Skocz do zawartości

l3l0

Pasjonat
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O l3l0

  1. Może ktoś wrzucić pinologie przycisku w drzwiach co i gdzie ... Nie widzę schematy. Z góry dzięki
  2. Witam. Odświeże troszkę temat . Mam możliwośc zakupu całego kompletu tylnej klapy z wiązka prawdopodobnie polift ( sprzedający nie określił rocznika ) z modułem komfortu 8K0 907 064 FH natomiast u mnie w przedlift jest 8K0 907 064 N. Oprócz CP i kodowania kluczyków czy są zmiany kabli na modułach bedą działać aktualne rzeczy w samochodzie : Bi-xenon skrętny - raczej nie steruje... Składane lusterka , domykanie szyb z kluczyka itd Ambient Wersja na MMI2G High i ....? Nie wiem co jeszcze steruje moduł komfortu natomiast szukałem i nie potrafie znaleść opisów poszczególnych modułów czy szukać innego modułu Pozdrawiam
  3. ja mam diody zamontowane czerwone pod kolor podswietlania deski . Jak nie zapomne zrobie foto
  4. klima w tych autach czy diesel czy benzyna jeden kit wszystko to samo powinno być jedynie gwinty
  5. w większości wystarczy wyczyścić oring olej i powinno być ok jeżeli klej był w użyciu to ciężko juz się robi, Zakucie nowej końcówki wymiana przewodu. Chłodnica oczywiście na nową wymieniona ? Jaka płytka jest skorodowana bo do chłodnicy 2 osobne przewody skrecane torxem chyba 40 lub 45 powinny iść .
  6. Pakuj wszystko będzie działać rożnią się tylko pojemnością oleju 135/160 na układ;) średnice koła po 100 i 6pk
  7. Robie w tym i z tego co mnie nie myli była tylko jedna różnica . Poliftowe były skrecane na śruby torx a wcześniejsze gwinty. Ja też mam 1.8 benzyna 96 i mam te nieszczesne gwinty i kompresor zexela.
  8. Wieczny problem diesla klej do gwintów bez tego szybko ci odpadnie
  9. Zobacz od tyłu przekażnika zielono-żółty przewód powinien iść do kompresora z przekaźnika. Wentylator rusza wraz ze startem klimy . Ja 2 lata temu wymieniałem przekaźnik klimy zamiennik chyba 80zł ale dostałem ori od znajomego mimo że cykał ale nie podawał dalej dopiero kontrolką wyszło to a w tamtyk roku kabel mi gdzieś zgnił pomiędzy przekażnikiem a łączeniem obok zbiornika od wspomagania - masakra nowy kabel od przekaźnika do kostki . 304mm wg nissensa cały wentylator wraz z obudową
  10. l3l0

    problem z mocą na zimnym silniku

    Temat do zamknięcia . Dla ciekawych wymieniłem pompę paliwa wszystko wróciło do normy mogę odpalić auto z rana i but do 7 tys obrotów i śmiga aż miło
  11. l3l0

    problem z mocą na zimnym silniku

    Odświeże trochę tego kotleta bo auto złożone jeżdzi od jakiegoś czasu i na wypiętej przepływce po dodaniu gazu ( w podłogę ) strzela w wydech podobnie zachowuje się na wpiętej ale rzadziej to robi. Czujnik wody od 14 stopni aż do 90 idzie wg komputera i od 60 podobnie na liczniku . Kupić od razu przepływkę ? bo nowa duży koszt a błędów jak nie było tak nie ma .
  12. pod filtrem jest recyrkulacja właśnie na 1000000% bo po naciśnięciu obiegu wewnętrznego się zamyka VW AUDI itp wszędzie tak samo
  13. Miałem ostatnio taki przypadek z mietkiem C-klasa gdzie dopiero po dodaniu gazu i około 3 tys klima działała zmiana sterownika klimatyzacji poskutkowała i wszystko działa
  14. sprawdz elektrozawór . Najpierw na komputerze czy dochodzi do 0,5 albo 0,8A nie pamietam teraz .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...