK-a bez numerów. Chyba wszystkie maja numery.
  14. Co znaczy IMO i dlaczego szkoda czasu?
  15. O.k sprawdzę dolot i zrobię jeszcze raz BS 003 ale dopiero w czwartek lub w piątek bo niestety wcześniej nie będę miał czasu. Katalizator oczywiście jest, a ma to jakieś znaczenie skoro cały czas był ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...