Skocz do zawartości

gorciu

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gorciu

Informacje

  • Imię
    X
  • Miasto
    X

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

344 wyświetleń profilu

Osiągnięcia gorciu

0

Reputacja

  1. dzieki za info pozdrawiam *Proszę uzupełnić profil.
  2. Witam , tak wiem długo się nie odzywałem bo auto śmiga jak ta lala już ponad 5 lat w moich rękach jednak przyszedł czas na nowszy i młodszy model. Czy ktoś powie dlaczego nie moge skorzystać z opcji sprzedaży auta na forum? pozdrawiam
  3. witam przebieg 206 tyś bez wymiany dwumasy, rozrząd zrobiony przy 180 tyś. i zaraz potem ją przywiozłem z Niemiec, wymieniona piasta z łożyskiem lewy przód niedawno a także profilaktycznie regeneracja pompy oleju ( był juz niewielki luz ale tragedii nie było i można było jeszcze spokojnie jeździć), ostatnio słyszę jakieś dziwne nieregularne postukiwania z okolicy silnika po porannym uruchomieniu:eusathink: może to właśnie dwumasa? pozdrawiam
  4. no właśnie moich stuków w środku nie słychać tylko stojąc przy aucie z prawej z przodu
  5. no kompa jeszcze nie podłączałem ale niedługo wymiana oleju więc może wtedy
  6. Witam wszystkich Może ktoś się spotkał u siebie w aucie z podobnymi dźwiękami jak u mnie czyli nieregularne stuki na wolnych obrotach dochodzące z silnika wyraźnie słyszalne przy prawym przednim kole. Mam B8 z 2008r 2.0 tdi 143 km CAGA z przebiegiem 194 tyś. Dodam że te stuki są bardzo wyraźne po odpaleniu auta z rana a były jeszcze bardzie wyraźne w zimę. Przyznam że dźwięk jest niepokojący. Przy przebiegu 190 tyś profilaktycznie regenerowałem pompę oleju aczkolwiek tragedii nie było i mogła jeszcze trochę polatać ale niestety nie dało się tego zdiagnozować bez jej wyjęcia a jak już się wyjęło to się zrobiło. Wiem że prośba o diagnostykę na odległość jest dziwna ale spytać się nie zaszkodzi bo może koś coś mądrego podpowie co sprawdzić w pierwszej kolejności pozdrawiam
  7. gorciu

    napęd pompy oleju

    Witam Wszystkich, ja u siebie w B8 z 2008r. dla świętego spokoju rozebrałem pompę przy przebiegu 185 tyś.km. luz już był na zabieraku i w gnieździe wałka ale nie taki żeby trzeba było na gwałt wymieniać ale skoro już mi koleś rozebrał i miał już wcześniej przygotowaną zregenerowaną pompę ( nowe gniazdo w wałku i nowy zabierak) to założył więc chyba niepewności już nie powinno być. Znajomy sprowadził miesiąc później ten sam model ale z przebiegiem 199tyś. i po rozebraniu luz miał dużo większy niż w moim, więc chyba problem jednak istnieje. pozdrawiam
  8. a czy 10.2008 jest przed 10.2009 ? chyba tak... ...to jak przeczytasz co jest napisane w tym wątku wcześniej będziesz miał odpowiedź dzięki kolego za uświadomienie że rok 2008 jest przed 2009 ( sam na to bym nie wpadł), a może znasz odpowiedź na drugą część pytania?
  9. Witam,proszę o poradę, sprowadziłem audi a4 b8 2.0 tdi 143KM z 10.2008 roku z przebiegiem 183 tyś.km z pewną historią serwisową, silnik CAGA, czy problem z popą oleju dotyczy też tego silnika a jeśli tak to czy odkręcenie miski olejowej wystarczy do sprawdzenia kondycji tego mechanizmu ? pozdrawiam
  10. dzwoniłem do nich wczoraj i wgranie polskiego menu do mmi 2g krzyczeli 750 zł, a do mmi basic plus 600 zł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...